• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Всички имаме коли, нали ?

Ако сега си купувахте кола, коя щеше да е?

31%
1.Опел Астра Х
15
43%
2.Тойота Корола
21
12%
3.Ситроен С4
6
14%
4.Пежо 307
7

Общо гласове: 49

nikolovvd - майстор
Някой спомня ли си преди 2-3 години колко автомобила изтегли Тойота от пазара в САЩ?
Бяха 4-5 милиона, но за Астра, Ситроен, Пежо, че дори и Форд, не съм чувал да изтеглят автомобили от пазара. Иначе заводски дефекти се отстраняват непрекъснато. Дори на моята смениха някакъв клапан и пластина на някакъв датчик, без да съм забелязал някакъв проблем по автомобила, но по предписание на производителя се прави задължително и безплатно.
Chefo77 - майстор
Абе то от Фиеста 1995 до Фиеста 2005 разликата е има-няма 2 поколения на модела и около 50 години напредък.
Фюжън е страхотен автомобил!!! Фиеста от същото поколение също.
А как искам за работна един Турнео Кънект ... Ама няма кинЧи ... :cry:
Пък нека е Форд... :wink:
Паналов - Мондео с 2.0 Tdci мотор е много повече автомобил за семейството от всичко, посочено с анкетата. Все пак е един клас отгоре им. Фокусът също не е лош избор, но след като не искаш да чуеш за Форд, няма смисъл да коментираме :)
Николов, нито един Москвич не е изтеглен от пазара през целия му производствен цикъл ... но това не го прави по-добър автомобил, нали? :lol: :lol: Тойота ги изтегли за сервизна акция, не ги е откупила от собствениците. И въпреки това, вече 6 или 7 години са световен пазарен лидер ... само с една марка :wink:
nikolovvd - майстор
Ей верно бе! Тва Москвича си бе върха. Бащата му казваше Руди 109. На хората от моето поколение това им говори много, но за по-младите ще трябва да поясним, че това бе един филм за великия руски танк Т-34 и при това филма бе полски.
Нищо не можеше да спре тоя автомобил и обикновено служеше 30-40 години вярно и безотказно!
Chefo77 - майстор
nikolovvd написа:
Нищо не можеше да спре тоя автомобил и обикновено служеше 30-40 години вярно и безотказно!
... разбира се след основен ремонт на всеки 10-ина 000 км :) Или май беше за ладите това :)
Най-много съм се кефил при шофиране на Москвич ... по-младите идея си нямат какво е усещането с 80 вътре!!!
schuldiner - майстор
nikolovvd написа:
Някой спомня ли си преди 2-3 години колко автомобила изтегли Тойота от пазара...
Последно преди десетина дни, не само в САЩ, королата 2004-та също е в кюпа:
http://www.mediapool.bg/toiota-izteglya ... 18996.html
Илчо Илиев - майстор
Chefo77 написа:
nikolovvd написа:
Нищо не можеше да спре тоя автомобил и обикновено служеше 30-40 години вярно и безотказно!
... разбира се след основен ремонт на всеки 10-ина 000 км :) Или май беше за ладите това :)
Най-много съм се кефил при шофиране на Москвич ... по-младите идея си нямат какво е усещането с 80 вътре!!!
Аааа, Чефо, пак ма предизвикваш да ти отговоря.....
Стария имаше Москвич-412,а след години и аз,но последната версия, сглобявани в СССР...
Това с основния ремонт на всеки 10х км е много силно преувеличено, то не ,че не е имало и такива случаи,но при правилна експолоатация(редовна смяна и подържане на ниво на маслото), той мотор може да изкара до 250-300х км...
Макар,че зет ми/имаше от тези ,които ги сглобяваха в Ловеч/, взе чисто нов Москвич и прави основен ремонт на има-няма 80-100хкм, но сменяше масло на 10-15 хкм,а иначе маслото едва хващаше щеката....а говорим за М10Д и тая кола се караше като на рали....
За танковите способности съм се убеждавал много пъти, като най- откачения беше за една НГ.
Бяхме на гости е Русе и трябваше да се прибираме, но....имаше сняг до коляно,а пътя за по-лесно го бяха затворили,вместо да почистят,а и за да са всички екстри...имаше страшна мъгла, невероятно, но факт....
Заредих доста бензин, пробвах из преспите пред блока как са гумите и...тръгнахме..
Нямаше никакво движение..все пак беше сутринта на 1.1. и ..полека на 4-та с 50км/ч..
Имаше някакви дири от автобус или камион та по тях с молба към Бога :prayer: да не дойде нещо насреща и така по средата на пътя, като презполвих пътя, влизаме в разградско, все едно отваряш врата и влизаш в друг свят-пътя изчистен и пече едно слънце.......
След години , бях взел кадета, пак същата история...
Само,че падна голямо ринене докато го изкарам от паркинга до пътя, набира сняг с бронята и в един момент ''седна'' и.....
Не хваля руските коли, но те са част от младините НИ и въпреки,че сегашните/не руски/са на светлинни години напред със всичко, носталгията и спомените по ония времена се връщат понякога...
И Трабант имах,но за приключенията с него не искам да пиша,че отиде цял ден, само ще кажа,че като го взех/2-ра ръка/гореше100/100.....8-10 км с 7 л бензин/гориво/...
Та за колегата с дилемата, вземи някой ,,който има повечко представа от коли и най-вече да е на ясно с тези, внасяни от някъде си, не давай една камара пари,за да вземеш уж почти нова кола,почти винаги излизат с нещо доста ''гнило'', или са блъскани или са много км...
И както и преди казах, марката е критерий само за цената на частите, всички коли вече са на едно ниво, разликата е в експлоатацията до сега, аот там какъв филм те чака....
fbr - майстор
Не ми ги хвалете, моя завали ли дъжд почваше да капе вода в краката. Гаранционна беше, до сервиза пътека направих, уплътнения сменяха, предно стъкло сменяха, не знам какво правиха, но така си замина. А феродовия диск на съединителя и привода (двойното зъбчато колело) под делкото си бяха консуматив. Ръчната спирачка трябва да се научиш сам да си я ремонтираш, щото ако всеки път като не държи, трябва да ходиш на сервиз, сигурно ще дадеш пари съизмеримо с парите за горивото.
panalov - специалист
За данъците-добре.Но за Москвич-а няма нужда,не за друго, но не са актуални вече.
Chefo77 - майстор
panalov написа:
За данъците-добре.Но за Москвич-а няма нужда,не за друго, но не са актуални вече.
Защо, аз като видя Москвич, се кефя. Смятай какъв ще е ефекта при мацките :lol: :lol:
Обаче още помня как първия път, когато се возих в Мохера на едно аверче, как ме изхака в лявото коляно и вместо "Извинявай" каза просто "Това беше трета" ... Помня и как друго аверче настина докато спеше на задната седалка, защото колата беше удряна и защото вратата задна беше толкова херметически затваряема, че като валеше, вътре не влизаха само най-едрите зърна градушка ...
Извинявам се за лиричното отклонение :)
Илчо Илиев - майстор
Ся, за Москвич или добро или нищо,кат за умрял :lol:
А за херметизацията ...критерий за добра хеметизация на Москвич е ...ако затвориш котка и до 10 мин не избяга,а за Мерцедес е ..ако до 10 мин. не се е задушила...
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Тема "Опел Астра Х vs. Тойота Корола vs. Ситроен С4 vs. Пежо 307" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: