onkelabg написа:Пускам зарядното и меря с мултицета/10ам обхват/ на щипките...



Това е направо за бисерите. Май не четеш. По-назад колегата DMN ти обясни съвсем простичко и елементарно как да го измериш!

onkelabg написа:Пускам зарядното и меря с мултицета/10ам обхват/ на щипките...
onkelabg написа:Пускам зарядното и меря с мултицета/10ам обхват/ на щипките...Така не се мери ток (не четеш) и много бързаш. НЕДЕЙ да мериш тока на акумулатора.
Напрежението го мерих писах в пьрвия пост на закачен акумулатор в пьрвите 2/3мин ми даваше стойности-13,8 / 14 волта/зареждане/.
При измерване на самата батерия -12,3в-днес даже е сложих на колата запали без проблем и 60км пред направих.
След като ми направи проблем да не зарежда подмених всичките бушони с здрави и от тогава се почна- 2 мин зарежда 13,- 14,8в и хоп спира, бушона големия 4 амп капут.
След като ми направи проблем да не зарежда подмених всичките бушони с здрави и от тогава се почна- 2 мин зарежда 13,- 14,8в и хоп спира, бушона големия 4 амп капут.Прочете ли какво ти бях написал за бушоните. Не трябва да има на всяко гнездо бушон. Пробва ли?
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: