Всички имаме коли, нали ?
lubenov1 - специалист
ESPACE написа:
Същия този 28 предпазител захранва и лампата на таблото, която показва липсата на заряд. Ако там няма плюс няма да започне заряд. Провери отново предпазителя! Вероятно пак е изгорял.
Всички бушони ги проверих и са здрави самата лампа свети много слабо все едно не и стига ток.
По принцип и акумулатора се изтощил в покой показва около 12V а като я запаля пада до 8,50/8,60V .
Тази нощ го сложих да се зарежда и ще видя какъв ще е резултата и ще проверя алтенатора ,както казаха колегите по горе с Директен + от акумулатора.

П.п. Благодаря на всички ,които писаха в темата!!! И ме извинете за некоректното заглавие и объркана тема ама и аз се чуствах объркан от създалата се ситуация покрай моя автомобил.
ivanovbg - майстор
lubenov1 написа:
Тази нощ го сложих да се зарежда и ще видя какъв ще е резултата и ще проверя алтенатора ,както казаха колегите по горе с Директен + от акумулатора...
Свирено е вече. Каквото си направил - направил си го. По добре се обърни към някой сервиз, че да не смениш заглавието с "Колата ми пуши като дам на контакт". Все пак ако ти се ръчка, в една от темите бях пуснал схемата на зареждане ... , че сега нямам време да я търся наново.
ESPACE - майстор
lubenov1 написа:
ESPACE написа:
Същия този 28 предпазител захранва и лампата на таблото, която показва липсата на заряд. Ако там няма плюс няма да започне заряд. Провери отново предпазителя! Вероятно пак е изгорял.
Всички бушони ги проверих и са здрави самата лампа свети много слабо все едно не и стига ток.
По принцип и акумулатора се изтощил в покой показва около 12V а като я запаля пада до 8,50/8,60V .
Тази нощ го сложих да се зарежда и ще видя какъв ще е резултата и ще проверя алтенатора ,както казаха колегите по горе с Директен + от акумулатора.

П.п. Благодаря на всички ,които писаха в темата!!! И ме извинете за некоректното заглавие и объркана тема ама и аз се чуствах объркан от създалата се ситуация покрай моя автомобил.
Това че си дал нещо си накъсо не би трябвало да окаже влияние на алтернатора. Не рови и не подавай никакви директни плюсове - той не напразно се подава през лампичка! Работи ли ти ел. стъклото в момента?
lubenov1 - специалист
ESPACE написа:
lubenov1 написа:
ESPACE написа:
Същия този 28 предпазител захранва и лампата на таблото, която показва липсата на заряд. Ако там няма плюс няма да започне заряд. Провери отново предпазителя! Вероятно пак е изгорял.
Всички бушони ги проверих и са здрави самата лампа свети много слабо все едно не и стига ток.
По принцип и акумулатора се изтощил в покой показва около 12V а като я запаля пада до 8,50/8,60V .
Тази нощ го сложих да се зарежда и ще видя какъв ще е резултата и ще проверя алтенатора ,както казаха колегите по горе с Директен + от акумулатора.

П.п. Благодаря на всички ,които писаха в темата!!! И ме извинете за некоректното заглавие и объркана тема ама и аз се чуствах объркан от създалата се ситуация покрай моя автомобил.
Това че си дал нещо си накъсо не би трябвало да окаже влияние на алтернатора. Не рови и не подавай никакви директни плюсове - той не напразно се подава през лампичка! Работи ли ти ел. стъклото в момента?
Да работи
ESPACE - майстор
Странна история, няма идея тогава.
fox_vt - майстор
Това че на запалена кола мери 11 волта значи само едно колега алтернатора НЕ работи.Защо не работи вече са дадени вариантите.А по пътя на шерлок холмс (на 100% винаги вярна) щом един проблем се е получил след някаква интервенция то на 153% е вероятно тази последна интервенция да е виновна. :-D
Тани - модератор
Искрено се надявам, автора да намери време да си смени заглавието. Това става от първия пост в темата. Желателно е това да стане преди да напише следващия си пост. Вероятността, при подходящо заглавие, темата да бъде отворена от правилния човек е значително по голяма, а вероятността темата да се озове в коша е минимална.
lubenov1 - специалист
Тани написа:
Искрено се надявам, автора да намери време да си смени заглавието. Това става от първия пост в темата. Желателно е това да стане преди да напише следващия си пост. Вероятността, при подходящо заглавие, темата да бъде отворена от правилния човек е значително по голяма, а вероятността темата да се озове в коша е минимална.
Предполагам ,че вече съм сложил правилното заглавие! :)
lubenov1 - специалист
Днес направих необходимите замерваня с МУЛТИЦЕТ и стигнах до извода ,че трябва да го сваля този алтенатор.
След демонтажа махнах капака и четкодържателя с регулатора и установих ,че са доста износени ,даже едната четка не е лягала добре на колектора или е била блокирала или е по износена.В четко държателя стои по ниско от другата и колектора е по тъмен от другия.
Замерихи регулатора по описан начин от труга тема ,като му се подаде напрежение на пластинките и се допрът краищата на четките с мулницет ,ако е изправен трябвало да подаде някакво напрежение.
при подадено от мен 12,5v. даде на другия край около 5-6v.Предполагам ,че в случая трябва да е здрав.
В общи линии това вече не ме интересува ,защото новите четки са комплект с регулатора в един корпус,както и старите
Купих днес нови ,но утре ще ги слагам ,а и исках да замеря и диодната плочка и намотките ама не знам как точно става и дали изобщо ще мога да ги замеря с мултицет. Ако пък нестава утре слагам новите и ще видим какво ще стане.
MamaMy - майстор
Стария регулатор не го изхвърляй. Един колега търсеше такъв и можеш да си му полезен. :)

Тема "Проблем с алтернатора на пежо 306тд" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: