• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
imegogo - специалист
според мен каквато и да вземеш ще ти върши работа но е хубаво да е поне 5.5-6 кс китайските не са лоши особено с чугунения редуктор двигателите са малко по мощни от на марковите 6.5-7 кс малко са недодялани но вършат добра работа но ако трябва да се превозват често в багажник на кола не ги препоръчвам защото са големи и тежки
iva6ki - специалист
Илчо Илиев написа:
iva6ki написа:
Аз ползвам ейнхел 4,5 коня ремъчна предавка
двигателчето е екстра ама с тоз ремък... ако я
бях видял тази на снимката щях нея да зема :)
Ами то и тая е с ремъци.....
Аз съм останал с впечатление че е с верига :? иначе 7 коня с ремък ми се вижда малко смешно
при мен на ейнхела е ръчка която мести напред целия двигател за да опъне ремъка и е
гадория че за да върви трябва да я държиш натисната.
Илчо Илиев - майстор
Абе грозна работа е с тия ремъци,но иначе се усложнява доста,а от там и по-тежка..
Няма как да е с верига, ремъците са и съединител....
А за товарене в кола...събира се в комби,но се сваля кормилото и колелата и трябват двама по-яки...,че тоя чугун тежи..
koveslav - майстор
Колеги,за ремъците сте прави,досадни са.Тези китайските със скоростите даже са с двойни ремъци,увличат при опит да спреш и хората вече ги карат без защитните капаци и постоянно регулират.По-важното обаче според мен е машината да не е прекалено тежка и по възможност да е по-ниска,центъра на тежестта да и е ниско,за да не се олюлява и да е стабилна,особено когато се работи с малко мотички и се окопават междуредия.На леката машина се добавят тежести,но тежката си е тежка.Качването в багажник също е голямо удобство,и е много важно,прави сте.
iivanov - майстор
koveslav написа:
Колеги,за ремъците сте прави,досадни са.Тези китайските със скоростите даже са с двойни ремъци,увличат при опит да спреш и хората вече ги карат без защитните капаци и постоянно регулират.По-важното обаче според мен е машината да не е прекалено тежка и по възможност да е по-ниска,центъра на тежестта да и е ниско,за да не се олюлява и да е стабилна,особено когато се работи с малко мотички и се окопават междуредия.На леката машина се добавят тежести,но тежката си е тежка.Качването в багажник също е голямо удобство,и е много важно,прави сте.
Говориш глупости-спри се.Ремъчката е най-простия за обслужване съединител, без да се губи ефективност.Това, че някой си има проблеми с него означава, че не се обслужва или, че се надхвърлят възможностите на машината.А за теглото Мечо Пух го е казал-"колкото повече, толкова повече".Каквото мога да направя с моята 96 кг машина, не можеш и го сънува.
Дадоха ми оферта за този мотоблок, реално е 1290 лв., но в един магазин от 1100 ми правят отстъпка на 1000лв. (с една година гаранция) http://2427.bg.all.biz/motoblok-gd-1050-g7856 . Видимо по него е избледняла боята, явно е бил навън или някъде изложен в магазин. Разликата в цената от 290лв. ме кара да се замисля.
Дайте ми съвет, ако не е пален или е пален малко, може ли двигателя да създава проблеми след гаранцията?
stiv1961 - майстор
vilqn написа:
Дайте ми съвет, ако не е пален или е пален малко, може ли двигателя да създава проблеми след гаранцията?
Проблем създават двигателят и съединителя, то друго няма какво. От много чуденки ще изтървеш офертата, която ти подхвърли swot
swot написа:
Gardenia имат много хубава оферта от известно време, цената варира около 950 лв с пълен комплект инвентар.
http://www.dikarconsult.com/index.php?l=398&id=2871
Разгледай в нет-а за повече подробности, но не се бави, че времето тече! :wink:
..... ииии между другото да кажа, че не съм дистрибутор на Гардения за какъвто ме подозираш [-X , много от колегите тук знаят с какво се занимавам :partyman:
Илчо Илиев - майстор
vilqn написа:
Дадоха ми оферта за този мотоблок, реално е 1290 лв., но в един магазин от 1100 ми правят отстъпка на 1000лв. (с една година гаранция) http://2427.bg.all.biz/motoblok-gd-1050-g7856 . Видимо по него е избледняла боята, явно е бил навън или някъде изложен в магазин. Разликата в цената от 290лв. ме кара да се замисля.
Дайте ми съвет, ако не е пален или е пален малко, може ли двигателя да създава проблеми след гаранцията?
Вероятно е бил демонстративна машина, висял е на витрина и може да е пален за пред клиенти,но това абсолютно няма проблем,а ако е използван за работа, гаранция ще разбереш,все ще има следи..
Тази цена само за мотоблока ли е, ако е само за него, с инвентара ще ти излезе златен....
Иначе мотоблока е по-добрия вариант, малко е по-тежък и висок, но е по-здраво направен, иначе мАторя си е стандартен за всички китайци, то и на моя пише 210куб/7кс,но в оригиналната (не преведената)книжка и на табелката на фрезата си пише 208 куб/4,2 кW, което е 5,7 кс....
Според мен, ако към този мотоблок, за тези пари няма основния поне инвентар( фрези, колела и браздир),по-добре вземи мотофреза с инвентара..
Аз взех не пълния комплект инвентар, не ми трябва плуг и картофовадач,а метални колела с този размер няма да ми вършат работа,а иначе Иво(iivanov) е показал как си е направил почти без пари...
Ако трябва да вземаш фреза, бих ти препоръчал тази-
http://www.yankovkomers.com/10521054105 ... 71048.html
Аз взех тази-
http://prodavalnik.com/motofreza-bellin ... -i10887405
която е абсолютно същата, освен лепенките , но ми излезе с 40 лв повече....

Дано скоро решиш проблема,че сезона започна....
:partyman:
Мотоблока е с колела и чапи за фрезоване
koveslav - майстор
iivanov написа:
koveslav написа:
Колеги,за ремъците сте прави,досадни са.Тези китайските със скоростите даже са с двойни ремъци,увличат при опит да спреш и хората вече ги карат без защитните капаци и постоянно регулират.По-важното обаче според мен е машината да не е прекалено тежка и по възможност да е по-ниска,центъра на тежестта да и е ниско,за да не се олюлява и да е стабилна,особено когато се работи с малко мотички и се окопават междуредия.На леката машина се добавят тежести,но тежката си е тежка.Качването в багажник също е голямо удобство,и е много важно,прави сте.
Говориш глупости-спри се.Ремъчката е най-простия за обслужване съединител, без да се губи ефективност.Това, че някой си има проблеми с него означава, че не се обслужва или, че се надхвърлят възможностите на машината.А за теглото Мечо Пух го е казал-"колкото повече, толкова повече".Каквото мога да направя с моята 96 кг машина, не можеш и го сънува.
Бъди по-сдържан със силните думи.Говоря от 25 годишен опит,имам доста земя и съм работил не само за себе си.Феродовия съединител не се обслужва въобще,а какво мога с машината аз съм го показал нагледно.Ако искате да ставате трактористи със 100 килограмови китуци,които нито могат да се натоварят нито да се разтоварят,нито пък да се завъртят в по-тясно място,това си е ваш проблем.За това и толкова пъшкате за задна скорост,а тя е само едно усложнение.Машината трябва да е надеждна,лека и повратлива.Иначе става мотокултиватор,на за такива пък вашите са слаби......
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Тема "Дайте съвет за мотофреза до 1000 лв ?????" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: