Изпратете снимка на всички ваши стандартни и нестандартни решения.

Кое е по-добра сигнализация за рязко спираща кола

59%
светещи стопове + аварийни светлини
87
17%
мигащи стопове
25
16%
по-ярко светещи стопове
23
8%
нито едно не би повлиало на ситуацията
12
1%
друго
1

Общо гласове: 148

NeoBoss - специалист
та според мен след като излужах всички отговори и помислих бая над въпроса ... стигнах до извода за тип "направи си сам" е най-добре е третия стоп да свети по ярко във зависимост от натоварването на автомобила , колкото по ряско спира толкова по силно да свети .. .така не дразни никой , ще има ефект при рязко спиране , както и евентуално грешно сработване не би объркал никой на пътя. Аварийките във повечето случаи ако има време задния да ги забележи и да реагира има време и шофьора който кара да ги включи :D
както и неизисква браникане по автомобила :)
Frysco - специалист
А, това е лесно.Слага се втори стоп-бутон на педала на спирачката, който да се задейства само при кораво настъпване на педала-той ще включва по желание авариики, мигащи стопове, блицове, светкавици или гръмотевици.Дори сме коментирали с приятели да сложим и клаксон отзаде, да привлича допълнително вниманието. :-D
Пробвано е с авариики-върши работа.
От 8 години съм минал през всички варианти. При първия , щом колата спре рязко, мигаха аварийните / точно тогава беше излезнала новината , че Мередес е въвела тази система/ . На техническия преглед на мига ме накараха да го махна. След това направих да мигат самите стопове , и след единица време светват постоянно. Същата работа . Махнах го , после направих да светват както на американските автомобили , при натискане на стопа светва всичко което е отзад и е червено. На прегледа - аут. Накрая направих при натискане на стопа да мига третия стоп , вече няма проблеми. Сега това ми е “запазена марка” и сменяйки колата това ми е първото нещо което правя. На предишната нямаше трети стоп , а мигаха задните светлини за мъгла. Ако са включени не мига. Така , че от опит , третия стоп може да се направи да мига. На прегледа допускат.
Относно инерциония датчик, не е нужен. По голям е ефекта на мигането при натискане на стопа , отколкото при рязко спиране.
roly - специалист
В Америка като мигат мигачи или аварийни- мига целия стоп(всички светлини)-
там няма лампа отделно за мигач в стопа и мига целия стоп при завой и е направено че и олигофрените и заплесите да го видят.
gottogetit - специалист
да ви кажа и аз след като ме удариха отзад, реших да си направя третия стоп да мига няколко пъти и след това да работи постоянно. ето и клипче.

http://www.vbox7.com/play:7d2ae99c97
Large - специалист
Малко да възродя темата в защита на поляризованата светлина ....

Няма нужда от очила, стъклата на повечето коли (заводските, а не Китайско или Европейско (демек турско)) си имат поляризация .
Един прост тест - вземете едни очила с поляризовани стъкла и ще разберете защо пътните полицаи са все с очила . Изглежда има стандарт при стъклата (тия на колите и тия на очилата) , който се спазва . По този начин с очила може да видиш дори по обяд кой е в колата , а не да виждаш отражението на небето . Завърташ си главата , завъртайки двете равнини под ъгъл (тип куче гледа нещо интересно) и стъклото вече не е проницаемо , просто равнините на поляризания вече не съвпадат . Освен това , на по-старите коли се виждат едни петна, по стъклата ,може да е това поляризационно покритие .
Сега се сещам че като бях по-малък, в средата и късните '90 ,много коли (предимно трабанти,лади, волги и москвичи ) имаха такива петна по стъклата . Дали петната изчезнаха с москвичите , избеляха ли съвсем ,след 30-40-тата година на производство или моите очи вече не ги виждат ... За тия петна се сетих като си купих поляризирани очила .


Таа.. обратно на темата ... не знам как поляризованата светлина е нямало да пречи на насрешния трафик, но който иска да пробва, повечето челни, автомобилни стъкла са поляризовани .
nakatasan - специалист
Здравейте, не знаех, че в този форум имало и такава тема.
За мен отговорът е много простичък. За да не правя ревизия на автомобила пред мен, стремя се да спазвам по-голяма дистанция пред него. Но уви има нагли кавали, които като забележат 1 см място повече и се навират пред мен, тогава се налага да спирам по рязко...
А за светлините, ще бодат очи...
fox_vt - майстор
Ти може да се стараеш ама тоя зад теб не.Мигащия стоп е за това да събудиш блейката зад теб.А ако много го изнервя да го прунудиш да включи един от двата си мигача-ляв и да те изпревари или десен за да спре и да пуши една цигара докато отминеш.И при двата случая ти печелиш един папагал по малко на пътя близко до теб.
Zlateff - специалист
Докато има заплеси, които не спазват дистанция и цялата кола в коледни лампички да я окичите, ползата ще е никаква.
fox_vt написа:
Ти може да се стараеш ама тоя зад теб не.Мигащия стоп е за това да събудиш блейката зад теб.
Ако си направиш ръчно да ти светва бялата светлина за заден ход направо ще изкараш акъла на "блейката". Много е удобно, особено ако някой те заслепява отзад. Светни му както караш с 90 и докато осмисли какво става крака му сам ще е натиснал спирачката.Че и пети в асфалта ще забие! :-D

Тема "мигащ стоп или вкючени аварийки , при рязко спиране" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: