Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
sasko12345 - специалист
и аз се ччудех може ли някой да сложи конрадски мотор на 20 инча гума от бмх
velsi - Почетен майстор
Аз мога, но едва ли ти върши работа.
sasko12345 - специалист
някой пробвал ли е стойка за колело дето стои отзад на колата и е закрепена с едни важета. Аз инсталирах една ама ми се вижда супер нестабилно и затова я хванах и с болта на задната чистачка освен с важетата. На снимката само 2 важета се виждат ама сега са 6 за по голяма сигурност и болта

Прикачен файл

Untitled.jpg
sasko12345 - специалист
ето как съм го хванал за чистачката хаха анти кражба и анти късане на коланите

Прикачен файл

Untitled2.jpg
ESPACE - майстор
Да не останеш без задно стъкло при някоя по голяма дупка? Не че е особено ясно от снимките какво и къде точно си хванал, но ако оста на чистачката минава през стъклото не знам дали е добра идея.
thinkpad - майстор
Не мога да разбера защо зареждането на акумулатора при въртене на педали, каране по инерция или спиране не е важен показател за хората от предпоследната страница на темата? Ако ще караш повече, това ти осигурява повече време.
А аз лично мисля за електровелосипеда, че е скъпо удоволствие. За тези пари мога да сменя автомобила. Понеже не живея точно в София, с най-натовареният трафик и не обикалям само из града, а пътувам И на дистанции от по 120км и нагоре, сметката с електровелосипеда не виждам как ще излезне. Иначе обикновен велосипед си имам. А и с ДВГ ми изглежда по-привлекателно. Не зареждаш акумулатори, а и харчи относително малко. Вижте, това за 70-80км/ч с велосипед дори не съм го виждал. Тия двигателчета, дето ги слагат на колелетата не вярвам, че могат да вдигнат толкова. И да можеха - то е опасно.
stanetzz - специалист
thinkpad написа:
Не мога да разбера защо зареждането на акумулатора при въртене на педали, каране по инерция или спиране не е важен показател за хората от предпоследната страница на темата? Ако ще караш повече, това ти осигурява повече време.
Не можеш да го разбереш, защото не караш електровелосипед. Доста се изписа за това последните няколко страници от темата. За мен лично единствената полза е в щаденето на накладките. Няма вариант да се зарежда при каране по инерция, или при въртене на педалите. Идея си нямаш за какво съпротивление става въпрос. При мен, при спускане по "Драган Цанков" от старата телевизионна кула към Канала примерно, ако съвсем леко задействам спирачка- така, че да не се докосват накладките, но да се включи регенерацията, скороста много бързо намалява.
thinkpad написа:
А аз лично мисля за електровелосипеда, че е скъпо удоволствие. За тези пари мога да сменя автомобила. Понеже не живея точно в София, с най-натовареният трафик и не обикалям само из града, а пътувам И на дистанции от по 120км и нагоре, сметката с електровелосипеда не виждам как ще излезне. Иначе обикновен велосипед си имам. А и с ДВГ ми изглежда по-привлекателно. Не зареждаш акумулатори, а и харчи относително малко. Вижте, това за 70-80км/ч с велосипед дори не съм го виждал. Тия двигателчета, дето ги слагат на колелетата не вярвам, че могат да вдигнат толкова. И да можеха - то е опасно.
Да, скъпо удоволствие е. Като първоначална инвестиция. Още по-голямо удоволствие е да минеш 50 км с ток за 50 ст. , безшумно, без вибрации и кълбета дим след теб, като с ДВГ за 250лв. Да можеш да минаваш през паркове и градинки, алеи и тротоари. Кеф цена няма.
А за дистанции от по 120км освен с кола и хубав мотор, не виждам с какво друго би излязла сметката.
thinkpad - майстор
stanetzz написа:
А за дистанции от по 120км освен с кола и хубав мотор, не виждам с какво друго би излязла сметката.
Прав си. Не карам електровелосипед. Приоритетите са ми поставени различно в момента. А тротоарите и градинките - всъщност не е много позволено да се минава по тях при обособени велоалеи. Не знам колко се минава с ток за 50 стотинки, бос съм в по тази тема. Обаче е факт, че на средата на пътя ако спре - няма къде да го бучнеш да го заредиш. Голям проблем.
п.п Интересен аватар. :)
geordgeo - специалист
Обаче е факт, че на средата на пътя ако спре - няма къде да го бучнеш да го заредиш. Голям проблем.
Изобщо не е проблем, имаш си педали, може да е по-бавничко, но се придвижваш. Аз и сега съм така - карам, докато се изтощи батерията и после на педали... :-D
sasko12345 - специалист
тук се намесва вида на батерията ако е олово придвижването аттоп ан по тебе идва повече от придвижването на тялото ти в пространството но пък сваляш килограми което и без ел. колело става

Но ако е ли ион или лифепо4 батерията си е много добре

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: