Ел. инструментите. Консумативи.
profesionalist_wood - майстор
Заради такива олигофрени хората почнаха да гледат на нас майсторите недоверчиво...когато аз работя в частен имот и да ме гледа собственика как ми се троши 2-3 пъти гаранционния шлайф и да ме забавят когато имам спешна работа...та поне давам гаранция на моите изработки било то дърворезби или скулптури по 5 години гаранция тъй като са изложени на атмосферни влияния и искат поддръжка па и да са спокойни собствениците...
bikerider_ - специалист
Храсторезът беше заменен с чисто нова машина едва днес. Вчера били получили партида от склада в магазина-сервиз (който самият той прилича на склад) и след като по обяд писах на шефа им Пламен на мейла му от сайта им, че се страхувам, че подчиненият му служител отново може да не ме потърси 2 седмици, и после да излъже, че ми се е обадил, да ме принуди така аз да ги търся отново, само 1мин. по-късно ми се обади въпросният началник Пламен, да ми каже да отида да си взема новата машина. Човекът видимо изглежда интелигентен, по-интелигентен от подчинеия си, който... също няма вид на простак, но изглежда някак злобен човечец. А не знам дали и не ми завидя на колелото, с което ме видя да си тръгвам още първия път, когато им оставих машината за ремонт и затова да ми направи тази мръсотия. Но и да ми е завидял, сам съм си го сглобил част по част, за да изглежда така.
Замениха храстореза, взеха най-горният от една купчина с кутии с храсторези, нелюбезният служител работеше зад гърба на шефа в сервиза, но не посмя да ми се репчи днес, когато гаранционната карта мина през него да попълни, че машината е заменена. Държаха се любезно и без излишно мрънкане я замени лично шефът на Евротулс - Пламен. Не знам защо трябваше да се стига до тук и 3 седмици да не мога да си ползвам машината.
Версията на Пламен днес по телефона, когато ми се обади беше за втори път, че въпросният служител бил нов, било му обърнато внимание - не знам какво внимание му е обърнато, като в понеделник се скара с мен и ме набеди за виновен за възникването на проблема?!
jekasus - майстор
bikerider_ написа:
Версията на Пламен днес по телефона, когато ми се обади беше за втори път, че въпросният служител бил нов, било му обърнато внимание - не знам какво внимание му е обърнато, като в понеделник се скара с мен и ме набеди за виновен за възникването на проблема?!
Имало е мъмрене :-D Иначе история е с хепи-енд
profesionalist_wood - майстор
Масова практика е служителите по големите фирми да се държат надменно и нагло с клиентите докато шефовете не им набият канчето...няма оправия. Имаше случай отпреди години когато някакви директори отишли в една фирма за металорежещи машини още от портала ги напсувал пазача и после служител вътре се държал с тях като ли че са никой,добре ама оня не знаел че тримата посетители били директори на строителни фирми и предприятия и по нищо не личало че са такива....та срещали по някаква случайност на връщане в едно заведения шефа на въпросния склад като единия го познал като съученик от училище,говорили си надълго и нашироко и шефчето им казал че бил 2 месеца на командировки в Южна Корея....та не е знаел какво става със служителите си и бил разчитал на заместника си.....и на следващата сутрин всички служители били уволнени :-D

ПОУКА :Не се ебавайте с който и да е посетител или клиент щото в следващия ден можете да се озовете на улицата и да просите стотинките!
Chefo77 - майстор
Еее, хубаво е, че нещата са се случили както трябва. Браво на шефа, че си държи на името!
А лекетата ги има навсякъде. Заради мен уволниха служител в един от най-големите сервизи във Варна - какво да направя, когато не позволявам да ми "оценяват" избора на автомобил по грозен начин ...
bikerider_ - специалист
Ами тук не става въпрос да си отмъщаваме на такива кофти служители като клиенти или да ги топим за нещо, но след като насреща си получаваме неадекватно отношение, е редно да се информират хората от които зависи всичко за него. Пък вече дали те ще си мъмрят или наказват провинилите се служители си е тяхна работа и политика на фирмата, от което зависи и ремомето им.
Не знам дали въпросният Пламен е мъмрил служителя си, защото последният се скара с мен при второто оставяне на машината за оценка на състоянието. Което след като машината ми беше стояла 2 седмици за едно болтче и беше излъгал, че ми се е обадил още на следващия ден да си я взема, беше меко казано нелепо, за да не използвам по-силна дума.
fbr - майстор
Сещам се за места, където се прави театро за пред клиентите. А за най-голямото театро, сигурно и сами се сещате.

Тема "Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: