• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
градина около декар, за тая година. другата може да се сеят картофи, най-много още един декар.
iivanov - майстор
Виждал съм пубертите-хареса ми здравото шаси и марковия двигател. Аз лично бих разгледал модела им куатро, с две предни и задна.Е, по скъп е, но си заслужава.
EDI - майстор
Аз от миналата година карам един ПУБЕР-тет :-D от евтините, без задна.30, 60 и 90 см обработва.Желязна си е машината.Двигателя е китаец, ама от хубавите, 5,5 коня е.Обработвам си 300-400 квадрата без никакъв проблем.
Илчо Илиев - майстор
Както са ти казали и другите колеги...всичко е китайско Приятелю!
Идва в контейнери на части,а тук им слагат различни лепенки..
Аз си взех след много чудене и четене една китайка(като тази на Гардения), уж най-доброто от всичкия боклук и за сега се представя добре...
Имам и руски мотоблок,но той просто не може да направи това,за което съм взел фрезата, та ще се допълват...
Питаха те за мястото което ще обработваш,но не каза смяташ ли да го ореш с тази фреза, която макар да пише,че е7 кс,е реално 5,7 кс и 3600 об, което не са нормалните работни обороти, машината работи на доста ниски обороти...
Това не е проблем, а това,че е лека и като гледам тоя редуктор/шаси не ми вдъхва голямо доверие...
Ако имаш бюджет , огледай се за мотоблок, то,че ще е китаец е ясно,но поне да е направен по-солидно..
Другия вариант е да търсиш нещо от ония времена , втора употреба с евентуален ремонтец,но каквото и да вземеш, гледай да има сервиз и то наблизо...
Аз щях да пиша в темата за фрезите,но ще използвам момента....
Онзи ден фрезовах и в един момент се появи гаден звук, подобно на хъркаши скорости, пуснах съединителя и спря, стиснах го, позагубисе,но се чуваше на пресекулки и изчезна....това става са секунди..
Продължих да фрезовам,повече не се появи,но ме изправи на нокти...
От самото начало, като я взех(дойде без масла) ми се струва,че това количество масло в редуктора е малко и ме е страх,че няма добро мазане на скоростите...
Обаждах се на тия, от които я взех и казаха,че 1л. било точно,но нивото е доста под пробката...
четох из книжката и имам чувство,че я е писал някой маоумен или превода е некоректен,но има неща,които не ми се връзват...
Маслото на мотора( за този тип) според мен и доста майстори би трябвало да бъде 10/40-15/40, все пак това е мотор с въздушно охлаждане и маслото доста загрява и става много тънко,а те препоръчват 5/30...
За редуктора веднъж писали ЕП90,а после sae 30...
Никъде не са написали ,че мотора се разработва, а написали хиляди предупреждения за безопасност....абе...циганска работа..
Смених маслото ма маторя...на 3-4 л бензин работа, маслото беше като от дизел и доста мирише на бензин...
След тези звуци от скоростите източих маслото на редуктора и го прецедих, нямаше нищо и долях до пробката, събра 1,1-1,15л, фрезовах и тапите не изхвърчаха, както беше се оплакал един колега...

п.п. Извинявам се за спама :drinkers:
feikot - специалист
Нещо ми се струват странни тия цени,които слагате. От 4 години имам МТД с немски двигател и освен миналата година,заради моя просташка грешка разбира се,изяде колелото на червяка,никакъв проблем не ми е давала. А съм я ползвал и не по предназначение. Орал съм оранжериите ми,двор над декар,на вилата лозето в междуредията и т.н. Пък струваше 650 лв. на времето. Направиха ми ново червячно колело и тази седмица ще я пробвам. Но все пак,за 1000 лв. има особено много избор,че и с инвентар.

Иди в Баумакс,огледай ги и все пак имай предвид,че гаранцията е определяща и ремонтопригодноста,95% от фрезите,които са за ремонт се пращат в Карлово. Те до преди 10на години и си произвеждаха доста богата гама микро оборудване,ама нали са си тикви :rolleyes: Whatever. Препоръчвам ти МТД с две думи-унгарска сглобка с немски части и двигател. Пес от всякъде
koveslav - майстор
Виж машина от 89-та година.Разширява се до 1,05м.Смяна всяка година на маслото и за толкова години два пъти лагери на редуктора.Мотика ползваме само при поливане.Този двигател на Briggs се води 4 к.с.,но изглежда "стандартите" се менят.Сега сравнимия е 6,5 к.с.

Прикачен файл

Photo0108.jpg

Прикачен файл

Photo0102.jpg

Прикачен файл

Photo0109.jpg
Последна промяна от koveslav на вт мар 25, 2014 11:45 am, променено общо 1 път.
koveslav - майстор
Това е някогашното Русенско производство,с феродов съединител е.Мисля,че сега аналог правят МТД.Обаче новите двигатели 3,5 и 4к.с. май са по-подходящи за паркови косачки отколкото за мотофрези.Гледай да избереш поне 5,5к.с,а още по-добре 6,5.

Прикачен файл

Photo0104.jpg

Прикачен файл

Photo0101.jpg
koveslav - майстор
На мен лично скорости не ми трябват,защото двигател с устойчиви режими на работа тегли добре и при ниски обороти.А задната е нужна за тежките машини или ако искаш транспорт.Тази си я обръщам на място още докато се върти ротора,тя заредена тежи 40кг.Има и метални колела за окопаване и плевене.Гледал съм и два и три декара място с нея,плащам само дълбоката есенна оран.Дълбоко изораване с малогабаритна техника просто не става.Най-изгодна и лека за поддръжка съвременна машина ми се струва PRIZMA-Пловдив.Наистина са производители на всяка част без двигателя.Успех в покупката и в работата колега!
iva6ki - специалист
Аз ползвам ейнхел 4,5 коня ремъчна предавка
двигателчето е екстра ама с тоз ремък... ако я
бях видял тази на снимката щях нея да зема :)

Прикачен файл

11.jpg
11.jpg (105.43 KиБ) Видяна 9445 пъти
Илчо Илиев - майстор
iva6ki написа:
Аз ползвам ейнхел 4,5 коня ремъчна предавка
двигателчето е екстра ама с тоз ремък... ако я
бях видял тази на снимката щях нея да зема :)
Ами то и тая е с ремъци.....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Тема "Дайте съвет за мотофреза до 1000 лв ?????" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: