Всички имаме коли, нали ?
hidrazin - майстор
lecki написа:
... според мен по-скоро нищо ...
Според мен много се е променило. Вече ги правят в Китай и със съответното качество и "преоразмеряване". Включително Bosch, Lucas ...
http://www.hlautopart.com/index.php/pro ... nator.html
http://zhenzhongelectric.manufacturer.g ... rnator.htm
:partyman:
lecki - специалист
1. Кое се е изменило - медта, стоманата или принципите в електротехниката ?
2. Покажи поне един автомобилен генератор които дава мощност близка до
номиналната при обороти на празен ход (около 1500) - обикновенно е във вид на графика или таблица.
kozl - майстор
Изменили са се нуждите и са намалели компромисите. Поне на външен вид диаметъра на генератора от пасата е по-голям в сравнение с Р305. За друго само мога да предполагам.
Коя мощност е номинална? Не е ли посочена в типа максималната мощност?
lecki - специалист
Максимална продължителна или продължителна се казва още номиналната мощност.
Ако това има някъкво значение.
Да, написана е обикновенно.
Да по-големият размер обикновенно означава по-голяма мощност, иначе как ще се захранват
всички ел. екстри на по-новите автомобили, плюс известно преоразмеряване (компромиса).
stancho123 - специалист
А на колко хиляди е препоръчително да се отвори алтернатора за проверка?
Колата ми е на 210000км и 9 години и съм почти сигурен, че не е пипан.Взех я преди 5 години.
pansim - майстор
Моята е на 278000 км по километраж. Не е правена никаква профилактика до момента, и засега няма нужда. Генератора си работи перфектно. Като откаже, ще го мисля.
Колата е Ситроен, не че има значение...
А предишния ми Ситроен, бе на 9 години като го купих, и на 21 като го бракувах :cool: При мен измина над 270000км и нищо. Въобще не разбрах има ли генератор и какъв е! :supz:
hidrazin - майстор
Ами то и аз така си мислех. Отидох в един сервиз да прегледат генератора, че един майстор нещо го съмняваше шайбата или лагера? Както и да е. Свалиха го. Качиха го на стенда - мериха гледаха и викат добре. Тръгват да го слагат. Стой! Едни четки няма ли да погледнете поне? Учудени погледи и питане защо, нали работи? Ами защото от как е станала кола над десетина години не е свалян. Леко недоволни отварят. Четките - на люспа. Едва ли и месец щяха да изкарат. Оказа се и преден лагер тръгнал да си ходи. Та така. После при монтажа друга бела ми направили и смених акумулатор без нужда. Ама това е друга бира.
За процедурата - колата е дизел. Старата бензинка си замина май 23 годишна :? без да знам как се сваля генератор и без да е баран.
:partyman:
kozl - майстор
Моето пежо 305Д миналата година удари 30-ка. За кола дърта, ама като кажа , че се друсам на 30 г. французойка и :shock:
От как е моя веднъж сменях четките на генератора. От тогава съм навъртял около 100 000 км, но не съм ги проверил.

Тема "Как да си премеря алтернатора?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: