• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
bdimov - специалист
Именно и аз затова засега не съм предприел никакви експерименти. Единственото което си позволявам е да сипвам от време на време нафта на 2 лева, която я "избиват" ( по един или друг начин ) един-двама мои познати шофьори. Това го правя защото познавам хората, знам какви камиони карат и знам откъде сипват горивото като тръгнат на курс. :)

Биодизела прави бели по гумените части по горивната система най-вече, защото гаражните производители не си дават много труд да го "перат" след третирането на мазнината с NaOH. Така самото гориво дава алкална реакция. Това високо pH скапва гумените уплътнения и т.н.
ferrari4456 - специалист
След 97-ма година (или там някъде) горивопроводите са напълно устойчиви на биодизел, твойта е устойчива на биодизел.
bdimov - специалист
Ми да ти кажа засега незнам....
Обмислям варианта да си взема за идното лято един стар евтин дизелак и да си го карам с каквото намеря :lol: Пък може и експериментчета да си правя. Но за шкодето не ми се рискува още. Пък и то нали и сега доколкото ми е известно слагат някакъв процент биодизел в стандартното гориво по разпоредби на европчаните.
ferrari4456 - специалист
Нали последно го махнаха за да смъкнат цената на дизела.Последно какво стана ,не знам.
То по селските бензиностанции сменят маслото на тира и на тракторите из селото и джас в резервоара за горивата и после го продават.Купувал съм от селска бензиностанция нафта в туба и след 1седмица на дъното на тубата 2 пръста много тъмна течност.
  • 1
  • 2

Тема "Преработка на Ситроен Ксантия на олио - реализация" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: