• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
strelec написа:
Ето такива са моите
http://nspauto.com/%D0%B0%D0%BA%D1%81%D ... etail.html
Mного голямо внимание при миене, особено с водоструйка. Влиза вода вътре в тях и се изяждат пистите на платчицата на която са монтирани светодиодите.Някои от светодиодите дефектират./2 последователно свързани св.диода през R 220 ома/.
Възстановявах 1 такъв комплект.
strelec - специалист
kr1100 написа:
Mного голямо внимание при миене, особено с водоструйка. Влиза вода вътре в тях и се изяждат пистите на платчицата на която са монтирани светодиодите.Някои от светодиодите дефектират./2 последователно свързани св.диода през R 220 ома/.
Възстановявах 1 такъв комплект.
Да, така е. Пълнят се с вода, но след добро силикониране на всички отвори и снадки няма проблем. При разглобяването им счупих платката, но с 2 изрязани крачета от резистор запоени към 2-те пътечки стана добро шиниране :-D
bulhomes2 - майстор
Днес едно младо полицайче ми показа със знак да си включа фаровете. При условие, че съм с автоматично включени фарове за мъгла. Рекох да си пробвам красноречието и сам спрях. Обясних му, че на тоя модел кола това са дневните светлини и се включват само с компютър и че на джиповете на Мерцедес са така и че на други модели с допълнителни релета в заводски гнезда се пускат и че така е направено, че ако е с копче да не ги забравиш включени или изключени... Той съвсем плахо се опита да ми каже, че в закона пишело само за къси светлини, но го изненадах с разпечатка на члена (от закона де)...
kapanec - специалист
:) Това полицай че да се връща в школата и да учи законите :partyman:
tarlyo - специалист
Днес пробвах схемата в предните страници, но излезе проблем. Лампата за зареждане на акумулатора остава да свети, след запалване на колата. Иначе всичко друго е както трябва.

Прикачен файл

untitled.JPG
untitled.JPG (12.38 KиБ) Видяна 2502 пъти
ivanovbg - майстор
Марка, модел, двигател, година на производство.. На кои кабели си свързал...

И какво значи всичко наред? :?
Лампата остава да свети нормално ли или само мъждука?

Та пиши повече :wink:
:partyman:
tarlyo - специалист
Рено 19 МИ '90г. Свързано по кабелите от схемата.
Захранване на релето:
единия контакт на габарит
другия на кабела ,който управлява лампата на таблото

Силови контакти:
+ вързан на кабела на генератора, който идва директно от акуто (през бушон)
другия извод - към къси

Лампата си свети стабилно, не мъждука.
stiv1961 - майстор
tarlyo написа:
Рено 19 МИ '90г. Свързано по кабелите от схемата.
Захранване на релето:
единия контакт на габарит
другия на кабела ,който управлява лампата на таблото

Силови контакти:
+ вързан на кабела на генератора, който идва директно от акуто (през бушон)
другия извод - към къси

Лампата си свети стабилно, не мъждука.
1 габарит
2 Алтернатор - синьо бял кабел
3 Акумулатор
4 към крушката за фара - къси светлини
Това в червено ли си вързал към ламбата на таблото?
dyaneff - майстор
А "автоматичните " фарове светят ли ?
stiv1961 - майстор
Щом казва, че другото е наред значи светят. При мен няма проблеми. Градски, объркал си нещо свързването, другия кабел трябва да взема + през предпазител. На моя Опел има една свободна букса на бобината, като дам контакт дава 12 В, подвързах го на нея.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14

Тема "Устройство за автоматично включване на автомобилните фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: