Малко термошлаух и хубави конектори правят чудеса!
Голямо старание за нищо. Колко познато и как всички сме го правили...

То и за това сме в този форум.
Аз виждам различни цветове батерии дори там през една дупчица.. Работата е ясна.
Както не веднъж съм споменавал в този форум, ако човек не си вземе свестни батерии, дори може да се огорчи срещу електро-идеята!.. Както стана с мен. Понеже съм голям бот, обаче, си дадох последните пари (последен отчаян опит) и си купих литийки преди години и още ги карам до днес на колата.
После за колелото направо LIFEPO4 си взех без да събирам батерии от кол и въже (киселяк технологията направо я прескочих, то и на колелото тази тежест ..

Все пак има и още една възможност - слаби или лоши връзки. Може и това да се провери.
При мен 90% от проблемите, които идват са все такива. Поят със слаби поялници и после:
"- Олеле!"

Контролера би трябвало да е направен само да ограничи тока (до максималния) при наклон, а не да изключва. Но кой да знае - китайския гений е необятен!
