Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
zec ingenering - специалист
connecttt написа:
здравейте,

решил съм да вложа около 1000 лв. за кит + батерия и доп. разходи
прочетох темата, но не ми стана ясно:

- има ли реална полза от механизма, който презарежда батерията по надолнище , примерно
каква е пропорционалността на заряда, който ще се върне в батерията към този, който ще се изразходва ако изкачвам и спускам едно и също нагорнище.
- това презареждане допълнително ли се включва или то постоянно си е на ход , това осезаемо ли те забавя , напр. може ли да те спре по инерция на надолнище ?
- като се имат предвид отговорите на тоя въпрос кое е по - добре фреевеел или
- казаха ми да си купя от тея батерии
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15521
колко от тях ще ми трябват и на кой кит/ контролер ще паснат ?
в момента се намирам близо до склада и ще си спестя транспорта затова съм се насочил към тях

по принцип на дистанции от 20 км се движа без проблем и без батерии, кит-а ще е за скорост и за нагорнища
също прочетох , че кит-а е добре да се монтира отзад , но гледам, че при много от вас, въпреки това е монтиран отпред .

четох доста , ...но все пак искам да събера още мнения преди да вложа такава сума ...
искам да работи стабилно и да придава добра скорост

благодаря
Connecttt, в крайна сметка изясни ли си въпросите?
Нищо не казваш, а ние доста писане му ударихме! E, лошо няма разбира се но, интересно е все пак, как виждаш евентуално бъдещото си вложение? :?:
Subsa - специалист
Chakal написа:
Има недостатък, и то доста голям. Не смея да го заключа някъде и да отида по работа за няколко часа. Докато с моторетката - каската под седалката и няма грижи. Това е единственото, което ме отказа от ел. велосипедите - имах 3 броя.
Съжалявам да го чуя. От кой двигател беше най-доволен?
RVG_HS - помощник
Chakal написа:
Има недостатък, и то доста голям. Не смея да го заключа някъде и да отида по работа за няколко часа. Докато с моторетката - каската под седалката и няма грижи. Това е единственото, което ме отказа от ел. велосипедите - имах 3 броя.
Сложи си аларма http://bikescenter.bg/alarma-za-velosiped-bg

Прикачен файл

13484844560-500x500.jpg
13484844560-500x500.jpg (34.85 KиБ) Видяна 2831 пъти
pesho135 - помощник
Тая аларма е пълен боклук.
Ако искаш сериозна аларма виж тук:
http://www.bicycle-alarm.com/
Ради Тодоров - специалист
Днес покарах за кратко става но от значение е облеклото.Облечен с термо бельо кожени ръкавици с дебела подплата очила да не плача и да ми се чудят защо много топло зимно яке може да се каже ,че беше дори приятно.Единствения минус беше полепналия скреж по настилката и постоянното треперене от преиграване с предната спирачка.
zec ingenering - специалист
Карам всеки ден. На работа, последната седмица за подаръци или по всякакви различни други задачи. За последния месец съм пропуснал вероятно 4-5 дни. На паркинга пред нас имам 2бр. МПС за които плащам данъци. Онзи ден в Петък около обяд задръстванията бяха направо жестоки така, че на места не можех да се провирам м-у колите и трябваше да минавам по тротоари и откъде ли не. Никакъв шанс за мотор или скутер, ще чакаш като другите но и ще мръзнеш. Аз просто си свърших работата и се прибрах.
sasko12345 - специалист
RVG_HS написа:
Chakal написа:
Има недостатък, и то доста голям. Не смея да го заключа някъде и да отида по работа за няколко часа. Докато с моторетката - каската под седалката и няма грижи. Това е единственото, което ме отказа от ел. велосипедите - имах 3 броя.
Сложи си аларма http://bikescenter.bg/alarma-za-velosiped-bg
Защо да е боклук аз имам такава. Като се запуши там от където свири все едно я няма ама иначче е силна и е само за 4,6$ ама я чаках да дойде месец и половина. От тука не бих я купил за 35 лв никога.
http://www.ebay.com/itm/Bike-Bicycle-Se ... 27d66bde7d

Иначе тази на лорети бих си я купил защото наистина е хубава.
sasko12345 - специалист
сега съм на тема тази джаджа http://www.ebay.com/itm/GPS-GPRS-GSM-Tr ... 1c399dcee3

обаче незнам като местонахождение колко е точна примерно 1метър, 5 метра.
Pandurko - специалист
Честита Коледа на всички.
Върти ми се една идея напоследък, за задвижване на принципа на линеен ас. двигател. Каплата е движещата се част "ротор". 3 или кратно на 3 бр, бобини, монтирани на минимално разстояние от шината създават бягащото поле. Предимствата са леко , "просто", монтира се на всеки байк с по-широка ал. джанта за минути без смяна на колелата. Недостатък вероятно ще е по-ниския КПД от стандартния BLDC.
Някой виждал ли е из нета подобна конструкция?
ge6aaaa3 - специалист
Отдавна не бях влизал тук, ама сега като влязох, от последната страница разбрах колко съм прост, че не ми излязоха предварителните сметки и се отказах от електрическото колело... :-D
Ми, да, с малко повече пари се взема една кошница, слага й се метан и се тиквате вътре 4 човека...

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: