От мобилни телефони до цифрови камери
pansim - майстор
След като прочетох и аз описанието, се сетих за нещо - пробвай си трафа с греца, под товар например 3А колко напрежение държи
Защото това е понижаващ преобразувател. Входното напрежение трябва да бъде задължително по-високо от предполагаемото изходно.
MIRO_073 - майстор
Ето една снимка на тунингованото тъпо зарядно с един ампер/волт метър. Като дойде и регулатора ще кача други. Наистина тогава бързах и го взех от Метро на кило - най-много тежеше :-D

Прикачен файл

IMG794.jpg
MIRO_073 - майстор
Така. Регулатора пристигна. Монтирах го и ето какво се получи:
https://www.youtube.com/watch?v=cO9Z70qsPrk

P.P. Ако гледате клипа, завъртете лаптопа на 90* на дясно :-D

Прикачен файл

IMG801.jpg

Прикачен файл

IMG802.jpg

Прикачен файл

IMG805.jpg И след 3-4 часа
Последна промяна от MIRO_073 на чет май 01, 2014 3:55 pm, променено общо 1 път.
MIRO_073 - майстор
След 12 часа. Индикатора на акумулатора (окото) свети зелено като току що израсла тревичка. Ограничих напрежението на тези 14,2 V

Прикачен файл

IMG806.jpg
gogo7777 - майстор
Браво, добре си се справил. Поздравления от мен.
Спокойно можеш да ограничиш напрежението до 13,7V, това е максимума, който може да поеме акумулатора (дори и чисто нов да е) т.е 95%. Можеш опитно да определиш прага като оставиш заредения акумулатор в покой за около час и да му премериш напрежението.
kuger - майстор
gogo7777 написа:
Браво, добре си се справил. Поздравления от мен.
Спокойно можеш да ограничиш напрежението до 13,7V
Ц, не е така, зареждаш, или подържаш зареден? То, и на колата го има това напрежение.
До автора-отлична работа! Само едно ненатрапващо се мнение, защо не си изведеш регулировката по напрежение на лицевия панел?
MIRO_073 - майстор
kuger написа:
Ц, не е така, зареждаш, или подържаш зареден? То, и на колата го има това напрежение.
До автора-отлична работа! Само едно ненатрапващо се мнение, защо не си изведеш регулировката по напрежение на лицевия панел?
Мислих, ама не съм измислил още как :? Тримера за напрежението и тока са на платката и не ми се разваля...Смятах с удължител върху тримерите и на горната страна на капака да са ръкохватките, ама ще видим.
Ограничих и тока на 3А max

Изображение
fox_vt - майстор
MIRO_073 ти ползваш оригиналния траф от зарядното ли?Явно са го направили по добре от моя,при мен на празен ход държеше точно 12 волта а при закачане на акумулатор падат до 9 волта :lol:
MIRO_073 - майстор
fox_vt написа:
MIRO_073 ти ползваш оригиналния траф от зарядното ли?Явно са го направили по добре от моя,при мен на празен ход държеше точно 12 волта а при закачане на акумулатор падат до 9 волта :lol:
Да, ама виждам, че трафа е слаб. Между другото поръчах и това http://www.ebay.com/itm/301151056927?ss ... 1497.l2649 Повишава напрежението и ще експериментитам да го сложа след трафа. Повишава напрежението. Ще го вдигна на 18V и ще вида какво ще стане. Абе аз се уплаших, като видях какво има вътре :shock: Ще го изям с парцалите това зарядно. Ако не става с това може и трафа да сменя.

На първата снима, където показва 17,3v - това е с кондензатор 1000mF и е максималното напрежение. Ефективното е около 12,4v.
hidrazin - майстор
MIRO_073 написа:
... Ако не става с това може и трафа да сменя...
Много скъпа ще ти излезе кутията. :-D
:partyman:

Тема "Зарядно за автомобилни акумулатори" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: