Всички имаме коли, нали ?
stiv1961 - майстор
Днес за идеята реших да премеря и моя алтернатор/ Опел Астра 1.6i/ На 900 об./мин. показа 13.9 В. Включих фарове, парно и подгряване на задното стъкло- показа 14,2 В, увеличих оборотите на 2500 и ми показа 14,4 В.
hidrazin - майстор
Абе Опела си е Опел...
:partyman:
MamaMy - майстор
Опела е прокълнат от Хари Потър, че го е блъскал като малък и затова гние. Иначе не е лош :)
thinkpad - майстор
Пускаш всички консуматори - фарове, радио, парно/климатроник и мериш както на празен ход без нито един консуматор, така и пропадането след включване на всеки основен консуматор. Горе са ти казали какво напрежение трябва да държи.
п.п Аз да попитам - някаква цака за намушкване на клемите на акумулатора върху полюсите на нов акумулатор? Момчето, къде заверява гаранцията и го монтира ги намушка някак, но оня ден ги разкачам след ремонта да го заредя, че от въртене беше паднал видимо, а не ми се оставя разреден - да не го убия както е нов, но плюсовата клема въобще не можах да я сваля и развих болта за кабелите, та го зареждах с едната клема отгоре.
MamaMy написа:
Опела е прокълнат от Хари Потър, че го е блъскал като малък и затова гние. Иначе не е лош :)
От Опел са измислили ръждата, от Форд всичко останало(включително калпава ел.инсталация) :-D
lecki - специалист
Ако ти покаже по-малко от 13,8 може акумулатора
да е за смяна, сложи за проба някъкъв изправен,
повече от 14,0В при студен двигател или студено време
иначе е скъсява живота на акумулатора.
kozl - майстор
thinkpad написа:
Пускаш всички консуматори - фарове, радио, парно/климатроник и мериш както на празен ход без нито един консуматор, така и пропадането след включване на всеки основен консуматор.
ArturDent написа:
Мери се с пуснато де що има - фарове, подгреви на стъкла, огледала, вентилатора в последна позиция.
Има коли дето имат повече мощност от консуматори (основно фарове, вентилатори, подггрев на стъкла и огледала) от мощността на генератора. Така например с амперклещи мерих тока на кабела излизащ от генератора. Максималният ток стигаше 59 А, на генератора пишеше 60А. Като включихме фарове , парно и подгрев стъкла, тока стана 59А, а напрежението на акумулатора - падна на към 13 волта при повишени обороти, щото на празни и генератора не смогваше да дигне 59А.
Та в случая означава ли, че генератора е неизправен, като напрежението не е в упоменатите граници :?
Като пускате консуматори па съобразете се с капацитета на генератора оти тия от Нисан явно не са, че на същия тоя нисан му беше вече трета сменена изправителна (диодна) плочка. Собственика ми показа старите и двете бяха с прекъснати връзки, но се оказа, че диодите са здрави, ала разпоени вероятно от прегряване.
lecki - специалист
Максималната мощност от генератора се отдава към 3000 - 4000об/мин
на двигателя, на генератора към 5000. (в общия случаи)
До 13,0В да пада напрежението малко множко но ако е добре при
включени само фарове и габарити може и така да са го измислили. :?
lecki - специалист
Какво става, всички постове ми излизат по два че и понякога
не мога да изтрия единия. :?
ArturDent - Почти Безобиден
kozl, в твоя случай това значи грешка при проектирането.
При работещ двигател НЕ ТРЯБВА да се черпи ток от акумулатора, било то на празен ход и с включени всички консуматори (фабричните).

Тема "Как да си премеря алтернатора?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: