Благодаря СТЕПЕР,
изглежда като фабрично
всъщност мен ме интересуваше предавката как е осъществена. При мен първата 4-та ос беше с червячна предавка и работеше добре, но имаше ниски обороти - 4-5 за минута. Напаравих нова с ремъчна предавка и сервомотор с идеята да работи като струг и позоционер. Обаче ядец .... за серво като позиционер май му трябва спирачка. Заместих пак стъпковия мотор. Отношението на предавката е 4:1 и незнам как ще работи като прецизност. Още не съм правил тестове. Друг проблем е ремъка. Използвам Т5 - 2.5 мм дължина на зъба. След като се монтира с ремъчното зъбно колело има луфт между зъбите на двете. Съжалявам, че немога да направя снимка да се види нагледно. Дали този луфт не е предпоставка за превъртане по време на работа дори и да е натегнат ремъка?
Поздрави!
изглежда като фабрично

всъщност мен ме интересуваше предавката как е осъществена. При мен първата 4-та ос беше с червячна предавка и работеше добре, но имаше ниски обороти - 4-5 за минута. Напаравих нова с ремъчна предавка и сервомотор с идеята да работи като струг и позоционер. Обаче ядец .... за серво като позиционер май му трябва спирачка. Заместих пак стъпковия мотор. Отношението на предавката е 4:1 и незнам как ще работи като прецизност. Още не съм правил тестове. Друг проблем е ремъка. Използвам Т5 - 2.5 мм дължина на зъба. След като се монтира с ремъчното зъбно колело има луфт между зъбите на двете. Съжалявам, че немога да направя снимка да се види нагледно. Дали този луфт не е предпоставка за превъртане по време на работа дори и да е натегнат ремъка?
Поздрави!