• 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
bulhomes2 - майстор
Рядко влизам в темата, че доста крамоли има, ама таман ми стана интересно, че се включи човек с практически опит и
evparts.alle написа:
..Тук има много да кажа, но няма да кажа нищо...
Защо??? Нали сам казваш
evparts.alle написа:
...тук сме това да обсъждаме и да сме заедно в това начинание...
Като страничен наблюдател, искащ да научи нещо ново, се вижда, че умишлено криеш истината. Обичам новостите, разгледах сайта ти и бих опитал да речем с един велосипед за начало, но такова поведение ме възпира.
ge6aaaa3 - специалист
evparts.alle написа:
1.Moже да стигаш до каквито пожелаеш изводи (свободна държава сме). Тук има много да кажа, но няма да кажа нищо. :)
2.Така си свикнал да гледаш и смяташ ти ( аз това работя, ти не знам какво работиш).
То дори няма значение как ги смяташ(важен е резултата) - малко ми приличат нещата на някакво надцакване(Кой е по по ..). На кой му е нужно, на теб ли? Като че ли във всичката ни работа конфронтацията е най-важна. Темата е "Електромобил", тук сме това да обсъждаме и да сме заедно в това начинание(хубаво начинание).
3.Приятелят ми е много в час с нещата и си е направил добре сметките.
4.Не е 8 лева, просто не си се замислил колко много повече е.
Напускам темата както и преди направих, само едни бръщолевеници, никой нищо не прави, а и който прави, то той трябва да бъде "мачкан".
На мен не ми се говори в този тон.
Отговарям просто от уважение и приключвам.
Успех в "начинанието" ти , каквото и да е то.

;)
Виж, извинявай, ако предният ми пост е прозвучал заядливо! Не това ми е била целта! :wink:
Искам да се убедя, че наистина е изгодна инвестиция, но явно съм прав, че не е такава...
1. ти сам го написа, не е мой извод...
2. Не е ли по-коректно да се говори във ват-часове? Щото акумулатор 200Ah може да е 3,2V, може да е и 120V... Разликите в цената и характеристиките са очевидни...
3.Не твърдя обратното, просто се чудеше как някой може да се "радва като малко дете", въпреки че е назад с няколко хилки...
4.Да, като сложим всички разходи по колата, да стане 13лв/100км...
Не съм видял някой да "мачка" хората, които правят конверсии... И аз чакам с нетърпение развитие по темата, но по-скоро от любопитство.
Отново извинявай, ако съм те засегнал, но ми се струва, че мнението ти е доста пристрастно и необосновано.
stivemaster - майстор
Оттука нататък какво ще чакаш колега, след като и двамата участници в креативните роли в темата, се отказват да участват в сбъсъци с енергийните вампири тук.
Свършихте си работата и в тази тема, вече може да се прехвърляте на друга.
А за какво се извиняваш така евтино че не внимаваш и не четеш че спориш за разхода преди да си разбрал какъв е капацитета на батерията :censored: и волтажа и.Ако искаше щеше да знаеш, че волтажа трябва да отговаря или надвишава малко, този на двигателя.
Защо ли ти позволяват модераторите, но спри да раздаваш акъл и да квалифицираш мненията на по знаещите от теб ,като необосновани или пристрастни или каквито и да е, в тема в която се изказахте такива "разбирачи" че ....
evparts.alle - специалист
bulhomes2 написа:
Рядко влизам в темата, че доста крамоли има, ама таман ми стана интересно, че се включи човек с практически опит и
evparts.alle написа:
..Тук има много да кажа, но няма да кажа нищо...
Защо??? Нали сам казваш
evparts.alle написа:
...тук сме това да обсъждаме и да сме заедно в това начинание...
Като страничен наблюдател, искащ да научи нещо ново, се вижда, че умишлено криеш истината. Обичам новостите, разгледах сайта ти и бих опитал да речем с един велосипед за начало, но такова поведение ме възпира.
На теб също ще ти отговоря само от уважение.
Няма да кажа нищо защото не искам да се боря със зъби и нокти да убеждавам хора спорещи за това, което са показали като факти опита и практиката .
С разбраните трябва да си разбран с опаките опак. Ето сам виждаш какво е.
Бях забравил "атмосферата " на тази тема и за това се включих. От толкова задачи време и за злопаметност не ми остава вече.
Виждаш в тема посетена 1000000 пъти се включва човек, който не си чеша езика само и какво ..
Има си предистория всичко. Аз съм доста разбран и кротък човек, но просто нямам време за губене в разпри и спорове.
Моето поведение не е "такова поведение" съвсем си е нормално ако влезеш в положението ми може да ме разбереш.
Сайтове много все ще намериш някъде велосипед. Въпроса е какъв?
По интересно е ако ги попиташ другите "продавачи" дали пренавиват моторите ако изгорят, какво ще ти кажат.. :lol: :? Ами носят ги при нас.. А питай някой наш клиент дали знае от 7 години дали наш мотор е изгорял - ами не е защото прерових Китай за да намеря едно нещо качествено...
Как си представяш такива хора да седят във форума и да спорят с някой и да го убеждават, че доброто нещо е добро.
Да си чукат главата да хвърлят пари и да се убедят по трудния начин. Значи имат енергия за хабене.. Не ми се сърдете! Всеки ентусиаст решил да ми се обади,.. никой не съм върнал, но тука да си спорим и да ни гледат сеира сума ти народ. Не! Ето дори самия ти си вадиш изводи, а дори не се познаваме.
:-D
bulhomes2 - майстор
Благодаря за уважението. Изобщо не ме интересуват интригите в темата.
ge6aaaa3 - специалист
stivemaster написа:
Оттука нататък какво ще чакаш колега, след като и двамата участници в креативните роли в темата, се отказват да участват в сбъсъци с енергийните вампири тук.
Свършихте си работата и в тази тема, вече може да се прехвърляте на друга.
А за какво се извиняваш така евтино че не внимаваш и не четеш че спориш за разхода преди да си разбрал какъв е капацитета на батерията :censored: и волтажа и.Ако искаше щеше да знаеш, че волтажа трябва да отговаря или надвишава малко, този на двигателя.
Защо ли ти позволяват модераторите, но спри да раздаваш акъл и да квалифицираш мненията на по знаещите от теб ,като необосновани или пристрастни или каквито и да е, в тема в която се изказахте такива "разбирачи" че ....
Никога нищо лошо не съм казал за и на "креативните участници". Няма какво да споря с човек, който се е хванал и си е направил конверсия и е решил да сподели труда си безвъзмездно.
За батерията нарочно питах не е ли по-коректно във ват-часове да се даде капацитета, щом не се казва напрежението. Беше ми казано, че не е и че "200Ah" е напълно достатъчна информация.
Да, аз съм прост и нищо не разбирам, но пък явно ми се удава да задавам въпроси, на които ми се отговаря само с "Аз знам по-добре!"
Ако бях един от малкото производители/вносители/ на горива, и моето мнение щеше да е пристрастно, но за нещастие, не съм...
И колкото и евтино да ти е звучало извинението ми, меко казано ми е все тая... Действително не исках да засегна човека, защото и на мен ми е давал съвети, когато се занимавах с електрически колелета.
Едит: И аз спирам да пиша, развивайте си конспиративните теории за "енергийните вампири", аз само ще гледам дали има напредък с конверсиите...
evparts.alle - специалист
ge6-e, точно това е, че писах опита и практиката, а не че "АААЗЗЗ!" знам.
Нарочно го пиша точно така за да разбереш, че не става дума за "Аз знам по-добре!"
Просто трябваше да прочетеш ето това два пъти:
"Дърпа колицата по равно под 100А. При старт има 2 мода или 200А или 400А и е ДЦ модел. Смята се най-лесно ето така : 100А за един час със 60-70 км/ч. Ако са 100Ач батериите пробег около 60 км. Пика при старт трае около 5-10 секунди.
Моята кола е АЦ и дърпа под 80А със 100Ач акумулатори, дърти на 6 години, минава към 70-80 км. Контролера ми е 200 и 350А при старт (говорим за "умно каране", защото има и такова!)."

Е? И при 5 волта и при 500 волта ако имаш 200Ач батерия, и ако е измерена консумацията в ампери 100А не е сложно да се извади и да се изчисли след като знаем скоростта. Волтажа ще осъзнаеш, че няма значение в тази формула.

Понеже точно форума е любителски го обясних по най-простия начин, а ти питаш защо не си говорим по сложния.

Понеже сме повече ориентирани към "говоренето" отколкото към ел. колите. Да ви споделя нещо. Влизам в немски форум. Не знам немски, не познавам никой, пиша на английски (което е обидно за тях). Отговарят ми :
-Здравей!
А на края на всеки отговор:
-С най-добри пожелания ДРАГИ!
Какво искам да кажа? Мисленето е различно и отношението е различно между хората.
Създават си среда приятна за работа и добри взаимоотношения. Вечер сядат и мислят как да подобряват техниката, а не как да подобрят техниката на къркане на ракия, жобане на салата и затъпяване чрез чалгата (тука може да редим пороци 5 страници). Това последното е синдром на цялата ни нация, нямам предвид някой конкретно.
А можеше и още може да е друго.
Тогава не само аз, който съм малко мазохист ще се включа, и а моите приятели, които са 30 човека примерно и всичките знаят повече от мен.
Откакто съществува темата се чудя как да стане по-добра и полезна. Може би тайната е в последните 20-тина реда, като начало.
:)
ivanovbg - майстор
evparts.alle написа:
...

И аз ти разгледах магазина :)
Аз ти предлагам следното - наместо да правиш сметки, направи готови китове за конверсия на - двигател, контролер и батерии и ни ги дай с 10 годишен лизинг и съответната гаранция. Предполагам че няма да се отървеш от желаещи. :wink:

А и нищо не се казва какво се случва с елмобила след удар на гръмотевица. Може би аз съм от малкото дето съм ремонтирал такава кола. Малко обгоряла боя и всичката електроника извън строя. На хората им нямало нищо. Не съм сигурен при такъв евентуален инцидент с елмобил какво би могло да се случи на акумулаторите :?
hidrazin - майстор
ivanovbg написа:
... Не съм сигурен при такъв евентуален инцидент с елмобил какво би могло да се случи на акумулаторите :?
При такъв не знам какво би им станало ама съм показал какво се случва с една Тесла като мине праз някое джилезу и онуй се втъкне в акумулатора. :-D
http://forum.napravisam.bg/forum/viewto ... 40#p596478
Следя от време на време темата и други подобни. Твърдото убеждение ми е че в стил "направи си сам", по-далеч от количка за голф на този етап не може да се стигне. Да подчертая - лятна количка и за къси разстояния. Не знам и как стои въпросът с технотест. Предполагам ще може след известни мъки да се мине. :?
ge6aaaa3 - специалист
evparts.alle написа:
И при 5 волта и при 500 волта ако имаш 200Ач батерия, и ако е измерена консумацията в ампери 100А не е сложно да се извади и да се изчисли след като знаем скоростта. Волтажа ще осъзнаеш, че няма значение в тази формула.
Волтажа има значение във формулата за пресмятане на цената, щото едно са 2 клетки 200Ah, друго са 20 клетки. :wink:
А предложението за лизинга на китовете + гаранция, е наистина добра и би замислила дори и "енергийните вампири".
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: