Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Представи си следната ситуация ...
Чефо, те ако искат ще ми изкъртят номера барабар със стойката. Освен да пробивам бронята и да слагам шпипка чак в гредата на автомобила. Имаш право, ама те стойките за номера паянтови - пластмаски на две винтчета, сигурен съм че ако я дръпна, тя ще се откърши направо.
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
Представи си следната ситуация ...
Чефо, те ако искат ще ми изкъртят номера барабар със стойката. Освен да пробивам бронята и да слагам шпипка чак в гредата на автомобила. Имаш право, ама те стойките за номера паянтови - пластмаски на две винтчета, сигурен съм че ако я дръпна, тя ще се откърши направо.
Там е работата, че такива няма да изкъртят стойката. Русе беше пропищяло преди 2-3 години точно от такива бабаити-келеши.
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Там е работата, че такива няма да изкъртят стойката. Русе беше пропищяло преди 2-3 години точно от такива бабаити-келеши.
Май ще взема да си пробия номера с винтоверта на 1-2 места и да сложа два винта с гайки най-накрая. :lol: Наплаши ме.
Иначе при нас една кола не съм видял, на която номера да й е допълнително завинтен с винтове.
Svetoslavoff1 - майстор
Някак си неучтиво би се получило ако остана само с въпроса и споделеното от Вас. Та с две прилични видии доукрепих предната табела. То било фасулска работа с тези пластмасови брони, даже не се наложи предварително да пробивам.
Chefo77 - майстор
Svetoslavoff1 написа:
Някак си неучтиво би се получило ако остана само с въпроса и споделеното от Вас. Та с две прилични видии доукрепих предната табела. То било фасулска работа с тези пластмасови брони, даже не се наложи предварително да пробивам.
Използва къси видии, нали? Да не си пробил радиатора и после да караш форума да го плаща :lol: :lol:
kozl - майстор
Може би пластмасовите стойки ще си удържат номерата ако редовно се проверяват за повреди и се подменят при спуквания, отчупване или остаряване на материала.
НЕкога стойките бяха метални и броните също. А стойките имаха панти, за да може да се отмества номера при палене с манивела. Такъв беше номера и все още продължавам да движа с Пежо 305 с метални брони. Номера занитих с поп нитове през стойката в бронята. А в колоната пред светофара, предния тръгна на задна вместо 1-ва и вече нЕма стойка, а номера се е заоблил по формата на бронята, но нитовете го не пущат да изпада. Е тва е при удар в бронята стойката се нацепва, а това е предпоставка за изпадане на табелата.
Svetoslavoff1 - майстор
Chefo77 написа:
Svetoslavoff1 написа:
Някак си неучтиво би се получило ако остана само с въпроса и споделеното от Вас. Та с две прилични видии доукрепих предната табела. То било фасулска работа с тези пластмасови брони, даже не се наложи предварително да пробивам.
Използва къси видии, нали? Да не си пробил радиатора и после да караш форума да го плаща :lol: :lol:
:) :partyman:
KingLin - майстор
jekasus написа:
Мушичките са доказателство, че е преден номер :-D
Не са прай - оня ден те видях да караш на задна със 140 за Кочмар, даже ти падна маламашката, ама не можах да те настигна да ти я върна :lol: :partyman:

Тема "въпрос за регистрационните номера" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: