• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
IvanR - специалист
Заключих си колата при свален акумулатор. Ключалките на вратите не работят с ключ. Сега мога да отворя само багажника. Някаква идея за влизане в купето без взлом?
velsi - Почетен майстор
Един приятел така си отключваше реното при паднал акумулатор: отваря багажника, изважда плафона и подава 12 волта от батерията на един винтоверт. После действа с дистанционното.
brum - майстор
Предполагам си с електрическите ключалки, дето имат микрлключета сигнализиращи електрониката да отключи/заключи и няма как механично да ги отвориш. Варианта ти е да подадеш ток.

На пасата има букса в багажника за запалка. Пускаш през нея 12V през батерия (примерно от винтоверт) и цъкаш дистанционното. Или намираш друга подобна точка която е постоянно захранена и действаш там. Можеш и до алтернатора да пробваш да стигнеш - хващаш + към кабела дето излиза от зад. Или на стартера - тоя същият кабел обикновенно минава през стартера преди да стигне до акумулатора. Поне стартера трябва да е горе-долу достъпен от под колата :) .

Не се навивай на ключарите дето ще бъркат и чоплят да ти отключат вратата ако е от тия с електрическите брави. Имат едно нещо дето му се вика двойно заключване и май-май не може да се отвори лесно без ток. Едни пред нашият блок ги гледах как се мъчиха над час. Одра му боята докато ръгаше с тия приспособления да дръпне дръжката и накрая не знам дали въобще му отвори врата. А дришльото си беше оставил колата да свири няколко дена на аларма и нокой не можа да го намери къде е за да я спре. По-лесно щеше да им е да отворят капака от пред май ...

PS Изпреварили са ме, и това с плафона трябва да работи :) .
velsi - Почетен майстор
Работи, защото съм го виждал с очите си, но ако има извод за запалка по-добре, защото там е сигурно кое е плюс и минус, а при плафона трябва да се внимава повече.
IvanR - специалист
Да имам такава букса в багажника, но дали тя е на един кръг с вратите. И още нещо, като го няма акумулатора, веригата не е затворена- дали ще сработи. Нямам представа от ел. схеми на автомобил, правя аналогия с такава в жилище.
velsi - Почетен майстор
Подавайки на тази букса напрежение все едно закачаш акумулатора. Ще сработи.
8180 - майстор
velsi,
Доста ценен съвет!
=D> :)
А тази букса за запалка, дали не е през ключ като стандартната? Ако да - няма да стане.
С плафона също, ако има ключе и то е изключено.
Колегата ще трябва предварително да се увери, че има връзка към "Маса" на някой от изводите с веригопровериел (мултицет или има в разни комплекти едни "фазомерчета" за 12V) - това ще му е минуса от батерията. ПО-ВАЖНОТО, че другото Е "ПЛЮСА". Минусът мож и някъде по купето да подаде.
brum - майстор
Повечето са вързани директно към +. Все пак става дума за 12V в багажника, а те са полезни и когато в колата няма хоря.

Плафона също е вързан постоянно, ама обикновенно е с по-тънки жици. Може и да е с по-малък бушон. Та проба през запалката, ако не стане - проба през плафона. На него лесно ще провериш кое му е минуса - това дето е на късо с купето.
DMN - майстор
IvanR написа:
Заключих си колата при свален акумулатор. Ключалките на вратите не работят с ключ. Сега мога да отворя само багажника. Някаква идея за влизане в купето без взлом?
Трябвало е да предвидиш, че така ще стане, за друг път вече ще знаеш. Аз направих същото с моята кола. Заключих я и смъкнах акумулатора, но преди това си бях вързал един проводник на плюсовата клема и го пуснах под колата. Така вече може да подадеш сигурно захранване за отключване на автомобила. Свързваш този проводник после към плюса на акумулатора, а минуса някъде по купето. Това го правя зимата, когато ми замръзват ключалките, а трябва да си свалям акумулатора за зареждане.
hidrazin - майстор
За зимата ако се наложи този цирк слагам на мястото на акумулатора някакъв малък - 2-3-7-10 Ah. Какъвто имам под ръка.
:partyman:
  • 1
  • 2

Тема "Отключване на WV Bora" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: