• 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 386
Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
Пичове, не знаем,каква е резачката и дали инструкцията не е мината през гугъл преводач. :wink:
Sof, това за практиката го кажи на комшията ми, дето по този начин си сваля съединителя на 137цата.
Ето и една снимка за Тани.Това черното е оста, на която се завива съединителя.Спирачката е на капака и не знам, защо Sof я вкарва в ситуацията.
Хм, нещо не ми се получава.

Прикачен файл

IMG_20140129_190726.jpg
Последна промяна от iivanov на чет яну 30, 2014 10:04 am, променено общо 3 пъти.
efendi - специалист
stiv1961 написа:
Илчо Илиев написа:
Малееее, почна се пак.....
Аве ефендилар, за двутактовите матори не са ползва масло за четири тактовите, за тях вискозитетя се определя-0/30-5/30-10/40-15/40, на онова другото са му други мерките....
Илчо, той казва че ще купи масло за смазване на веригата бе :) , за двутактовата смес вече му стана ясно :partyman:

Точно така, остана маслото за веригата :cool:
mitko64 - майстор
Stefan_62 написа:
mitko64 написа:
При чисто нова машина е добре да изгори един резервоар на празен ход без газ, за разработване. Палиш резачката без шина и верига и я окачваш с въже да си пърпори докато не изгори горивната смес.
Това са пълни глупости не бъркай колегата. Колегите след теб са го казали правилно "2-3 резервоара се изгарят но без много натоварване и по чести почивки след това смело напред" Ти ако си купиш нова кола ще изгориш един резервоар на място ли, че да се разработи :lol: , като не разбираш поне не бъркай хората, че като нищо ще я закачи някъде с някой въже и ще чака да се разработва :lol:
Без да претендирам че съм прав, когато работех в горското всички нови резачки така ги разработваха( щил38). Моята когато я купих също и 14години си работи без да е влизала в сервиз.
stiv1961 - майстор
iivanov написа:
Пичове, не знаем,каква е резачката и дали инструкцията не е мината през гугъл преводач. :wink:
Значи, че си писател а не читател :) , колегата е дал линк на марката и модела още на 29-та страница :drinkers:
http://xn--e1afbosdj.naedro.eu/rezachka ... gcs08.html
Stefan_62 - майстор
iivanov написа:
Sof, това за практиката го кажи на комшията ми, дето по този начин си сваля съединителя на 137цата.
Иво с цялото ми уважиние към теб и се извинявам за офа, ама хайде стига си писал глупости. Аз също имам 137-мица Хускварна и досега никога не съм и свалял съединителя. Явно твоя комшия е голям "майстор". Когато даваш мнения ги давай от собствен опит. След покупката на моята първото и кръщение беще 10 кубика дърва без да я разработвам на "въже" или "празен ход" и все още си ми служи вярно и безотказно. Единственото което съм спазвал е да наливам масло за смазване на веригата и точната пропорция бензин-масло. Може да си спец в друга област :prayer: , но когато не си се сблъсквал с дадена реалност по-добре не коментирай да не заблуждаваш други те. Както писах и по-горе палил съм я и без верига, шина и капачка и е нямало никакъв проблем от развиване на гайки и тем подобни. И ако с Тани не искате да си признаете истината която ви писа колегата "Sof" си е ваш проблем, но ме яд понякога когато някой пише, а не чете. Жив и здрав и нищо лично :drinkers:
Тани - модератор
Този път не ме намесвайте в спора! Казах , че теоретично е възможно, но на практика дори не знам каква е конструкцията, за да дам някакво категорично мнение! За да се саморазвие гайката, то оста трябва да спре сравнително рязко, а гайката и евентуално някаква друга част да имат достатъчно тегло и периферна скорост.
dragozow - майстор
По инструкциите пише да не се пали така, макар и никой да не го спазва. Аз също често паля машини без капак и шина. Теоритично може да изхвърчи, но на практика не може. И няма да прегрее на празен ход повече отколкото ако я изрежете 5 минути на макс, тогава става като котлон.
iivanov - майстор
Стефане, вие четете ли се , какво пишете? На практика давате съвет да не се спазват мерките за безопасност.Това, че на вас не ви се е случвало, не значи, че не е възможно.Дадох ви пример с комшията, защото аз не бих го направил.За развиване на съединителя си има стоп-ключ.Айде сега кажете"анатема" и на професионалистите написали това.

Прикачен файл

IMG_20140130_084151.jpg
dragozow - майстор
И аз по-нагоре писах че в инструкциите на машините от Husqvarna групата пише да не се стартира без капак и шина.
Stefan_62 - майстор
И двамата сте абсолютно прави, точно така го пише в инструкцията и не апелирам никой да не спазва тези правила, но спора беше за съвсем друго. Въпроса е, че от една или две проби без капак, шина и верига не може да се разглоби съединителя /но не, че е невъзможно/. Мислиш ли, че конструкторите не са предвидили, че някой потребител няма да я пусне и по този начин /като мен например дето съм го правил :lol: / и не са взели мерки. Друг е въпроса ако я държиш 10-на мин. да работи така, не само ще се разглоби, но ще се окоти и двигателя, но не вярвам някой да е чак толкова "умен", че да си съсипе машината. Хайде стига сме спорили и дракали, истината е че трябва да се спазват правилата и техниките за безопасност при работа с такива машини, че белите бързо стават и понякога са необратими. :partyman:
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 386

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: