До колегата relaxxx:
Най-добре е да направиш мониторинг с някакъв ватмер (ако имаш такъв), аз си купих такъв (TURNIGY май се казваше) от член на форума и след като го монтирах, разбрах с какви мощности разполагам при различните начини на каране - виждаш информаия за ток, напрежение, мощност на мотора, все полезни данни. Но най-важното все пак е как е настроен контролера (за какъв ток на изключване) и съответно ВМС-а на батерията, ако има такъв. След като покараш едно известно време, ще усещаш нещата много по-добре и ще си "хвъркаш" доволен по улици и тротоари без проблеми:-D
Най-добре е да направиш мониторинг с някакъв ватмер (ако имаш такъв), аз си купих такъв (TURNIGY май се казваше) от член на форума и след като го монтирах, разбрах с какви мощности разполагам при различните начини на каране - виждаш информаия за ток, напрежение, мощност на мотора, все полезни данни. Но най-важното все пак е как е настроен контролера (за какъв ток на изключване) и съответно ВМС-а на батерията, ако има такъв. След като покараш едно известно време, ще усещаш нещата много по-добре и ще си "хвъркаш" доволен по улици и тротоари без проблеми:-D