Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Тани - модератор
Искаш да кажеш, че ще минеш 45км с 14Ач 48в оловен пакет :? Вече виждам клипчето с Лудия :lol:

Да видим също дали правилно съм разбрал. Казваш, че минаваш 7200 - 10 800 километра с този пакет?
возете се по 2-ма на колелото , за да стигнете мойте кг. и после пак хвалете лит. батерии . имам още колела фабрични , по 250 вата и лит. батерии 24 волта, ще ги тествам и ще напиша . но още от сега съм песимистично настроен .
stanetzz - специалист
r_ymen написа:
аз също мисля че оловните си вършат добра работа . аз съм 140 кг. колелото е 40 кг. , двигателя е конрадски 500 вата .блокирал съм колелото на 12 най бързата му скорост , тръгвам на ток , почти винаги е включен и двигателя и му помагам малко , минавам по 10-15 км. на ден , зареждам го на 2-3 дена .с 8 броя 7 амп. акумулатора съм (2*48 волта), направил съм така да ги зареждам с 12 волтово зарядно . предишното колело изкара 2 години . 8 акумулатора са 140 лв. в конрад . няма по евтин вариант .
Колега, с ограничените ми познания по електротехника, както и да го смятам, нещо не ми излизат сметките. Поне кажи каква марка са тези хубави евтини акумулатори, защото истинският капацитет на евтините батерии няма нищо общо с обявения.
r_ymen написа:
возете се по 2-ма на колелото , за да стигнете мойте кг. и после пак хвалете лит. батерии . имам още колела фабрични , по 250 вата и лит. батерии 24 волта, ще ги тествам и ще напиша . но още от сега съм песимистично настроен .
Е то от 250W на 24V няма какво толкова да очакваш. Това е само за подпомагане на педалирането.
Борето - помощник
Моторче 250W има тази мощност при 36V
Същото моторче при 24 V ще докара 110W
http://www.stbbg.com//?page_id=21&record_id=8627 ето ги акумулаторчета 8 броя по 17,79 лв. като ги ползваш 1 година и минеш примерно 5000 км. ти излиза 2 ст. на км. като ги продадеш работещи за по 5 лв. броя ти излиза 100 лв. на година . това ми е предостатъчно .
relaxxx - специалист
Аз лично ще направя тест с оловни батерии и ще публикувам резултатите. Тук май повечето хора само в теоретичната сфера витаят и никой не иска да сподели резултати. 150 лв са сума която мога да инвестирам, за да обогатя е-байк общността в БГ, колкото и да е рехава тя. Тъй като моя ебайк ще е за забавление докато преценя че става за нещо по сериозно, няма опасност от прецакване. Кажете ми моля, 36 Волта или 48 е по добре да се направи захранването и на колко ампера... Ако искате де, ако не :rock:
geordgeo - специалист
А какъв ще е двигателя, който ще ползваш за експеримента? Работно напрежение, ток, мощност?
sasko12345 - специалист
С оловото в началото е добре 2-3 месеца най много. след това са мък нечовешки. Човека 140 кг не вярвам че изкарва и 15 км без въртене на равно или почти равно. Може да пробваме на живо.

Една лифепо4 батерия има 2000 цикъла най малко по 50 км = 100 000 км и капацитета и ще е на 80%.
Ради Тодоров - специалист
r_ymen написа:
http://www.stbbg.com//?page_id=21&record_id=8627 ето ги акумулаторчета 8 броя по 17,79 лв. като ги ползваш 1 година и минеш примерно 5000 км. ти излиза 2 ст. на км. като ги продадеш работещи за по 5 лв. броя ти излиза 100 лв. на година . това ми е предостатъчно .

Румене 5000 км с тия акумолатори няма как да минеш точно тия конрадските ще навъртиш 1000 и ще се сдухат проверено от мен.Пробега им е смешен в началото 10 км на вторият месец 8 км на третия 6 км и на къде отива сметката??
аз никого не задължавам да ми вярва . но за да карам най грозното си и тежко колело , значи съм доволен и от изминати километри и от бързина . при положение че имам ел. триколка немска и алуминиево фабрично ел. колело и карам с оловни . просто споделям за хора които не им се дава много пари за батерия или просто ги нямат . а това че повечето хора зареждат 3 акумулатора с зарядно 36 волта и се прецакват бързо е друг проблем .

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: