• 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 386
Ел. инструментите. Консумативи.
mitko64 - майстор
Купи си масло 1л на щил с мензурка за 5л и 3л бензин( тя е вградена в бутилката за масло. Стискаш и маслото по едно като маркуче се качва в мензурката). Пълниш мензурката според бензина които имаш- 3 или 5 литра. После преливаш в бензина и разджуркваш добре и може да сипваш в горивния резервоар. При чисто нова машина е добре да изгори един резервоар на празен ход без газ, за разработване. Палиш резачката без шина и верига и я окачваш с въже да си пърпори докато не изгори горивната смес.
Илчо Илиев - майстор
mitko64 написа:
Купи си масло 1л на щил с мензурка за 5л и 3л бензин( тя е вградена в бутилката за масло. Стискаш и маслото по едно като маркуче се качва в мензурката). Пълниш мензурката според бензина които имаш- 3 или 5 литра. После преливаш в бензина и разджуркваш добре и може да сипваш в горивния резервоар. При чисто нова машина е добре да изгори един резервоар на празен ход без газ, за разработване. Палиш резачката без шина и верига и я окачваш с въже да си пърпори докато не изгори горивната смес.
Митак, това беше обсъждано някъде,но не ми се рови да го търся....
Тази практика може да доведе до скапване на моторчето, понеже, на празен ход оборотите са твърде малки за да има добро охлаждане,а и мотора е все още''стегнат'' и триенето е доста,а от там загрява допълнително..
Според мен ... това не бива да се прави,а да се започне с леки натоварвания, като за начало да се ''изрязва'' полека, да се режат тънки дръвца, да се осигури режим на работа при който да няма резки и големи натоварвания,но и да има някакви средни обороти за да се охлажда,а след 5-10 мин работа да се оставя да изстине...
Това е докато изгори прословутия резервоар с гориво...след 2-3 режеш по-смело...
Ся, аз така мисля и правя, който е дал парите за резачката, той да си решава как да я разработва...
vectra72 - специалист
Илчо Илиев написа:
mitko64 написа:
Купи си масло 1л на щил с мензурка за 5л и 3л бензин( тя е вградена в бутилката за масло. Стискаш и маслото по едно като маркуче се качва в мензурката). Пълниш мензурката според бензина които имаш- 3 или 5 литра. После преливаш в бензина и разджуркваш добре и може да сипваш в горивния резервоар. При чисто нова машина е добре да изгори един резервоар на празен ход без газ, за разработване. Палиш резачката без шина и верига и я окачваш с въже да си пърпори докато не изгори горивната смес.
Митак, това беше обсъждано някъде,но не ми се рови да го търся....
Тази практика може да доведе до скапване на моторчето, понеже, на празен ход оборотите са твърде малки за да има добро охлаждане,а и мотора е все още''стегнат'' и триенето е доста,а от там загрява допълнително..
Според мен ... това не бива да се прави,а да се започне с леки натоварвания, като за начало да се ''изрязва'' полека, да се режат тънки дръвца, да се осигури режим на работа при който да няма резки и големи натоварвания,но и да има някакви средни обороти за да се охлажда,а след 5-10 мин работа да се оставя да изстине...
Това е докато изгори прословутия резервоар с гориво...след 2-3 режеш по-смело...
Ся, аз така мисля и правя, който е дал парите за резачката, той да си решава как да я разработва...
Напълно си прав.Абсолютна грешка е машината да се разработва на място.Аз като купувах моята точно така ми обясниха,2-3 резервоара се изгарят но без много натоварване и по чести почивки след това смело напред.
Stefan_62 - майстор
mitko64 написа:
При чисто нова машина е добре да изгори един резервоар на празен ход без газ, за разработване. Палиш резачката без шина и верига и я окачваш с въже да си пърпори докато не изгори горивната смес.
Това са пълни глупости не бъркай колегата. Колегите след теб са го казали правилно "2-3 резервоара се изгарят но без много натоварване и по чести почивки след това смело напред" Ти ако си купиш нова кола ще изгориш един резервоар на място ли, че да се разработи :lol: , като не разбираш поне не бъркай хората, че като нищо ще я закачи някъде с някой въже и ще чака да се разработва :lol:
Sof - специалист
Прави сте. Аз го бях споменал това преди време.

Тия машинки се охлаждат от турбинката и съответно от оборотите. Като е на ниски- няма добро охлаждане. Елементарно и просто.
Просто в началото работиш на по кратки интервали с повече почивки.

Пишман майсторите дават тоя уникален съвет да работи на място, което си е грешка.

=======

За тая мензура и тия скачени съдове- лично на мене ми пречи много. Кръчмарската доза и това е. :mrgreen:
profesionalist_wood - майстор
Охо Софче...я ела малко в темата тук да ни дадеш компетентни въпроси за инфрачервения термометър... viewtopic.php?f=57&t=31089&start=2280
:-D
iivanov - майстор
mitko64 написа:
Палиш резачката без шина и верига...
И ако е хускварна, много от моделите на макита/долмар или други с външен съединител, ще имаш голямо мазало. :-D
Sof - специалист
Не съм се интересувал от безконтактните термометри и не знам кой е най добрият.
Ползвам тия от мултицетите за сега. Не ми е трябвал друг колега Професионален Дървар :partyman: Да не се обидиш сега !
Ама като я гледам тая тема има 115 страници, та и явно има доста експерти в тази област на науката.



Какво ще стане като е външен съединителят на машината и работи на место без верига и капак колега iivanov ?
Аз моята съм я палил так и до сега няма щети, но може и да има нещо което не се сещам.
iivanov - майстор
Има вероятност да се развие.Даже някои така си го свалят.Е, естествено се пазят и от чарколяците на разлетелия се съединител .И ги търсят после. :-D Всъщност това е записано в мерките за безопасност в инструкцията.
Stefan_62 - майстор
Sof написа:
Какво ще стане като е външен съединителят на машината и работи на место без верига и капак колега iivanov ?
Аз моята съм я палил так и до сега няма щети, но може и да има нещо което не се сещам.
По принцип нищо няма да и стане ако е за кратко, а то в повечето случаи е така. Моята Хускварна съм я палил без верига и шина кагато я почиствам и няма проблем. Може би Иво има впредвид, че тогава маслото за смазване на веригата ще се разпръсква върху запчатката за задвижване на веригата и предпазният капак и тогава наистина може да стане мазило, но това не е проблем.
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 386

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: