От мобилни телефони до цифрови камери
onkelabg - специалист
акумулатора си пали без проблем.Профилактика за зимата понеже 4м не е зареждан
nikolovvd - майстор
Какъв е акумулатора - колко Аh?
Каква е колата - бензин/дизел?
Последна промяна от nikolovvd на пет ное 22, 2013 11:39 am, променено общо 1 път.
onkelabg - специалист
бензин е колата, батер _65амп
nikolovvd - майстор
Както знаеш съвременните бензинови автомобили имат електронно запалване и дори при 6-7 волта напрежение на акумулатора пак си пали. Дори и през Зимата, когато капацитете намалява чувствително може да запалиш успешно с изтощен акумулатор, ако спазваш правилата.
Ако имаш някоя крушка за фар, обикновено като изгорят дългите или късите често се използва за осветление здравата част, я включи последователно на акумулатора, за да намалиш тока. Ако светне с пълната си мощност без интензивността да спада с времето, то може да имаш късо в някоя клетка. Това е резултат от падането на оловен прах на дъното на клетката. С изливане на електролита и промиване може да се "излекува", но трябва да спазваш технологията. Имай пред вид, че в началният момент тока е не по-малко от 5А!
Последна промяна от nikolovvd на пет ное 22, 2013 11:40 am, променено общо 1 път.
lacezarasia - специалист
[/quote]
А четете ли какво е написал колегата?
Щом 4 амперовият е изгорял, как очаквате 3.5 амперовия да не изгори.
При изтощен акомулатор зарядният ток в началният момент е 10% от капацитета му, т.е. при 65 амперчасов акомулатор е 6.5А.
Ако акомулатора е 35 Аh и гори 4А предпазител, то акомулатора е свършил и по всяка вероятност някоя клетка дава на късо.[/quote]


Съгласен. Колега измери ампеража при заряд.
lz1wvm - специалист
Ако може само,акУмулатор.Все пак е често използвана дума. :partyman:
onkelabg - специалист
Остана ми малко свободно време и реших да замеря ампеража на зарядното на празен ход с мултицета-показа ми 3,5ам/колкото си пише на него/
Но бушона 4ам пак изгоре и сега зарядното неще и да се влючи :? явно има нещо/кьсо/ но по-кьсно ще погледна.
Някакво мнение за това.../или селена е пьтник :roll:
Последна промяна от onkelabg на пет ное 22, 2013 1:36 pm, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
lz1wvm написа:
Ако може само,акУмулатор.Все пак е често използвана дума. :partyman:
Прав си! Грешката е поправена!
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Как го измери ампеража на празен ход, че не ми е ясно?
Виж и другите бушони, като е спряло.
Тока последно - мери първо напреженията.
onkelabg - специалист
Пускам зарядното и меря с мултицета/10ам обхват/ на щипките... :?
Напрежението го мерих писах в пьрвия пост на закачен акумулатор в пьрвите 2/3мин ми даваше стойности-13,8 / 14 волта/зареждане/.
При измерване на самата батерия -12,3в-днес даже е сложих на колата запали без проблем и 60км пред направих. Като вариант акумулатора отпада. Може би имам някьде кьсо или не си спомням но когато сменях бушоните или не сьм забелязьл или си е било така маи един бушон беше брак :? а зарядното си бачкаше така.
След като ми направи проблем да не зарежда подмених всичките бушони с здрави и от тогава се почна- 2 мин зарежда 13,- 14,8в и хоп спира, бушона големия 4 амп капут.

Тема "проблем с зарядно за Акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: