• 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
Стиви, ти нали само сапунерка за филтър си търсеше, бе? :-D
И аз да питам.
Някъде гледах едни ампули с присадка на Орегон, за съхраняване на горивото до 6 месеца.Върши ли работа? :?
stiv1961 - майстор
iivanov написа:
Стиви, ти нали само сапунерка за филтър си търсеше, бе? :-D
Да, но се оказа, че и карба е друг :sad: Само не разбрах- за мойта щайга карбуратора какъв е :? , моля koveslav да ми обясни, че май не разбрах :prayer:
koveslav - майстор
stiv1961 написа:
Да, но се оказа, че и карба е друг :sad: Само не разбрах- за мойта щайга карбуратора какъв е :? , моля koveslav да ми обясни, че май не разбрах :prayer:
Погледни има ли на фланеца на цилиндъра освен големия отвор за засмукване на сместа,още един малък отвор около 3мм.Ако няма-някъде отстрани на цилиндъра или на картера трябва да има щуцер за маркуч.Това са двата възможни варианта вакуума от картера да задейства бензиновата помпа на карбуратора.На схемата която публикувах това не се вижда добре,затова ти кажи как е при твоята машина и ще предположим кой карб евентуално ще ти свърши работа.Ако пък искаш оригинал,попитай г-н Драгозов за карбуратор WT414,производителя е Walbro-според каталога това е оригиналния ти карбуратор.
stiv1961 - майстор
Нямах време да я разглобя на части :-D , но свалих карбуратора и ето какво снимах
Прикачен файл:
110420142423.jpg
Прикачен файл:
110420142424.jpg
отстрани излиза един маркуч, но не знам от къде идва, май от цилиндъра :?
Самия карбуратор, който ми подариха е този
Прикачен файл:
110420142420.jpg
Прикачен файл:
110420142421.jpg
Прикачен файл:
110420142422.jpg
На него пише Walbro, отстрани- 21-477, от другата страна- STIHL,
но пак повтарям- не е оригинален.
koveslav - майстор
Мисля че видях нужното като информация.Струва ми се,че може и с този карбуратор да се получат нещата,но да не се пънем предварително,обещавам първо да го разуча и тогава ще ти дам моето мнение.На мен резачката ми хареса като конструкция,макар че за пръв път се сблъсквам с такова чудо :D :D :D !Доскоро!

Ще продължа същия пост,за да не ставаме разточителни.Карбуратора който са ти подарили е от Stihl 290 56.5куб.см. 4.1 к.с. Не знам кой е успял да умори тази машина,че и да и подарява частите,но това е все едно да подаряваш часи от S-Classe на Мерцедес...Щом си успял да го монтираш и да вържеш привода на газта,този карбуратор със сигурност трябва да свърши работа за твоята машина,защото не е по-малък,а по-голям от нужното за нея,но е нужна съвсем друга регулировка.Може би ще ти изпратя материали на лични,защото няма никак да са кратки обясненията.Остава да ми кажеш дали разбираш руски,за да не ги превеждам.
stiv1961 - майстор
koveslav написа:
Остава да ми кажеш дали разбираш руски,за да не ги превеждам.
Руският ми е втори матерен език :-D шегувам се, но аз съм от поколението, което навремето учеше руски поне до осми клас :) Благодаря предварително :supz:
пишман_майстор - майстор
Имам съмнението ,че щом е от 56 кубика машинка няма пасне , инак карба е чудесен , но по мое мнение ще е неподходящ. Машината няма да достига оптималната мощност с по-големия карб ( ще се дави) , ако се докара някакво ниво на работа, ще е с компромиси ( може да се "издъни" на макс- при прекалено бедно регулиране за да може да работи, или прехода от ниски към високи ще я дави, ако се регулира да не прескочи 12к.оборота) . Не съм го правил това ( малка машинка с голям карб , поне не и с толкова) . Обратния вариант е по-възможен , голяма машинка с карб за малко по-малка . Въпреки това съм любопитен как ще стане :)
koveslav - майстор
пишман_майстор написа:
Имам съмнението ,че щом е от 56 кубика машинка няма пасне , инак карба е чудесен , но по мое мнение ще е неподходящ. Машината няма да достига оптималната мощност с по-големия карб ( ще се дави) , ако се докара някакво ниво на работа, ще е с компромиси ( може да се "издъни" на макс- при прекалено бедно регулиране за да може да работи, или прехода от ниски към високи ще я дави, ако се регулира да не прескочи 12к.оборота) . Не съм го правил това ( малка машинка с голям карб , поне не и с толкова) . Обратния вариант е по-възможен , голяма машинка с карб за малко по-малка . Въпреки това съм любопитен как ще стане :)
Аз също за пръв път се сблъсквам с точно такава ситуация,но все пак при двутактов двигател малко преобогатена смес е по-добре,по-безопасна от бедна.А и този карбуратор му е наличен,няма да го купува и си заслужава да се пробва.Ще се опитам тази вечер да пусна указанията за регулиране на този карбуратор,дано да се получат нещата.
koveslav - майстор
stiv1961 написа:
Руският ми е втори матерен език :-D шегувам се, но аз съм от поколението, което навремето учеше руски поне до осми клас :) Благодаря предварително :supz:
Пробвай това,мисля че открих кратко и добро обяснение,а има и снимка точно на твоя карбуратор и указание кой винт за какво е.Сигурно ще трябва да работиш с по-затворени жигльори(по-завити реглажни винтове) от споменатите стойности там,защото карба ти е доста по-голям от нужното.Имат една грешка в началото-когато обогатяваш сместа,оборотите падат,а когато я обедниш се вдигат.Другите им обяснения са добри.Успех и сподели резултата.
http://lesopilka777.ru/benzopily/42-esp ... opily.html
stiv1961 - майстор
Значи какво ли не правих не ще и не ще :sad: . Пали много лесно, нооо за 5-6 секунди и гасне. Заболяха ме ръцете от дърпане. Реглажа на карба от линка е идентичен с този, който и аз открих в нета, но май не е до това :? . Проверих цедката в резервоара, пробвах с разхлабена капачка- все същото... май ще се отказвам или ще търся друг карб :? Ако някой има подходящ запазен съгласен съм и на размяна, нищо че моят е Мерцедес както казва koveslav :-D
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: