Не знам защо намесвате капацитетите на акумулаторите случая. Никога ли не сте подавали ток от една кола на друга.
Разковничето е в напреженията при които ще се получат изравнителни токове в двата акумулатора. Тоест при неработещ генератор токовете ще са толкова малки, че практически той никога няма да може да се зареди до пълния си капацитет нито пък токовете ще са огромни.
Ако толкова те притеснява вържи му една автомобилна крушка 20-на вата последователно и го ръгай в запалката. И пали двигателя ако искаш да се зареди напълно.
Разковничето е в напреженията при които ще се получат изравнителни токове в двата акумулатора. Тоест при неработещ генератор токовете ще са толкова малки, че практически той никога няма да може да се зареди до пълния си капацитет нито пък токовете ще са огромни.
Ако толкова те притеснява вържи му една автомобилна крушка 20-на вата последователно и го ръгай в запалката. И пали двигателя ако искаш да се зареди напълно.