• 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
bigdragon - майстор
Ето и нещо съвсем ново, показаният модел е
с 2.1 килограма по-лек от конвенционалния...
https://www.youtube.com/watch?v=NfARgNM0bHs
Изображение
Модела е концептуален. Няма да се произвежда серийно.
На 12.05.2014г. ще пуснат в продажба определена бройка карбонови дъски (шини),
но вече заявките били толкова, че нямало да стигнат до никъде.
Шина Stihl Rollomatic ES Carbon с дължина 63 см в Германия ще струва 399 Евро.
Дъската е със 0.78 килограма по-лека от металната.
Ето ви на руски за дъската:
http://www.motopila.ru/news/2014/02/ano ... -es-cabon/
koveslav - майстор
Веригата е хлабава - от долната страна видимо виси! Лоша реклама! ......... машината е просто върха!!!
ferrari4456 - специалист
С водещо колело ли е отпред шината или е с новия тип без, че не мога да преценя?
koveslav - майстор
С водещо колело е.В предната част се виждат нитовете на главината на лагера. Само като пояснение-без водещо колело е стар тип.Още едно време за Дружбата имаше подходяща шина на Хуск,която беше без водещо колело.
ferrari4456 - специалист
Гледах големите машини на хускварна и не само са без водещо колело от високия клас, не всички, но повечето.
koveslav - майстор
Водещото колело е важно при обратно рязане-с горната част на шината.Тогава цялото натоварване минава и през него.При нормално рязане центробежната сила дори отделя веригата от края на шината.Т.е.-колелото е особено важно при по-малките и повратливи машини.А и покритията заместващи колелото са доста скъпи,така че професионалистите да му мислят.
ferrari4456 - специалист
На тези машини който съм го гледал това отпред на мястото на водещото колело материала е различен на шината, отделно, че е удебелено.
Без водещо колело:
http://www.husqvarna.com/bg/products/pr ... ws/543-xp/
http://www.husqvarna.com/bg/products/pr ... xp-x-torq/
http://www.husqvarna.com/bg/products/pr ... ws/395-xp/
Общо взето все големи машини...
bigdragon - майстор
ferrari4456 написа:
С водещо колело ли е отпред шината или е с новия тип без, че не мога да преценя?
Този тип шини не само са с водимо колело, но са проектирани, да се сменя само главата с колелото.Скъпата карбонова част на шината остава, а се сменя само износената предна част.
Тези които са виждали износена шина, знаят къде е най-голямото износване, точно в зоната преди водимото колело (главата) и те така...

Ето и от мен малко онагледяване:

Прикачен файл

untitled.JPG
Устройство на шина със сменяемо водимо колело
untitled.JPG (24.2 KиБ) Видяна 2594 пъти

Прикачен файл

SLB_SLG_SLH__9566odcp.jpg
Шина с водимо колело без сменяема глава
SLB_SLG_SLH__9566odcp.jpg (52.83 KиБ) Видяна 2594 пъти

Прикачен файл

AT__9567odcp.jpg
Шина без водимо колело
AT__9567odcp.jpg (50.31 KиБ) Видяна 2594 пъти

Прикачен файл

RN__9566odcp.jpg
Места на интензивно износване
RN__9566odcp.jpg (11.9 KиБ) Видяна 2594 пъти
MamaMy - майстор
Имам една машина Долмар която сигурно ми е набор. Нейната дъска е без водещо колело. Така като я гледам не е нещо специално, но може и да греша.
bigdragon - майстор
Току що щракнах с телефона една "правилно" износена шина:
Прикачен файл:
IMG_20140512_104809.jpg
Сега трябва с плоска пила да се запилят мустаците и шината да се обърне.
Ако беше обръщана периодично, износването щеше да е равномерно от двете страни на главата...
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: