Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
relaxxx - специалист
Значи, ако направим проста сметка... това на 110 кг (колело 40 + велосипедист 70) ще има 7 коня... значи на тон ще е ~64 коня, което си е направо прилична мощност.. като се има впредвид че повечето коли имат такава и по слаба мощност на тон...
hi4kok - напреднал
Може ли някой да каже това чудовище дали става да се адаптира към колело?
http://www.hs-escooter.com/sdp/1012764/ ... cycle.html
ge6aaaa3 - специалист
hi4kok написа:
Може ли някой да каже това чудовище дали става да се адаптира към колело?
http://www.hs-escooter.com/sdp/1012764/ ... cycle.html
Става, ама ти трябва абонамент в травматологията...
Ради Тодоров - специалист
Максимална скорост 120 км-ч с 96 волтова батерия бах мама му. :megaeek: :megaeek: :megaeek:
velsi - Почетен майстор
Абе вие разлика между мотоциклет и велосипед не правите ли? Не виждате ли каква е главината?!
Валериус - специалист
Ако му направиш аеродинамичен спойлер отпред, ще можеш да вдигнеш и към 140-150 км/час. Но мисля, че искат книжка за пилоти! :-D
Иначе при добро желание може да се монтира и на лагерна количка! :-D
evparts.alle - специалист
А между другото да ви споделя какво направих днес.. Продадох си "Хедуейката" най-старата сигурно е на 5 години(не мога да твърдя точно, а и не помня вече). След толкова каране я продадох само с 10% надолу от цената. После нека разправят, че лития е гаден. Държи парите, държи и пробега, и то след толкова време! Човека, който я купи разбира от батерии и цикли и т.н.т. не е някой дето съм му я "набутал". Направи си сметката, че ще джитка поне още толкова и я отнесе. Аз и без това съм тръгнал да конфигурирам нещо ново . Ще покажа скоро.. :)
Тани - модератор
evparts.alle написа:
А между другото да ви споделя какво направих днес..
Докъде я докарахме :axe: да си говорите в тази тема между другото и за батерии и за електровелосипеди, а основното в последните страници да е друго Изображение
evparts.alle - специалист
Преди време бях решил да правя от 4 броя батерии CALB 40 или 60 Ач батерия за колелото.
Защо само 4 батерии по 3,2 волта? Ами за повече просто няма място, ще стане тежко и обемисто..
Така и не се намери някой да ми направи "степ ъп" устройство от 12 на 48 волта.
Да кажем ми трябват 15А на 48 волта. Това означава, че от CALB-а ще дърпа поне 60А на 12 волта. Много ми се искаше да я изпробвам тая "простотия".
Не ме разбирайте неправилно - най- добре си е батерия за съответния волтаж - оригинална, заводска(поне заради старта да си отдаде 30А спокойно). С моя "проект" няма да ги бъде 30-те ампера на 48.
Обаче сме "Направи си сам" и все ме гложди да го експериментирам и това :?
Ако някой се е пробвал или му се разработва любителска платка 12 на 48, имам едни 4 литий-железарки батерии купени за проба. Може да ми пише.
:)
sasko12345 - специалист
един колега искаше да пробва ама някав транзистор се оказа твърде скъп и то до 20А а до 30А беше адски скъп

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: