• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14
Всички имаме коли, нали ?
ecotronic - специалист
Ето една лесна за реализиране схема, която пали DRL - ите когато двигателят заработи:

Изображение

Релето трябва да е с намотка за 12V и ток не по-голям от 200 мА.
Изводът 2 (жълт) управлява фаровете.
Напрежението при което се включват фаровете се подбира от P1.
Изводът 1 (червен) се свързва към +12V след контактния ключ.
crez - майстор
Всяка една съвременна кола с компютър има софтуерна възможност за включване на дневни светлини с намалена осветеност. Други по стари модели имат заложени кабели за допълнителни релета. Моята имаше три празни гнезда, сложих релета и включих тази опция. При стартиране светлините гаснат и след това се включват на половина мощност.
Duke_BG - специалист
crez написа:
Всяка една съвременна кола с компютър има софтуерна възможност за включване на дневни светлини с намалена осветеност. Други по стари модели имат заложени кабели за допълнителни релета. Моята имаше три празни гнезда, сложих релета и включих тази опция. При стартиране светлините гаснат и след това се включват на половина мощност.
да позная ли марката ?
това май го има само на форд
иначе всички други марки (на поне 10-ина години) нямат заложена инсталация да палят с намален интензитет
bulhomes2 - майстор
Duke_BG написа:
да позная ли марката ?
това май го има само на форд
Не позна. И при Рено го има.
ESPACE - майстор
bulhomes2 написа:
Duke_BG написа:
да позная ли марката ?
това май го има само на форд
Не позна. И при Рено го има.
не и на 50%
Duke_BG - специалист
при опел има изведена букса в която се поставя едно специално реле и пали габарити и къси но няма да пали с намален интензитет

при БМВ се сменя релето за дългите с "умно" реле с вграден ШИМ и пали дългите на 50%

аз съм си преправил инсталацията на вектра Б да пали дългите на 50% като ги свързва последователно - палеето става когато започне да зарежда динамото - т.е. запален двигател, а когато включиш габаритите се възстановява заводската инсталация.
stiv1961 - майстор
Duke_BG написа:
при опел има изведена букса в която се поставя едно специално реле и пали габарити и къси но няма да пали с намален интензитет
Ако може сподели къде се намира тази букса и какво реле се поставя на Опел Астра 93 г. C16NZ :?
Duke_BG - специалист
stiv1961 написа:
Duke_BG написа:
при опел има изведена букса в която се поставя едно специално реле и пали габарити и къси но няма да пали с намален интензитет
Ако може сподели къде се намира тази букса и какво реле се поставя на Опел Астра 93 г. C16NZ :?
не на всички има но ако при теб има би трябвало да е зад таблото с бушоните
ESPACE - майстор
Duke_BG написа:
аз съм си преправил инсталацията на вектра Б да пали дългите на 50% като ги свързва последователно - палеето става когато започне да зарежда динамото - т.е. запален двигател, а когато включиш габаритите се възстановява заводската инсталация.
При последователно свързване дългите ти не светят на 50%, а на 25% !
stiv1961 - майстор
Duke_BG написа:
не на всички има но ако при теб има би трябвало да е зад таблото с бушоните
И ако намеря такава букса какво реле да търся?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

Тема "Устройство за автоматично включване на автомобилните фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: