Software и Hardware за GSM и мобилни у-ва
Lisko - майстор
boltik написа:
Първо му пада бързо батерията,дори да е нов.Второ,ако някой ти позвъни,не е разумно да се извиниш,че в момента работиш с навигацията и т.н.
За първото - абсолютно съгласен, за второто - тотално ме изгуби ? Би ли пояснил.

На второ замисляне - и двата ми гармина на батерия биха изкарали горе долу колкото и телефона. Просто в колата винаги е включен. Ако си включиш и телефона на зареждало и с него може да караш цял ден.
boltik - специалист
Lisko написа:
тотално ме изгуби ? Би ли пояснил.
Здравей,няма да мога да обесня,но от практика знам,че телефона си е телефон,а навигацията си е навигация.
Всичко зависи от това,какво работиш и какъв вид навигация те устройва.
lov - майстор
Принципно е малко тъпо телефон за навигация. За батериите то е ясно че и при двата варианта захранване от автомобила и така неограничен ресурс. Не че телефона ми няма навигация и съвсем не му пречи да си водя раговорите и да си шофирам но дисплеите на навигациите са малко по дуракоустойчиви от към температурите ако ги зарежеш на таблото и го напече слънцето. А всяко слизане от колата и прибирането на телефона не ме кефи. Само не ме замервайте с камъни но и до сега си ползвам един динозавър на тая техника NAVMAN PiN 570 който отдавна съм го прежалил и не го и махам от стойката.
Относно навигационната програма може да се каже че имам опит самос iGO-то. Почнах на времето с него после се пробвах с други и многото шарения не ми хареса и пак се върнах на него. Като за него картите са доста по достъпни а и инсталацията е съвсем елементарна. Програмата също може да се настройва в зависимост за какво ще я ползваме. От пешеходец до тежкотоварен камион. И тогава тя си спазва ограниченията за габарита и разрешените места за движения.
На практика за една навигация най важните неща са яркоста на екрана и силата на звука и чувствителноста на приемника но там нещата са докарани до доста високи нива дори и на евтенийките така че може и да отпадне. Всичко останало са второстепенни неща. Това моето динозавърче е с тактова честота на процесора 250 MHz което е доста под честотата на един калпав телефон и въпреки това си води прилично и без засичания.
Забравих да спомена софтуера и картите. За българия дори и платените варианти са си трагедия все още. В европа положението е много по добро и ме е прекарвал през иглени уши дето се вика и никъде не ме е лъгал но тука в някой по малък град може и да те прати точно в обратната посока.
iva6ki - специалист
Lisko написа:
boltik написа:
Първо му пада бързо батерията,дори да е нов.Второ,ако някой ти позвъни,не е разумно да се извиниш,че в момента работиш с навигацията и т.н.
За първото - абсолютно съгласен, за второто - тотално ме изгуби ? Би ли пояснил.

На второ замисляне - и двата ми гармина на батерия биха изкарали горе долу колкото и телефона. Просто в колата винаги е включен. Ако си включиш и телефона на зареждало и с него може да караш цял ден.
Понеже мислех че ще го ползваш за кола телефона е ок, но когато е за камион времето за реакция
е доста решаващо.По добре си вземи навигация ако е за камион най-вече че са с доста по-добър обхват
и има възможност за допълнителна антена.На телефона IGO не ме е подвеждал досега, но за без пари обновленията
излизат нарядко.
Leon - специалист
iva6ki написа:
... но за без пари обновленията
излизат нарядко.
Незнам дали е редно, но ... щом има сайт и то отдавна:

http://forum.pocketbulgaria.com/viewtop ... 51&t=27215
Lisko - майстор
lov написа:
А всяко слизане от колата и прибирането на телефона не ме кефи.
Съгласен, но на дълъг път е пренебрежимо. Не че ползвам телефона на дълъг път ;-)
Из града най-често като търся най-бързия път между две точки, задавам на телефона, слагам го на седалката до мене и само слушам какво ми говори. Така се спестява неудобството да го закрепяш в някакъв държач и после да го вадиш на излизане. Предимство - не губиш времето за първоначално включване на навигацията, щото телефона ти е включен отнапред. Статистически на къси дистанции ползвам повече телефона, на дълги - навигацията.
fox_vt - майстор
Аз на телефона съм с IGO на предния бях със Ndrive и двете работят чудно.Така или иначе и телефон и навигация трябва задължително да са на зарядно.А ако ти звънне телефона няма абсолючтно никакъв проблем-нали знаете че е незаконно да се говори по телефона докато се шофира.Или вдигаш с хендсфриито или отбиваш и си вземаш телефона. :-D
Кики - специалист
fox_vt, може ли линк коя точно IGO ползваш на твоя S2+, търсих в маркета (с приоритет безплатна) и не намерих такава която да ми хареса. Ползвал съм преди година две чиста навигация IGO-8 и ми харесва много, та искам да я опитам на телефона. Иначе оригиналната вградена ме кефи защото е през Гугъл Мапс и всички търсения които си правил на дом. компютър през профила си в Гугъл си ги имаш на телефона дори можеш предварително да си ги начертаеш като маршрути в къщи и като седнеш в колата си ги имаш готови.
fox_vt - майстор
Ами ползвам готова сборка от андроид форума от тази тема Навигации Обаче не помня коя точно беше.Лошото е че картите са май от 2012 година но тая неделя ходих до румъния на екскурзия и беше точна с изключение на едно място където бяха затворили пътя за ремонт.
stiv1961 - майстор
Илко повече не се обади, може да е тръгнал на път вече( да е жив и здрав), но като гледам продават втора ръка хубави гарминчета с актуални карти за стотина левчета. Човек като няма много средства се замисля дали да даде маса пари за ,, име", а пък Гармин си е име, нали :)

Тема "въпрос за навигация" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: