От мобилни телефони до цифрови камери
fox_vt - майстор
За платката имам предвид за гумата не и пречи толкос,макар че виждал съм да се мие със маркуч дънна платка на комп тъй че може и да ме обориш по тоя въпрос :-D Иначе крачетата на светодиода корозират от 100 до 0 процента видимост за норматив :wink:
ivanovbg - майстор
Лепкавото не е мазнина от ръцете, а лубриканта който поддържа гумата мека. При загряване се изпарява и полепва по платката. Не е проводим и затова почва да има проблеми с бутоните. И държенето в ръце не му пречи толкова, колкото примерно оставянето на масата когато е огряна от слънце.
todortv - майстор
Тогава, защо след като гумата е била обилно измита със спирт се получава отново?
Има клавиатури на алармени системи, калкулатори, телевизори също с гума и не се омазват, защо?
ivanovbg - майстор
Не знам, може би е друга гумата. Но как ще прониква по средата като гумата лежи по цялото дистанционно и ако си забелязал най лепкаво е под бутоните дето се използват най често. Мисля че ги изстискваме постепенно. Знаеш ли при какво дистанционно каква гума използват?
todortv - майстор
ivanovbg написа:
... Но как ще прониква по средата като гумата лежи по цялото дистанционно и ако си забелязал най лепкаво е под бутоните дето се използват най често....
Нормално е мазнината да е под най-ползваните бутони. Същата мазнина я има и от другата страна, само че с допълнителни боклуци. :-D
ivanovbg написа:
Знаеш ли при какво дистанционно каква гума използват?
Какво имаш предвид?
ivanovbg - майстор
Еми не всички производители използват качествени гумички. Някои може да ги овлажняват с силиконови приставки. Затова при различните марки дистанционни е различно.

Това си е мое мнение и не го налагам, но ми се вижда нереално потта да прониква през гумата.
hidrazin - майстор
Хихихихихи... Ще трябва да си оправдавам ника. :-D Мазнината прониква ПРЕЗ гумата. Просто се напоява като гъба и пропуска мазнината от другата страна. Помислете малко - има маслоустойчива и немаслустойчива гума. Тези дето си преправят дизелите на олио сменят всички гумени маркучи с маслоустойчиви. Общо взето гумата си поема и пропуска някои огранични съединения.
И един секрет - стара, корава гума се оправя с накисване за ден или повече в керосин (газ за горене). Възвръща си предишната мекота и еластичност. Само не я предържайте много защото може да набъбне много а я проверявайте периодично. :-D
:partyman:
ivanovbg - майстор
То това се знае. Но на някои стари телевизори дистанционните бяха с пластмасови копчета и пак имаха същата мазнотия отдолу след време. При производството на всички гуми се използват масла за мазане на калъпите за да не залепва гумата за тях. Даже от тях остава и една не много приятна миризма.
А пък мазно има даже и под копчетата дето не са използвани.


Наскоро ми свърши батерийката на дистанционното на Булсата от тези с малката батерия. Извадих старото, което не бях ползвал поне 2 години от старите с 2 АА батерии и за мое учудване заработи с новия приемник, но копчетата се ебаваха. Еми отворих изчистих и...
Нямам спомен да ми е правило проблем преди. :?
todortv - майстор
ivanovbg написа:
....Но на някои стари телевизори дистанционните бяха с пластмасови копчета и пак имаха същата мазнотия отдолу след време....
Ето сам даде отговора. :partyman:
ivanovbg - майстор
Не разбирам :? Пластмасата не пропуска мазнотията от пръстите до гумата.

Тема "Дистанционни - какво им става?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: