• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
Всички имаме коли, нали ?
ArturDent - Почти Безобиден
ESPACE написа:
...Тези "математически" еквилибристики с 6,25% ще ги докажеш, когато обясниш първо- как получи това "50% от модификацията"???, второ -как получи "50% от последователното включване"??? и накрая това пък 0,5²*0,5²??? WTF?
Пълни глупости!
Някои четохме темата откачалото и колегата беше казал че е модифицирал да светят с 50%. При последователно свързване - закона на Ом.
Та 50% от 50% са 25%
((25/100)*(25*100)) * 100 = 6.25%

А, ако не вярваш - направи си опит, вържи две 100W лампи последователно и една 100W и гледай, кое ще свети по-силно 2х100W или 1х100W.
koveslav - майстор
Аз използвам пловдивско производство,лесно за монтаж и абсолютно надеждно.Има четири извода и един светодиод.Не си прекъсвате инсталацията,а връзвате успоредно на ключа за фаровете.Единия от двата дебели кабела връзвате(извинете ме ако обяснявам като на аматьори)като забелвате кабела на извод "30"т.е. захранването на ключа,а другия на входа на превключвателя къси-дълги.Използват се бързи връзки,приложени в комплекта.Червения кабел се връзва на извод "15" на контактния ключ,т.е. на извод "контакт".Черния кабел е маса.На подходящо място пробивате отвор за светодиодчето,което ви сигнализира че устройството е активирано.Принципа на действие е следния-10 секунди след като напражението в инсталацията ви превиши 13.5v устройството ще се активира и ще включи фаровете на автомобила ви.Ако алтернатора ви се повреди и напрежението е ниско,под 13.5V,устройството се изключва,но и светодиода угасва и вие сте известен за проблема.Ако искате да си управлявате фаровете ръчно-просто си ги включвате от ключа-веригите са успоредни и устройството не пречи на нормалната работа на инсталацията.Ако загасите автомобила,фаровете се изключват моментално.Дано съм бил полезен.
ESPACE - майстор
ArturDent написа:
ESPACE написа:
...Тези "математически" еквилибристики с 6,25% ще ги докажеш, когато обясниш първо- как получи това "50% от модификацията"???, второ -как получи "50% от последователното включване"??? и накрая това пък 0,5²*0,5²??? WTF?
Пълни глупости!
Някои четохме темата откачалото и колегата беше казал че е модифицирал да светят с 50%. При последователно свързване - закона на Ом.
Та 50% от 50% са 25%
((25/100)*(25*100)) * 100 = 6.25%

А, ако не вярваш - направи си опит, вържи две 100W лампи последователно и една 100W и гледай, кое ще свети по-силно 2х100W или 1х100W.
Значи и двамата сме чели темата отначало, само че явно един от нас си и измисля. Човека ясно си го е написал
Duke_BG написа:
аз съм си преправил инсталацията на вектра Б да пали дългите на 50% като ги свързва последователно
Накратко, това което казва колегата и това, което в действителност се получава са две различни неща. Той казва че свързва двете дълги светлини последователно и според него в такъв случай те светят на 50%, а според теб на 6,25%. А според мен и за двама ви закона на Ом е terra incognita. Още чакам да ми докажеш нещата с формули, не с общи приказки и кое щяло да свети по-силно. Аз прекрасно знам кое как свети в тези случаи.
stiv1961 - майстор
ivanovbg написа:
Ето ти една схема тип направи си сам. Светват фаровете след запалване. При включване на габарит се гасят. Действа безотказно от както я направих - поне 3-4 години. Бутнал съм го между фара и акумулатора на същата Астра. Трябва ти обикновено автомобилно реле, бушонно гнездо с бушон и диод. Свързва се както следва:
ТТ данни на диода :?
ivanovbg - майстор
Всякакъв изправителен маломощен - 1N4007 примерно
stiv1961 - майстор
Трябва да ми се обясни малко като на олигофрен :-D . Намерих от стария ГоУф едно реле като на снимката
Прикачен файл:
18-RELAY-2.jpg
18-RELAY-2.jpg (109.43 KиБ) Видяна 3232 пъти
Понеже няма означения на крачетата от нета намерих номерациите. Правилно ли съм ги означил,
1 + ли се взема от габарита, 4 към + на късите ли се свързва :? Извинявайте, но не съм длъжен да знам всичко, ако въпросите ми са тъпи просто ги игнорирайте и се абстрахирайте :)
Ето го въпросното реле
Прикачен файл:
160320142392.jpg
dyaneff - майстор
Да Стиви, така се свързва.
+ от габарити
изходен + към къси светлини на+
Диода е точно така.
stiv1961 - майстор
Ясно, другия уикенд( няма ли българска дума, която да обобщава двата почини дни :? ) ще реализирам схемата :)
bulhomes2 - майстор
Нещо не схващам. Каква е идеята с тоя габарит? Аз съм сложил "маса" там.
dyaneff - майстор
Идеята е за автомобили с H4 крушки, да изгасиш "дневните" и да върнеш инсталацията към заводското и състояние. Когато имам престой на място вместо да "светя" си включвам габаритите.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14

Тема "Устройство за автоматично включване на автомобилните фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: