Всички имаме коли, нали ?
hidrazin - майстор
Не всички са напълно херметични:
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=49720
Почистваш и ако е здрав ще го бъде. Ако се сваля капачката виж дали не е влязла влага. Другото - нов или от моргата. Иначе ги има по 30-тина лева. Колко читави - не знам.
http://www.amavto.com/object.php?id=939
:partyman:
miroton - майстор
Смених комутатора и бобинта с чисто нови и пак неще да запали.
stiv1961 - майстор
А искра на свещите има ли? В делкото има една бобинка, да не е дала фира а да си мислим, че е комутатор :?
miroton - майстор
Искра няма,сега се сетих за тая бобина.
На високоволтовата бобина имам 4 извода-долните 2 за какво са?
stiv1961 - майстор
Ако мислиш, че е бобината провери я с омметър
miroton - майстор
ivanovbg написа:
Заповядай.
долните 2 клеми ме интересува къде отиват кабелите,а бобината я купих днес от магазина такче не е проблем.

Прикачен файл

untitled.JPG
Последна промяна от miroton на нед яну 12, 2014 10:02 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
Черния е +12 волта от контактния ключ, а зеления отива към оборотомера ако го имаш.
Бобинката в делкото като я мериш с омметър би трябвало да ти даде около 800 ома.
Кики - специалист
miroton написа:
Искра няма,сега се сетих за тая бобина.
На високоволтовата бобина имам 4 извода-долните 2 за какво са?
На високоволтовата бобина изводите са два (без да броя високоволтовия за свещите) но с по две клеми всеки, след като си сменил комутатора и бобината (надявам се че си взел точните модели) и няма искра провери си палеца в дистрибутора, после дистрибуторната капачка дали не е пукната някъде м/у изводите (за да елиминираш тези две неща проверката за наличие на искра се прави директно на централния високоволтов кабел излизащ от бобината. Ако пак нямаш искра прегледай бобинката на индуктивния датчик вътре в делкото както мериш съпротивление и трябва да е м/у 800 и 900 ома както ти е писал ivanovbg. Не си купувай комутатор от 30-40-50 лв., пълни боклуци са и изкарват от месец до година, търси от морга оригинален и като го монтираш в делкото задължително се маже с термопроводима паста и добро стягане към корпуса (в 95% от случаите комутатора изгаря поради прегряване заради неправилен монтаж)л
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=117152

тук човека е обяснил за индуктивния датчик и бобинката му.
Последна промяна от Кики на пон яну 13, 2014 6:18 pm, променено общо 1 път.
dimitar.z - специалист
Искра няма на свещите, а има ли искра на високоволтовия кабел на бобината?
Имах такъв случай, след хилядите проверки, високоволтовия кабел от бобината, който беше поставен в пластмасов шлаух, минаващ зад акумулатора се оказа виновника. Имаше искра, но беше слаба. А повредата беше елементарна, но трудно откриваема - електролит от акумулатора беше потекъл в този шлаух и кабела към делкото беше разяден, но не напълно.
miroton - майстор
Бобината при комутатора се оказа че е прекъсната.

датчик, запалителен импулс FACET за Opel Vectra A 1.6 i КАТализатор - 75 коня бензин

Продукт: датчик, запалителен импулс
За автомобил: Opel Vectra A 1.6 i КАТализатор - 75 коня бензин

Категория: Импулсен датчик

Парт номер: 8.3410
Производител: FACET
Произведено в: Italy
FACET


Цена: 79 лв. (с ддс) :megaeek: :shocked:

Абе тия хора познават ли парите.
На всеки импилсен траф ако ми бяха платили поне на половината цена щях да съ милионер.
Последна промяна от miroton на пон яну 13, 2014 9:50 pm, променено общо 1 път.

Тема "Бобина" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: