• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
abracadabraabrac - специалист
За сега работещата ще я ползвам още, но ще я наблюдавам. Но на нея какво може да и е? Биметалната пластина? А, на другата утре ще купя един термичен предпазител и ще го поставя, и ще пробвам, е-така за опита. Около левче ще е . Ако не стане, ще купувам нова...
докера - специалист
Според мен си е наред вентилатора , а стопяването е по причина , че си я пускал за по-продължително време , както е разглобена !? Прав ли съм ? Ако е така , причината е , че когато я пуснеш в разглобено състояние , потока на въздуха се разсейва и не обдухва добре средната част . Така нагревателя започва да топи корпуса на двигателчето . На по-марковите печки от този вид даже има надпис на плочката или лепенката с показателите да не се включва в разглобен вид поради опасност от пожар .
Пробвай да я пуснеш в сглобено състояние и съм сигурен , че няма да го има този проблем. :wink: САМО ЗА ПРОБА - термопредпазителя непременно го монтирай след това .
abracadabraabrac - специалист
Както си и мислех, след смяната на термичния предпазител печката си е ОК. Но в магазинчето нямаха точно от 121 С, та купих от 104 С, и сега малко по-често изключва... Цена 2.40лв, но го видях после в друг магазин за 1,80лв. Но работи. Аз, ако мога бих препоръчал да не купуваме тея евтини чайна боклуци... ама. :? .
Та, като стана въпрос за термичния предпазител, такъв имам май изгорял и на реостата за степените на парното на колата. Ако го сменя с такъв за 250волта? А температурата си е колкото си трябва там...250 градуса...ли беше.... Ще заработи ли? Или трябва за 12 волта?

А, и още да питам, другата духалка, пък не се изключва въобще, но не ми е изгоряла, хем я пускам за по 2 часа... Пак е китайска, но друг вид(плоска е). ТА, на нея защо не се изключва? О биметалната пластина?
a3ot - напреднал
Аз, бих я изхвърлил тази "духалка" - освен, ако няма да правиш основен ремонт скоро.
Такава се запали на 5-та сек. след включването на работа.
radius - майстор
Духалки съм правил няколко ДеЛонги-та и Теси и най-различни нонейм - вътре ми се виждат еднакви и като мотори и като реотани. Масовия проблем им е , че след година-две им клеясва мотора и почва да върти по-мудно и оттам прегряват ( грижих се за около 20 "полски" та от там ми е извадката). Ако има кой да им накисва кеченцата на лагерите всяка година с тънка смазка ще изкарат доста.
Друг проблем е, ако са работили доста на сухо, им се разхлопват лагерите и работят в един резонанс на оста с по-ниски обороти и оттам пак прегряване.
hidrazin - майстор
Напълно подкрепям.
:partyman:
  • 1
  • 2

Тема "Евтина вентилаторна печка,-не греят реотаните." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: