Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
Имам някакъв спомен, че в ЗАЗ-а на тъста имаше електрическа печка в купето, защото няма как да се отоплява, понеже двигателя е с въздушно охлаждане.
А бе на Поршетата с въздушно охлаждане как се отоплява купето?
stiv1961 - майстор
На зазката е бензинова :) И в тази връзка нещо от руски форум :)
Прикачен файл:
Прикаченият файл ScreenShot001.jpg вече не е достъпен
Прикачен файл:
ScreenShot001.jpg
ScreenShot001.jpg (64.65 KиБ) Видяна 2685 пъти
kuger - майстор
На всичко отгоре, харчи колкото двигателя.
nikolovvd - майстор
Преди години имаше едни духалчици, които се включваха в запалката а колата.
Динооод - помощник
Бензинова е печката на ЗАЗ-а, и гори колкото колата.Само елпомпа има за бензина,която е мн практично да се използва при карбураторни двигатели,на газ,които нямат обратно гориво.Слага се на мястото на бензиновия елклапан,и нямаш проблеми с паленето,когато си забравил колата в студа на газ.Е,сега имало и модерни елпомпи с игла..
За поршето незнам,но имам трабант,на който му направих изолация на тръбите и елтурбинка във въздуховода и топли мн здраво.Той взема топъл въздух от ауспуха и ДВГ,смесва го и- в купето :o
Ел.духалки имам и на двете коли на предните стъкла,вършат работа за сушене,но не и за отопление и много бръмчат..
иначе съм ги извел културно с ключе на таблото,през реле за товар
Последна промяна от Динооод на съб дек 14, 2013 11:29 am, променено общо 3 пъти.
stiv1961 - майстор
nikolovvd написа:
Преди години имаше едни духалчици, които се включваха в запалката а колата.
Той колегата в първия си пост е писал, че има такава духалка ама му подсушава само стъклата. Той иска да му топли и в краката :)
Ей такова нещо си купи, градския ги продава, ама не знам дали не е по- скъпа от колата ти :)
http://prodavalnik.com/pechka-i27056589
Динооод - помощник
:lol:Бе тя,че е по-скъпа,по-скъпа е,колега,а ако се има в предвид,че хора умират от задушаване при отопление в кола с газова къмпинг печка,може да се окаже и евтина.То както тръгна темата с бъзикни за печка на дърва,очаквах и решение с генератор за 380В в ремарке и трифазен калорифер.И мислех да се отказвам да коментирам.
nikolovvd - майстор
stiv1961 написа:
Ей такова нещо си купи, градския ги продава, ама не знам дали не е по- скъпа от колата ти :)
http://prodavalnik.com/pechka-i27056589
Това е много мощно! Една пернишка печка Терма 3 е 4.7 kW и топли цяло караулно! :shock:
Динооод - помощник
Проблемът е решен!!! Безплатно,за 20 мин.
На рендето си има заводска планка на изпускателните тръби за въздуховод,който влиза във въздушния филтър.Взех горещ въздух оттам и го закарах до вентилатора,като пробих стената дето го отделя от ДВГ.Там напъхах едно коляно Ф-50,за което захванах въздуховода,като коляното сочи към вентилатора.Ако някой го интересува,утре ще снимам и кача.Топлото се вдигна в пъти,почти като на истинските коли!!!На когото му е слабо парното въобще да не се двууми,да слага една консервена кутия някъде по ауспуха,ако няма заводска метална планка с тръба и да търси въздуховод на системата вътре,в който да отведе горещия въздух и да го нахака.На Витарата ще направя така.Разбира се ще сложа и един компютърен вентилатор вътре...
Последна промяна от Динооод на нед дек 15, 2013 7:54 am, променено общо 1 път.
kuger - майстор
Отлично! Пуста неволя :-D

Тема "Допълнително парно" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: