• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
fox_vt - майстор
Имах Монбат на първата есен викам да го дозаредя и окото стана бяло демек за рециклиране :lol: На втората година разбрах че необслужваемия ми акумулатор има доволно голям капак под лепенката който не е залепен.След проверка се оказа че последната клетка таман е изсъхнала което значи че като минат двете години и пуф амин.Долях заредих кандилках го 5 години но зимата все едно съм без аку то се оказа и проблем със стартера и свещите и не мога да кажа дали го е бивало или не,но сега баща ми го кандилка вече една година на бензинова кола,демек 6 години и още баца :? Всичко е на късмет да ви кажа [-o<
kozl - майстор
В добавка и снимков материал
Прикачен файл:
Monbat 12V 65A_1.jpg
Прикачен файл:
Monbat 12V 65A_2.jpg
VLADO66 - майстор
Аз под необслужваем акумулатор разбирам гелов такъв.Какво като са сложили вместо тапи един общ капак и вътре има същия електролит-ще кара,колко да кара,колкото гаранцията щото никой не гледа нивото на електролита щото е необслужваем :)
kozl - майстор
Тоя на снимката е от юни 2009. Ако изкара до юни тази година това са 5 годинки. Да само, че аз пре***х теста, защото взех, че го обслужих. Иначе щях да се впиша в статистиката с 5 години експлоатация при 18 месеца гаранция.
На пежото пак беше монбат и изкара 7 години, последните две с "ижекции" със зарядно. И понеже по-предния бил абсолютно същия и прочитайки собствените си записки "през куп за грош" бях обявил тук там, че Монбата изкарал 13 години и тъкмо се канех за го вписвам в Гинес, повторна проверка доказа, че акумулаторите били 2 на Монтана, едни и същи, един след друг. Първия изкарал 6 г, втория - 7 г. и общо 13 г. И така рекорда от 8 години в моята книга остана на нЕкакъв сръбски, купен с ладата от Кореком нЕкогаси осемдесетте години на миналия век.
5kof - специалист
С риск да бъда санкциониран за реклама ще си позволя да споделя една случка. Септември 1996 година правихме освещаване на жилището си. През нощта откраднаха акумулатора от Жигулито на тъста ми на пъпа на София. И на сутринта в неделя обиколих големото село, докато му намерих един пазарджишки акумулатор. Жигулито беше основно селскостопанска каруца - до градина, до лозе и обратно в гаража. Купена 1976 сега е на 110 000 км. Та този акумулатор сдаде миналата пролет. Тъстът ми заедно с дъщерите писаха писма до Гинес да го покажат като рекорд ( беше приложил копие от фактура със заводски номер ), но те не проявиха интерес. Понеже и на мен взе на ми става интересно как може толкова време да изкара разбрах, че единственото, което е правил, че в края на селскостопанската дейност откачва акумулатора, връзва му една крушка и го обезточва. Пролетта му прави заряд и го връзва на колата. И така до май 2013. Оставих го като паметник в един магазин за авточасти в Монтана. И те така.
ferrari4456 - специалист
Имах Bosch S5 и 3 години и няколко месеца след закупуването умря.
Вече взимам най евтиното и с най-дълга гаранция.Последно взех един неизвестен за 116лв и 3 години от 74ah.
pansim - майстор
Старите акумулатори на ИСКРА бяха добри, поне аз съм доволен. Ама последния нещо се изложи. Един месец преди да изтече гаранцията, отказа да запали. Гаранция също не ми признаха, бил разреден т.е. ниска гъстота на електролита. Откарах им колата на място да си я мерят те. Оказа се с перфектна ел. уредба. Още на празен ход си държи 14.2 на акумулатора. Ама...гризнах дървото. У дома го зареждах 24 часа като на моменти съзнателно повишавах напрежението на зареждане над 15.2 волта. Въпреки това гъстотата така и не достигна нормата и го изхвърлих.
Явно през годините сме "подобрили" значително качеството :axe:
И за съжаление, това не е само мое наблюдение.
radius - майстор
И аз съм доливал "необслужваем" акумулатор. Извода за мен е, че ги водят необслужваеми, за да може клиента да не се грижи за него и час по скоро като свърши гаранцията да изтича за нов :evil: .
inspo - майстор
И моят е "необслужваем" на Монбат купен зимата на 2007 . Доливам си го от време на време, ама вече взе да издъхва :-D
nikolaytatarov - специалист
Моят го купих 2007 след като забравих фаровете два пъти включени , до сега не съм го и поглеждал пали си безпроблемно,дано да кара така още дълго.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: