Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
ge6aaaa3 - специалист
^Ще има, даже много голям ефект... Клетките ще станат в насипно състояние... Ако ще долива електролит, трябва да измие акумулатора от стария.
zmiori - специалист
Изключението доказва правилото. А аз съм изключението със стар акумулатор от сот /7,3А/ч/ не можеше да изкара и 30 мин. без 220в. Със спринцофка и електролит от стар автомобилен акумулатор си го напълних, включих си зарядното на 13,6 В и 200-300мА. Вече повече от година си светя с него по рибиловните излети, вярно светодиодно мие осветлението ама ми върши работа.. По същия начин "заредихме" същия вид акумулатор и колегата си захранва сонара на лодката. ШИМ-а на "електричката" му вкарваше "шум" в сонара и не може да го полза с един и същ тягов акумулатор.
Ти колко акумулатора зареди по-този начин та им направи в "насипно състояние" клетките? Не ми отговаряй сигурно са много.
VLADO66 - майстор
Ползвам зарядно с десулфатизиращ режим заряд-разряд и до сега нямам хвърлен акумулатор под 5-6 години.
hidrazin - майстор
Да ама аз имам един такъв пътник на две години и половина. Миналата седмица отказа от раз - по обяд след няколко съвсем нормални паления. След последното едва успя да ми отключи колата и то не всичките машинки. :-D Явно е прекъснал вътрешно.
Прикачен файл:
product_159.jpg
Все пак преди да замине за вторични ще го отворя за спорта. Иначе топчето му си е зелено.
:partyman:
hidrazin - майстор
При изключен кастфон(SD) утечка 1mA. :-D То това го премериха в магазина като взимах новия.
Просто спирам пред един офис, влизам, излизам след 10 минути и до там. Веднага пробвах с един много тънък многожичен проводник директно на клемите. Едва го стопля. Толкова малко че спокойно си го държиш с ръка. В това време се чува нещо като къркорене от към последната клетка към минуса. Явно е прекъснала последната клетка.
Не си ли срещал до сега прекъснала клетка? По-точно се прекъсват вътрешните мостове между клетките. Доколкото знам не ги запояват а са само набити.
:partyman:
VLADO66 - майстор
Лош късмет.Иначе Ексайд са хубави акумулатори.
hidrazin - майстор
И аз така знам ама сега минах на GIGAWATT. Вече съм ползвал такъв и съм много доволен ама хайде стига че оспамихме темата.
:partyman:
ge6aaaa3 - специалист
zmiori написа:
Ти колко акумулатора зареди по-този начин та им направи в "насипно състояние" клетките? Не ми отговаряй сигурно са много.
Три автомобилни. Два бяха на Мон-БАТ другия не го помня. Първите няколко заряда бяха добре, после изведнъж окъсиха по няколко клетки и до там. Прочети и някоя книжка за поддръжка на акумулатор. Долива се ВОДА и то дестилирана. Ако е зле електролита, го сменяш, не доливаш нов.
VLADO66 написа:
Ползвам зарядно с десулфатизиращ режим заряд-разряд и до сега нямам хвърлен акумулатор под 5-6 години.
Ей това е истината! :wink:
zmiori - специалист
ge6aaaa3 написа:
zmiori написа:
Ти колко акумулатора зареди по-този начин та им направи в "насипно състояние" клетките? Не ми отговаряй сигурно са много.
Три автомобилни. Два бяха на Мон-БАТ другия не го помня. Първите няколко заряда бяха добре, после изведнъж окъсиха по няколко клетки и до там. Прочети и някоя книжка за поддръжка на акумулатор. Долива се ВОДА и то дестилирана. Ако е зле електролита, го сменяш, не доливаш нов.
:
На момъка са оловно кисели акумулатори трето поколение не са автомобилни стартерни батерии от първо поколение.
За стартерните си прав почти. Можеш да долееш електролит при едно условие, елекртолита скойто се долива трябва да е със същата гъстота като на тоя във всяка клетка.

Тема "Фотоволтаично панелче дайте идеи какво мога да си направя" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: