От мобилни телефони до цифрови камери
manolito - специалист
fox_vt написа:
Колега няма как да не изчезне утечката от никой бушон :) Ако не изчезва от всички махнати бушони по колата тогава проблема е сериозем и трябва да вземеш мерки иначе рискуваш пожар със катастрофални последици :!:
Мерси за съвета колега, но освен гумите на звяра да запаля.....друго няма какво да се пали :) Като писах, че от никой бушон не пада утечката имах в предвид бушоните на главното табло. А бушони и релета има на още много други места из купето....някои все още не открити от мен, защото колата я имам от 3 месеца. Преди мен са пускани разни допълнителни кабели и какво ли не....разни идеи мераци и т.н.
MIRO_073 - майстор
thinkpad написа:
sstefanov написа:
6 мнения над твоето го пише. Ако и четеше, колкото пишеш, щеше да прочетеш колко е тази утечка.
Малко неконкретно е там, за това.
sstefanov написа:
manolito написа:
... в момента утечката пак е голяма 50-70mA...
Ако искаш по-конкретно, напиши с каква точност да бъде измерено.
Ахахахаха. thinkpad сигурно и в BG mama те коментират с тези изказвания :weedman:
thinkpad - майстор
MIRO_073 написа:
Ахахахаха. thinkpad сигурно и в BG mama те коментират с тези изказвания
Ти нямаш ли си друга работа? Не знам за какво говориш. Смятам, че измерена утечката, конкретно би могла да бъде индикатор за това къде да се търси проблема, ако даден човек е запознат с даден модел автомобил, особено при наличието на типови проблеми. Аз лично единствено бих могъл да кажа - че се пали ли или нема да се пали.
Аз лично имам сигурно 20mA само с един дежурен часовник и захранването на паметта на радиото.
sstefanov - майстор
Утечката е измерена, ти не знаеш какво да кажеш - ами не казвай нищо!
Мълчанието е злато!
thinkpad - майстор
sstefanov написа:
Утечката е измерена, ти не знаеш какво да кажеш - ами не казвай нищо! Мълчанието е злато!
След като при липса на нещо, което да се каже, мълчанието е злато, може би това мнение беше излишно. Може да съм сгрешил, но когато попитах - имах нещо предвид. Не знам дали двамата само това сте разбрали от предните 2 мнения, където посъветвах просто да се сваля клемата на акумулатора - най-сигурното решение, вместо да се чудим кога точно ще останем без акумулатор, напрежението ще му падне под допустимото и ще започне необратим процес на деградация. Но разбира се, очевидно всичко това е маловажно, съвсем друго си е да търсим упорито какво да коментираме не по темата. Току що аз и вие двамата с Миро добавихме 4 излишни мнения в темата. По-рано Хидразин добави още 1 такова. И къде по-точно отидохме може би? В правилната посока едва ли. Сигурно към кривата круша. Хайде, моля ви се.
sstefanov - майстор
Ти не добави нито едно полезно мнение в темата (и не само в тази) и не би трябвало да упрекваш другите!
Даже и не прочете предишните мнения!
Аз поне ориентирах човека за допълнителната утечка на първата предложена схема.
А иначе съм съгласен модераторът да разчисти всички мнения, които не са по темата (включително и моите).
Ако това се направи и с другите теми, може би ще имаш друг надпис под името си :)
thinkpad - майстор
sstefanov написа:
Ти не добави нито едно полезно мнение в темата (и не само в тази) и не би трябвало да упрекваш другите!
Напротив, прочетох ги и дадох съвет, че е най-добре да се разкача акумулатора, ако има консумация, която да изтощава акумулатора, защото освен ако тази мигалка не я върже с възможност дистанционно да показва статуса на акумулатора или да му праща SMS, то докато я види, може вече да е станало късно. Да не говорим, че при без това очевидно втасалият акумулатор, разни схемички внасят още консумация. Може би малка, но консумация. След като казах какво съм правил, за да нямам посочените проблеми, понеже по едно време ми се наложи да карам с втасал акумулатор, преди да купя новият, някой реши да се избъзика, че съм се изказал като Сталин и т.н и т.н. И скачаме с някаква консумация, която е малко мъгляво колко е легитимна и колко е в действителност. Хубаво, сгрешил съм, ама и вие не си поплювате с чесането на...клавиатурите. И виж, все ми е едно какъв е надписа под или над името ми, стига да не е "гост" И всъщност преди теб намекнах, че е по-добре да се ликвидира консумацията от акумулатора, вместо да се добавя консумация, макар и не по толкова конкретен начин. "Като го разкачах, издържаше повече", да ти напомня за нещо случайно? Или съм го разкачал за спорта, а не поради консумацията?
п.п Наистина ще се зарадвам, ако някой ми омете част от мненията, особено в злополучната тема за енергоспест.устройства и т.н
ivanovbg - майстор
manolito написа:
Почти половината от тази консумация се оказва че дърпа ЕКУ-то на ГИ, което за сега няма как да елиминирам. Затова искам да сложа две светодиодчета или един двуцветен, който да монтирам около стъклото на колата, и като видя че акумулатора започва да "пада" да си припаля колата и разходя. Знам че, това не решава проблема, трябва ми като временно помощтно средство докато одстраня напълно аварията. Ако не бях ел. монтьор макар и високо напрежение, до сега да съм я оставил в сервиз да я оправят....... :wink:
Не виждам проблем с консумацията. Половината е газовото еку, другата половина алармата. Газовото еку заспива след 10-тина минутки и 30ма е съвсем нормална консумация на кой да е автомобил. Ако не вярваш сложи си амперметъра и пийни една бира :wink: И вземи си смени акумулатора - тока на саморазряд се е увеличил и затова пада. Иначе 240часа по 30ма са 7,2 амперчаса загуба което си е нищо при 55 амперчасово акумулаторче за 10 дена.Та така :partyman:
thinkpad написа:
п.п Наистина ще се зарадвам, ако някой ми омете част от мненията, особено в злополучната тема за енергоспест.устройства и т.н
Трий бе , трий. Аз си чакам новата сметка да ви я покажа :lol: :lol: :lol:
hidrazin - майстор
Вярно е че по-новите коли имат по-голяма консумация в покой. За да измериш утечката понякога се налага да изчакаш дори 10-тина минути за да заспят всички системи на кошника. Също така една утечка от около 50mA и даже нагоре - до към 80mA при днешните коли е нещо нормално. Ако е в тези граници, да търси проблема в самия акумулатор.
Пък thinkpad можеше да му препоръча нещо такова. :-D Днешните коли обаче не обичат да им се разкача често акумулатора.

Изображение
ivanovbg написа:
Трий бе , трий. Аз си чакам новата сметка да ви я покажа ...
И какво ще стане като я покажеш? :lol:
:partyman:
ivanovbg - майстор
hidrazin написа:
И какво ще стане като я покажеш? :lol:
:partyman:
Ми пак ще платя по малко, напук на закона на ома :lol: :lol: :lol:
П.П. Дойде :-D viewtopic.php?f=11&t=45738&p=599021#p599021
:partyman:

Тема "Схема за индикация на изтощен автоакумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: