• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
Всички имаме коли, нали ?

Ако сега си купувахте кола, коя щеше да е?

31%
1.Опел Астра Х
15
43%
2.Тойота Корола
21
12%
3.Ситроен С4
6
14%
4.Пежо 307
7

Общо гласове: 49

ArturDent - Почти Безобиден
thinkpad написа:
schuldiner написа:
А товарните?
За леки автомобили говорим все пак. За товарните не съм и търсил. Не ми и трябва - не карам ЗИЛ.
Не говорим за ЗИЛ.
Писах ти за Шкода Румстър, а не Шкода Мадара.
Изображение Изображение
VLADO66 - майстор
Абе какво ви става бе хора,обръщате всяка тема в дребни спорове.Вземете се в ръце. :partyman:Чета оная тема за зистрибуторите,тук-същата работа.
Илчо Илиев - майстор
Следя темата и аз ще кажа като някой от пишещите в темата....и тук осрахте..
Човека пита коя марка,а вие отидохте на луната..
Аз карам втори Опел, макар първия да беше от най-гниещите-Кадет, но въпреки всичко ми служи вярно и безаварийно 10 г, а беше на 22-23 г.и го продадох за още експлоатация,а не на вторични...
Исках да взема нещо друго, харесах си едно Мицубиши Спейс вагон,но.....
Имам доверен майстор на дизели, който ме разубеди и пак взех Опел..
Имах известни съжаления, малко тромав мотор, малко по-висок разход,малко по-висок разход на масло,но след време , сравнявайки с проблемите на по-''модерните'' коли, се убедих,че избора е бил правилния...
Не казвам,че Опел е най-добрата кола, новата и служебната са най-добрите,но в случая аз бих препоръчал тази кола, която е на малко километри, не е блъскана и да има възможно малко електроника, а останалото е на късмет...
По принцип , японците правят супер добри коли, но след лоша експлоатация има нужда от ремонти,а това е голямо приключение, френците са по мекото возене, но това си има и цена,която не е малка, швабите правят по-спартански коли, но здрави и по-евтини за подръжка...
Като цяло основните проблеми при дизел/бензин са електрониките, помпи и дюзи и....турбините, тези неща си имат ресурс,а тук колите идват в края му и започват едни приключения :wallbash:
За това, вземи кола на възможно малко реални км.,а марката ще е фактор за цените на частите....
Chefo77 - майстор
Илчо Илиев написа:
За това, вземи кола на възможно малко реални км.,а марката ще е фактор за цените на частите....
Нали знаеш, че е изключително трудно да се разберат реалните километри на който и да е автомобил, който няма втора памет на километража. А и тях ги въртят.
Второ - няма никакво значение на колко километра е, ако не е експлоатирана правилно. Аз нека от нова да я паля и веднага газ до дупка, да не съм И сменял маслото, и я карам само с вода, пък някой да се радва, че е само на 100 000 км :wink:
И трето - силно вероятно е твоя дизелджия да е имал други съображения, та да те посъветва за Опел вместо Митсубиши. Една кола не е само двигател, нали знаеш :) Не казвам нищо срещу човека!!!
thinkpad - майстор
gogo7777 написа:
А така.........няма 9 месеца :-D 12 са от Март до Март.........
Дали ще е от януари до декември или от март до март - няма никакво значение. Просто финансовата и нормалната година се разминават.
Илчо Илиев - майстор
Chefo77 написа:
Илчо Илиев написа:
За това, вземи кола на възможно малко реални км.,а марката ще е фактор за цените на частите....
Нали знаеш, че е изключително трудно да се разберат реалните километри на който и да е автомобил, който няма втора памет на километража. А и тях ги въртят.
Второ - няма никакво значение на колко километра е, ако не е експлоатирана правилно. Аз нека от нова да я паля и веднага газ до дупка, да не съм И сменял маслото, и я карам само с вода, пък някой да се радва, че е само на 100 000 км :wink:
И трето - силно вероятно е твоя дизелджия да е имал други съображения, та да те посъветва за Опел вместо Митсубиши. Една кола не е само двигател, нали знаеш :) Не казвам нищо срещу човека!!!
Здрасти Чефо, ще ти отговоря, макар,че излизаме от темата,но....
Това Митсубиши беше 2х куб. дизел, идващо от братска Италия....
Искаха му доста пари,а и разхода , по каталог беше почти двойно спрямо Астрата...
Тази кола я взе един комшия, е вярвай брат, тоя повече я прави от колкото да я кара и не съм я виждал от бая време и е възможно да се е отървал от нея...
А майстора имаше идея,че дизел идващ от Италия има нужда от пипане,а при цените на японските части си е скъпо приключение...
За куриоз ще ти кажа как беше Астрата като я взех...
ВСИЧКО сменено, масла, филтри,ремъци, накладки,но... 2 л масло повече в картера и съответно катализатора затъкнат, имаше стикери кое кога е сменено и това беше 30 км(по километраж)преди аз да я взема...
Знам какво кажеш,че са върнали километража, да,ама не, свалих въздушния и горивния филтър...да видя аз, светеха,а маслото не беше като на 5000км, не беше почерняло...
Та питам , как става тоя номер, ще си ''хвърляш'' колата ,а и сменяш всичко..
А иначе си прав, че е много сложно, да не казвам невъзможно да хванеш реалните километри на кола....те по правило са карани от баба или пенсионер, които са карали само до аптеката...
Chefo77 - майстор
Илчо Илиев написа:
Та питам , как става тоя номер, ще си ''хвърляш'' колата ,а и сменяш всичко..
А иначе си прав, че е много сложно, да не казвам невъзможно да хванеш реалните километри на кола....те по правило са карани от баба или пенсионер, които са карали само до аптеката...
Веднага ще ти кажа как и кога става - когато изведнъж ти излезе добра оферта за много по-нов автомобил или пък собственика е починал малко след обслужването. На майката Корсата по спомен беше на 8 (ОСЕМ) километра след такава смяна. Просто собственикът влязъл по един камион и директно я паркирал в отсрещния сервиз. Няма невъзможни неща :) Бащата я купи за 370 Евро (350 и 20 за нафтата в резервоара :lol:), месец след това вече опъната на майката И даваха 8 000 лева и тя не я даде, защото "и била подарък"
Пък бабата е ходила до аптеката само при условие, че е нямала дъб пред вратата на гаража :wink:
Като казах за това, че е имал други съображения, значи излязох прав - ти намекна за дизелджия, а се оказа, че не е имал предвид само мотора :wink: Защото по принцип Спейс Вагон-ите са много добри автомобили.
panalov - специалист
Потвърдиха се очакванията ми, и следващия етап е търсене на читави Астра или Корола. Първоначално мислех да сложа и Голф 5 в анкетата, но ме спря това, че има според мен неоправдано по висока цена при купуване и както следва: мотор помпа дюза- с нашия дизел не за предпочитане , съединител който си е разход и то не малък според форума фолксваген.
thinkpad - майстор
Ако искаш нисък разход "съединител" купи си Fiesta 95г и си готов. Логично, колкото по-напред вървиш по-хубаво. Лично аз действително от анкетата бих избрал Опел Астра, по-популярните коли се оказват по-евтини за поддръжка. Ако не бях си взел Fiesta, сигурно щях да пестя още малко и за Астра, просто тогава бях на зор и това ми изпадна. :)
VLADO66 - майстор
Ако е Форд по добре Фюжън-изключително безпроблемна и здрава кола.Висока позиция на седене-удобна за качване и слизане.Преди 2г. взехме три от Мото Пфое върнати от лизинг на 80-100к.км. въпреки че се яхат душмански излизат само дреболии.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Тема "Опел Астра Х vs. Тойота Корола vs. Ситроен С4 vs. Пежо 307" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: