Не е грешка, а е компромис. Или си изтървал нещо в текста или си нямаш представа колко много коли са "проектирани" така.
А колко от по-старите (като моя) автомобили са проектирани за дневни светлини? На ниски обороти баланса за заряд сега в студеното е отрицателен, а градското в София си е = обороти на място.
								
															
																															
																								
															А колко от по-старите (като моя) автомобили са проектирани за дневни светлини? На ниски обороти баланса за заряд сега в студеното е отрицателен, а градското в София си е = обороти на място.

 . Ами ти в лади, москвичи явно и не си стъпвал. В тях като пуснеш фарове и парно - падат оборотите на двигателя - защо ли? И защо ли пък написах в предния си пост "На ниски обороти баланса за заряд сега в студеното е отрицателен"? Защото е факт. Фарове 2х55=110W + 4х5=20W или за осветление общо 130W или 10A; подгрев стъкло >20A, а колко да добавя за вентилатора на парното
 . Ами ти в лади, москвичи явно и не си стъпвал. В тях като пуснеш фарове и парно - падат оборотите на двигателя - защо ли? И защо ли пък написах в предния си пост "На ниски обороти баланса за заряд сега в студеното е отрицателен"? Защото е факт. Фарове 2х55=110W + 4х5=20W или за осветление общо 130W или 10A; подгрев стъкло >20A, а колко да добавя за вентилатора на парното  , поне 15 А и станаха 10+20+15=45А. А какво за този генератор на празен ход
 , поне 15 А и станаха 10+20+15=45А. А какво за този генератор на празен ход 

 Доста ме развесели за празниците.
 Доста ме развесели за празниците.
