• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
Всички имаме коли, нали ?

Ако сега си купувахте кола, коя щеше да е?

31%
1.Опел Астра Х
15
43%
2.Тойота Корола
21
12%
3.Ситроен С4
6
14%
4.Пежо 307
7

Общо гласове: 49

sstefanov - майстор
+1 за по-мощния двигател.
По писаното си личи кой колко е карал и как.
рашкета - специалист
Panalov ами жена не искаш ли да ти изберем????
Що за хора има не мога да разбера?
В строителен форум питаш шепа хора каква кола да си купиш?????
kuger - майстор
+1 за по-мощен мотор.
thinkpad написа:
И още нещо - аз дизел не бих си взел, защото тук много ядове с дизела, особено зимата. Як акумулатор, че да го чакам да подгрява, че защо дизела замръзвал в резервоара и т.н
Явно не си имал дизел :?
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
Корола, но 2.0 D-4D. Заради 100 лева ще се изтрепете някъде с тоя нисък данък.
Ти всеки ден ли караш с 4-ма човека, климатик, 400 килограма в багажника, още 70 отгоре на покрива и едно ремарке с една ос закачено отзад? А това "дай боже" не знам, аз все си мислех, че човек трябва да се съобразява с възможностите на автомобила, който има, а не да се пъне да изпреварва, ако знае че не може.
И още нещо - аз дизел не бих си взел, защото тук много ядове с дизела, особено зимата. Як акумулатор, че да го чакам да подгрява, че защо дизела замръзвал в резервоара и т.н
Пич, не се опитвай да ме убеждаваш каквото и да е за автомобилите. Ти си имаш твоята гледна точка, аз моята. Достатъчно е само веднъж да ти трябват 30 коня отгоре и да ги нямаш, за да се убедиш в обратното. И тази нужда да не е инициирана от теб. Изхождайки от позицията на човек, който не е пестил пари за малко по-мощен автомобил, никога не съм съжалявал за избора си, защото неведнъж са ме измъквали от ситуация, в която съм попадал не по моя вина - най-вече по вина точно на такива "шофьори", които не си знаят възможностите на малолитражките и умрелите дръгели, но рискуват.
И за дизела тотално грешиш. Мога да хвана бас, че който и да е от двата дизела, които имам, пали по-добре от твоята бензинка в каквито и да е условия. Тук пак идваме ДО ПОДДРЪЖКА, до правилен избор и до неделни и делнични (летни и целогодишни шофьори също така). Да ти кажа ли колко пъти ми е замръзвала нафтата или не е нужно да те вкарвам в размисли относно правотата ти в тези писания? :wink:
panalov - специалист
рашкета написа:
Panalov ами жена не искаш ли да ти изберем????
Що за хора има не мога да разбера?
В строителен форум питаш шепа хора каква кола да си купиш?????
Ти изобщо чете ли защо съм пуснал тема точно тук.И като няма какво да кажеш недей да спамиш.
schuldiner - майстор
Пуснах едно за тойотата. Не щото и аз съм с тойота (за версо не ми стигнаха парите), ами сякаш от изброените най бива. Е, ако можеше да се избира и правена в Япония, въпросът щеше да приключи.
За това дали бензин или дизел, бегачка или катър, всеки сам да си преценява според характера. Аз взех да свиквам на товарния кон дето е бензин/газ с много кубици, ама ускорява като самосвал. А как ми се иска да не харчеше толкова много... Но пък понякога, като не ми дреме на разхода и го изрежа, ми се пълни душата. Заради тези моменти, а не толкова за някаква илюзорна сигурност, винаги ще предпочета големия мотор. Мощната кола е като голямата... такова. И малката върши работа, ама кефът не е същият.
thinkpad - майстор
kuger написа:
Явно не си имал дизел
Навремето шофьорските курсове ги карах на дизел и помня две неща от тогава - къде дизела пълзи и без газ, и че ме биеше през пръстите да изчакам на таблото да изгасне лампата за подгряване, преди да запаля. Ако се опиташ да тръгнеш на бензинов автомобил без да подадеш газ и пуснеш съединителя нацяло, просто ще ритне и ще изгасне.
Chefo77 написа:
Достатъчно е само веднъж да ти трябват 30 коня отгоре и да ги нямаш, за да се убедиш в обратното.
Проблема е, че ти я ти потрябват, я не ти потрябват твоите конски сили, ама 200лв данък плащаш всяка година. На мен ГО+ГТП+данъка ми са ми 200лв. Лично аз си летя с колата с 80-110 извънградско и общо взето там, повече съм вдигал много рядко, най-вече защото пътищата в България са отвратителни и не искам да изпочупя колата. А бензинката си ми пали нормално и я карам с 45Ah акумулатор. Иначе то всеки иска мощност 200к.с и нагоре, и двигател от 2 нагоре, но бие много през пръстите.
panalov - специалист
Да, съгласен съм ,че повечето мощност понякога е нужна,но не се произвеждат само мощни коли.Това не значи, че по маломощните не трябва да се движат по пътищата.Всъщност всеки си преценя каква кола да си вземе, според това колко километра изминава годишно и по какви пътища се движи и т.н. много са факторите.Това, че и до сега си карам Астра 1.7 дизел със 75 к.с. да не ме прави потенциално опасен. Просто за себе си съм преценил, че ми е достатъчна мощност до 100 к.с. а и самия данък е фактор, защото сега плащам 16 лв., а с по мощен автомобил данъка ще бъде близо до 200 лв.
И всичко това не значи,ако харесам по-мощен автомобил няма да си го купя заради това че е с повече "коне".
Сега съм в процес на проучване и всички вие ми помагате в това.
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Проблема е, че ти я ти потрябват, я не ти потрябват твоите конски сили, ама 200лв данък плащаш всяка година. На мен ГО+ГТП+данъка ми са ми 200лв. Лично аз си летя с колата с 80-110 извънградско и общо взето там, повече съм вдигал много рядко, най-вече защото пътищата в България са отвратителни и не искам да изпочупя колата. А бензинката си ми пали нормално и я карам с 45Ah акумулатор. Иначе то всеки иска мощност 200к.с и нагоре, и двигател от 2 нагоре, но бие много през пръстите.
Абе ти по принцип не бъркаш в контакта, и я бръкнеш я не, но задължително си слагаш ДТЗ, нали?
Дали ще влезеш в дупка със 70 или със 150 ... ако беше карал достатъчно, щеше да знаеш, че точно по разбитите пътища по-високата скорост е ... по-щадяща за автомобила, колкото и да не ти се вярва. Което, разбира се, не означава че натискам като ненормален като видя лош път :)
И за желанието и бОя през пръстите - кажи, че нямаш възможност да поддържаш мощна кола, а не да ме убеждаваш колко е хубаво жена ти да е грозна, защото не я заглеждат (не твоята, принципно).
И точно защото си карал само учебната-дизел, нямаш реална представа какво е истински по-съвременен дизел. Инструкторът те биеше през пръстите, ама явно и той не е бил особено начетен, иначе щеше да знае, че изгасването на лампата на таблото и същинския край на подгрева не са по едно и също време.
panalov, извинявам се, ако съм те засегнал с упрека защо не искаш по-мощен двигател - ПРЕДПОЛОЖИХ, че всичко е заради ниския данък.
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
ако беше карал достатъчно, щеше да знаеш, че точно по разбитите пътища по-високата скорост е ... по-щадяща
От къде на къде газ до дупка е по щадящо по разбитите пътища? С по-ниска скорост по-лесно заобикаляш дупки и е по-трудно да изгубиш управление. Един път отдавна, като ми поднесе на едно място, където след дъжд беше събрало камъчки и пясък - доста по-внимателно започнах да го давам с педала на газта. И да, да плащам бумажките на по-мощен автомобил ще ми е по-трудно. Автомобилът, който бях карал на шофьорските беше точно Опел Астра дизел. Това за "биенето" през пръстите - образно казано. И като лампата не е индикатор, за какво са я сложили там, а? :? Да допълня - в града няма никакъв смисъл от мощност, като пълзиш с 40-50-60км/ч максимум.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Тема "Опел Астра Х vs. Тойота Корола vs. Ситроен С4 vs. Пежо 307" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: