• 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
Абе да ви питам...Има ли значение температурата за съотношението масло-бензин?И защо?
profesionalist_wood - майстор
Гледам тази резачка на райдер http://www.bagira.bg/378/%D0%B1%D0%B5%D ... er-rd-cs03
Пише 1200 вата ама никъде не пише кубатурата... :? Комшията си купи тази ама не можем да разберем колко е кубика...
Питане за модели CS 340 и CS380
Къде са пройзведени ?
dragozow - майстор
Китай, идват и партиди от САЩ и завода в Чехия. Качеството е еднакво.
Мерси много.
Замислил съм се за една CS380
kossis - специалист
profesionalist_wood
Гледам тази резачка на райдер http://www.bagira.bg/378/%D0%B1%D0%B5%D ... er-rd-cs03
Пише 1200 вата ама никъде не пише кубатурата... :? Комшията си купи тази ама не можем да разберем колко е кубика...
Райдерите обикновено са по 50 кубика. Те мянат много различни разработки на мотори.

Относно вечният въпрос, коя марка е по добра -Щил или Хускварна- не може да се каже твърдо едната или другата.

Много зависи от цената , материалите на изработка и къде е правена ! А също и от Оператора. Ние с Баща ми лека му пръст -строшихме една, за да се научиме да я ползваме.

Щил губи и по качество и по цена пред Хуска при машините за непрофесионално ползване.

Щил 181 е от евтините-демек за евтиният пазар е правена. За сравнение евтината на Хуск е 370 лева-38 кубика и моя майстор не я препоръчва на клиентите си.
Хуска на цена от 450, която е 41 кубика вече наистина дава качество и мощ ! Масово се продава и е добра и надеждна !

Карбораторите на Щил са с един реглажен болт за въздуха само и при смяна на мембраните, ако не запали и този болт не помогне-хвърляте карба.
Хускварна е с 3 реглажа и могат да се подменят дифузори и жигльорите-подлежи на ремонт и тнт- Волбро.

Ето и тема за такава машина http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=45
Така че се оказва че Щил за да е машина трябва да дадеш-700 лева, а при Хуска-450 !

Относно двутактовото масло смесено с бензин- ако престои повече от 10 дена започва преминаването на сместа от бензин в Кетон - демек Ацетон. до един месец е допустимо да се ползва такава смес. След което става само за промивки и обща работа. Това го пише и в книжката на Хуска.
Майстора ми -разказа за едни трион Хускварна -не палел. Човека си оставил 3 години вътре бензина с маслото.
Като го отворил и щял да припадне от миризмата и всички гумени мембрани и мъркучета били на ждраб !

Така че смесен бензин - не може да се ползва изобщо след един месец престой, нито да му се долива ново двутактово масло.
Също при стоенето в резервоара бензина прави утайки-катранени и запушва където каквото може. Това сме го виждали всички.

Гледам че Драгозов обяснява за единия и двата сегмента на буталото на машините.
В магазина на ул. Козлодуй-продавачката в магазина на Агромаркет ми обясняваше ще само Щил били с два сегмента и това било предимство.
Понеже моя майстор ми беше обяснявал за това и като купих косата тези дни го питах каква е идеята на тия сегменти.
Та идеята е -двата сегмента вдигат компресията на машината, така от по малък работен обем се изкарвала по голяма мощност.
+ е че машината се олекотява, мощноста се вдигаи тнт
- е че износването е по бързо и се нуждае от по интензивно охлаждане.
Все едно да си вдигнеме оборотите на двигателя от карба от 12к на 15к. Ще имаме повече мощ, но за сметка на по малко експлоатация. Сравнението не е коректно, но нещо подобно.
Мощността може да се вдига и чрез карбуратора, но не чрез повишаване на високите обороти в критичните, а чрез различно смесо-образуване.
Такъв е случая с Шведа-323R II -Моторна коса-25 куба но 1.2 коня. Партнер Колибри е 0.6 коня на същите кубици.
Шведите и те имат моторни коси с два сегмента -точно заради олекотяване и по голяма мощ.
Така че тия два сегмента дето Драгозов ги коментира, нито са + нито -. Просто инженерно решение, което води след себеси до + и -.
Перпето мобиле няма !
kossis - специалист
puh4 написа:
Тани написа:
А каква верига трябва за това дърво :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GAXzicwhcHI[/youtube]
Има вериги и за него, с тях режат кораби.
Това не е дърво !

А е някакъв метален овален котел или нещо такова.
dragozow - майстор
Гледам че Драгозов обяснява за единия и двата сегмента на буталото на машините.
В магазина на ул. Козлодуй-продавачката в магазина на Агромаркет ми обясняваше ще само Щил били с два сегмента и това било предимство.
Това с двата сегмента е чисто маркетингов трик. Новите машини на Husqvarna са с два сегмента от миналата година. Преди това се кълняха че с един е по-добре, заради конкуренцията със Stihl. Като ходя по семинари на Husqvarna се събират много майстори от сервизи в цялата страна, всеобщото мнение е че няма значение броя на сегментите, а избора на правилната машина според нуждите. По-стриктни еконорми накараха големите производители да преминат на еко двигатели преди 2 години, китайците все още не ги проверяват, но и това ще стане. Само за справка еко двигателите са до 70% по-икономични от старите.
kossis - специалист
Незнам за еконормите, но Аз написах заради какво се използват двата сегмента -МОЩНОСТ И ОЛЕКОТЯВАНЕ !!!

Нищо маркетингово няма в увеличаване на компресията чрез два сегмента и повишаване на мощността от това-елементарна физика, приложена от Щил, и в последствие от Шведите.

При косите е съществено важно да са по леки и мощни, за това Шведите са направили 40 кубиковата коса с 2 сегмента-по лека и мощна.
Другият начин за печелене на коне е чрез карборатора !

Нищо общо няма с екологията това !

А на моята нова коса има катализатор и мрежа на ауспуха точно заради еко-нормите.

Самият принцип на работа на новите двутактови мотори е по усъвършенстван и продухването в цилиндъра е само с въздух поради това -от там по нисък разход и еко -щуротии.


Търговци ! :!:
dragozow - майстор
С риск да те обидя...вземи се образовай малко и тогава спори по такива въпроси. Има европейска директива с която от xxxx година нормите на емисии не трябва да превишават еди какво си. Казвам ти го защото комуникирам с вносителя и търговците в цяла България, а ти твърдиш че не е така. Косата ти е нисък клас и няма дУша да си завърти диска. Само за сведение..пише се карбУратор. Сигурно не знаеш как изглежда. Не пиши невярна информация, защото подлъгваш хората. Разбирам че искаш да блеснеш, но нека да е с вярна информация, нямам нищо против. Твоята информация се базира на "майстора каза". Ти се опитваш да се дрънчиш с всеки който има неблагоразумието да ти отговори.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: