• 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 386
Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
Паленето на машината на земята със застъпена дръжка се смята на по-правилно от въздушното. Аз също ги паля във въздуха, но съм още млад :проба:
choko - специалист
Sof написа:
Значи специално на твоя въпрос за тези две части - те не се чупат лесно и Драгозов ти го каза и ако се счупи или е наистина дефект и би следвало да ти го подменят гаранционно или си си теглил колата със стартовото въже !

Но това се вижда и би следвало ако е дефект да нямаш проблем !

Не ми се занимава да ти снимам моята гаранция и да я поствам, но си е стандартната- ако отвориш и ремонтираш - отпада гаранцията и тнт ! Е в тоя десен !!!!

Ти какво искаш да откриеш в тая гаранция да видя дали го има или няма и да ти го напиша ???
Да открия защо търговци казват че гаранцията покрива само двигателя?
vrangelov - специалист
dragozow написа:
Паленето на машината на земята със застъпена дръжка се смята на по-правилно от въздушното. Аз също ги паля във въздуха, но съм още млад :проба:

Аз си мислех, че по-възрастните ги палят във въздуха, да не се навеждат, защото ги боли кръста. Иначе лафът е "секунда невнимание, после цял живот мъртъв" :wink:



Поздрави
dragozow - майстор
За дърпането във въздуха от неопитна ръка е малко опасно, защото ако не дръпне както трябва веригата отива към крака.
choko - специалист
Някъде по темите четох че при съхранение горивнияи празен резервоар имало проблеми при последващо палене. Струва ми се нередно да се съхранява с гориво.
Моля, кажете как е правилно.
dragozow - майстор
Правилно е да изхвърлиш горивото и да я запалиш да изгори това в карбуратора. Така следващия път като сипеш горивна смес ще запали лесно.
vrangelov - специалист
dragozow написа:
За дърпането във въздуха от неопитна ръка е малко опасно, защото ако не дръпне както трябва веригата отива към крака.


Не виждам смисъл, да се пали машината във въздуха. Малко по-неудобно е от паленето на земята. Машината така или иначе си лежи на земята. Преди да се наведа да я вдигна, навирам обувката в дръжката, натискам прекъсвача, щракам спирачката и дърпам въжето. При топла машина толкова. Не че пали трудно във въздуха, но е машина. Аз на машини не се доверявам.

P.S. Видях, че е публикувано докато съм писал. Правилното е машината да се съхранява с празен резервоар. Източва се резервоарът, пали се и се оставя на празен ход докато изгасне.

P.S.2 Колегата ме е изпреварил. :)
iivanov - майстор
choko написа:

Да открия защо търговци казват че гаранцията покрива само двигателя?
Защото само там не можеш да бръкнеш и да прецакаш нещо.
А иначе си вземате малки машинки и се мъчите да правите големи работи .Мой близък си взема резачка бош и като я метна на едни корави черници..."Реже, реже"-вика.Реже, реже, колко да реже?! На втория месец и прецака водещото и му висна сопола.Колега си взема маркова месомелачка.Ама домакинска.И после се жалва , че смляла само прасе и половина. :-D Като искаш машина с корав стартер, вземи си профи, с метален такъв.Макар, че и те не са дуракоустойчиви.
vrangelov, въпреки, че е сигурен, това е най-бързия начин да износиш спирачката.Паленето във въздуха е сигурно, като фиксираш задната ръкохватка между краката.Няма мърдане.
vrangelov - специалист
Може и да се износва. Когато я паля топла не дърпам смукач, дори и да съм забравил да активирам спирачката веригата не се върти при палене. Ако я паля със смукач и съм забравил да активирам спирачката, веригата се върти докато не натисна газта. Затова я паля на спирачка. Ще трябва пак да видя в упътването.
Sof - специалист
По принцип, правилото наистина е так -активираш спирачката и тогава палиш !

Но и аз не го правя ! Слагам я на земята и това е. 36-та е с доста тегаво палене-иска си дърпане-ма нали е от първите.

Изобщо не можеш да я сравняваш с новите -косата на Хуск дето я купих се пали с кутрето, а Партнера-тример пак е тегав, ма нали е евтин. Духалката и тя е с по нова технология и се дърпа доста лесно.

Драгозов ти или си много як, или не палиш 36 във въздуха, а някоя по модерна машина. Особено като е студена си иска Земя ! :prost:

Чоко-Значи темата за смесеният бензин сме я говорили хиляди пъти- остави ли се бензин смесен в резервоара-сместа след някой и друг месец става сходна на Ацетона и е много вредна за горивната система. Също самият бензин отлага катрани в карбуратора и тнт и запушва всичко ! Остави бензин в шише и след известно време виж какво има на дъното !
Верно е че сухият карборатор също му изсъхват мембраните-но това е по добрият вариант !
Колегите ти казаха- махаш го, палиш машината и доизгаряш каквото може !!!

А за палене на машина която е престояла с месеци и повече суха- когато дърпаш стартера го правиш много бавно-така засмукването на гориво е по осезаемо- вакуума е по бавен и равномерен и съответно се пълни по добре карба-10 пъти като го повториш и ако всичко е ок -требе с рязко дърпане да палне после! Това е особено важно за машини като моята- старите които нямат подкачващо балонче. Но и на по новите да го правиш няма да е грешка-и смазването на сухият цилиндър ще стане по добре при подкачване на горивото.

За гаранцията мисля че това което търсиш, няма да го откриеш никъде ! Всичко е относително ! И колегите ти казват-зависи дали я ползваш правилно или я зориш ! Ако дефекта не е по твоя вина, значи сигурно ще го уважат !!!
Те в сервизите майсторите знаят кое е масов дефект на модела, кое е дефект по вина на ползвателя и дали дефекта е възникнал поради конструктивни недомислия !

Ето в моя случай-спирачката на 36-та-след 15 години се е запукала, щото е много корава пружината ! На другият капак дето майстора ми го пробутваше пак същата изтория ! Ето това е конструктивен дефект, но е извън-гаранционен :-D
Но ако разсукам жилото на тримера-това вече ще си е по моя вина ! Претоварване с буренаци !!!
Ако изпиля турбината на метлата с камъни и ластарите на асмата-това пак ще е по моя вина и ще си платя 100 лева нова турбина !
Мисля че трябва вече да си разбрал.

Мисля че прекалено много отдаваш значение на тая гаранция- вземи си машина -качествена и я ползвай за каквото е предвидена, а гаранцията си я имаш щом е маркова и е купена от оторизиран продавач !

В гаранционните условия не се пишат романи, а има стандартни текстове -които са известни на всеки купил някаква гаранционна стока !

Друг пример е климатиците- ако ти се обледени външното тяло-и вентилаторната перка се счупи от леда-плащаш си я ти !!! Въпреки че ти нямаш контрол над дефростите на машината !
И аз си мислех че не е логично и че аз не мога да контролирам тези процеси, но след като наблюдавах работата на двата ми климатика в прованса -видях че ако поставя вътрешното тяло да духа на средна или висока скорост-обледеняването на Външното намалява многократно ! Сега няма да обяснявам защо тук, аз разбрах за менеси защо е така !

Понеже и аз купувам доста машини и всяка е с различна механика-
Моя съвет към тебе е -като купуваш нещо-интересувай се как работи, питай продавача какво би поело гаранцията и какво не, както ни питаш и нас тук и тнт. Лошото е че в Хипермаркет няма да намериш адекватно инфо от продавачите ! В по малките магазинчета -в които работят продавач-майстори имаш шанс да изцедиш с триста зора Информация !
Примерно на Спарки -перфоратор-при превключване от къртене на пробивно къртене иска да заключвам механизма с леко завъртане на патрона на ляво надясно, иначе неще да превключи отново докраи и запира ! В оторизираният магазин -сервиз нищо не ми казаха и само открих това, после зачетох и упътването и хората си го бяха написали !!!

Не си прав че търговците покриват само двигателя, даже напротив-ако ти го караш без масло или със старичък бензин-може и да не ти го покрият -и това се разбира !
Така че това е по важното, гаранцията е за гаранционните конструктивни дефекти на производителя, но и ти трябва да се научиш да ползваш правилно техниката !!!
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 386

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: