• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
Илчо Илиев - майстор
Днес пробвах варианта с климатик+парно и вентилатор на 4..
Избяга запотеното, но като се разхлади добре, ще пробвам на студен мотор...без парно, че така не съм сигурен кое изчисти конденза, климатика или парното...малко съм Тома Неверни...
thinkpad - майстор
И аз имам проблем с изпотяването. Карам Ford без климатик. Не съм намерил решение, освен да бърша с една кърпа и да пръскам с една от посочените по-рано гадости, която я взех за около 7лв. Не виждам някъде да има течове по купето, имаше нещо заради една гумичка износена, но го оправих със силикон., че не ми се занимаваше за повече. Някой да е стигнал до някое решение?
sstefanov - майстор
Климатик + парно.
thinkpad - майстор
sstefanov написа:
Климатик + парно.
А докато загрее това парно знаеш ли колко време минава зимата? :-D
sstefanov - майстор
Знам, непрекъснато го ползвам. Действа.
thinkpad - майстор
sstefanov написа:
Знам, непрекъснато го ползвам. Действа.
Аха. И за колко време от твоето парно духва действително топло? Аз трябва да мина поне 3-4 километра.
sstefanov - майстор
И аз така.
Но на стъклото се усеща много по-бързо.
nikolovvd - майстор
В моята кола нямам проблем с изпотяването поради простата причина, че всичко това, което се изписа до тук, производителите са го вкарали в реакцията на автомобила.
Когато се запотят прозорците нормално е да превключим потока на въздуха съм предното стъкло. Какво прави колата?
Щом завърта превключвателя за обдухване на предното стъкло се включва климатика, отваря се притока на външен въздух и вентилатора започва да работи на максимални обороти. За 15-20 секунди стъклата се изчистват и видимостта става нормална.
Има и други правила, които трябва да се спазват. Не трябва да се пуши в колата особено през Зимата, защото пушека се кондензира по стъклата и образува тънък и мазен филм, който при опит за почистване става още по-зле. Друго важно правило е да не се пипат стъклата. След почистването с препарати всяка една мръсотийка, която се лепне на стъклото се превръща в кондензационно ядро, около което започва кондензиравето на водните пари и образуване на микроскопични капчици.
Както подсетиха някой, може да има теч в купето. Сега се сещам за нещо, което май доста често се среща при старите автомобили, на които акумулатора е до или под предното стъкло. По някаква причина ламарината между акомулатора изгнива и се образува дупка. При това положение част от водата, която се стича по предното стъкло влиза в купето и ако оставите колата на вътрешна циркулация вечерта, то на сутринта всички стъкла може да се окажат запотени или замръзнали.
kozl - майстор
Илчо Илиев написа:
Днес пробвах варианта с климатик+парно и вентилатор на 4..
Избяга запотеното, но като се разхлади добре, ще пробвам на студен мотор...без парно, че така не съм сигурен кое изчисти конденза, климатика или парното...малко съм Тома Неверни...
Пробвай на пороен дъжд. Тогава ще усетиш ефекта на климатика+парно. НЕкога нЕмаше климатици и препарати. Имаше само парно и парцали. Но при пороен дъжд само парцала оправяше видимостта през стъклото.
Илчо Илиев - майстор
kozl написа:
Илчо Илиев написа:
Днес пробвах варианта с климатик+парно и вентилатор на 4..
Избяга запотеното, но като се разхлади добре, ще пробвам на студен мотор...без парно, че така не съм сигурен кое изчисти конденза, климатика или парното...малко съм Тома Неверни...
Пробвай на пороен дъжд. Тогава ще усетиш ефекта на климатика+парно. НЕкога нЕмаше климатици и препарати. Имаше само парно и парцали. Но при пороен дъжд само парцала оправяше видимостта през стъклото.
Абе не знам какви са тези стъкла, чистих ги няколко пъти със всякакви препарати, но пипнеш ли когато са запотени и...майтапа е пълен, докато не изсъхнат,видимост няма...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Изпотяване на стъкла" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: