• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
todortv - майстор
jorkataG написа:
Трудно може да стане алтернатора да ти изкарва променлив ток, а ако това стане, акумулатора ще е последният ти проблем... :-D
С Искра съм нямал досег и не знам, но Старт са на една идея по-високо ниво от Монбат и пак са слаба работа.
:partyman:
Никак даже не е трудно особено ако заминат изправителните диоди. .........

Как и накъде трябва да "заминат" диодите, че да се случи това?
kuger - майстор
todortv написа:
jorkataG написа:
Трудно може да стане алтернатора да ти изкарва променлив ток, а ако това стане, акумулатора ще е последният ти проблем... :-D
С Искра съм нямал досег и не знам, но Старт са на една идея по-високо ниво от Монбат и пак са слаба работа.
:partyman:
Никак даже не е трудно особено ако заминат изправителните диоди. .........

Как и накъде трябва да "заминат" диодите, че да се случи това?
Заминават във вечните силиконови полета :-D
Ами, диодите имат гадния навик да пробиват, било от късо, било от "хубав" акумулатор. Тогава ще ти трябват диоден блок /ако има късмет/, нов генератор, или поне статор, ако се "опука" намотка.
kozl - майстор
За любителите на екстремни ситуации - много лесно се сменят функциите на генератора и вместо ток ще получите топлина и пушек. Достатъчно е само да завъртите акумулатора на 180 гр. и да нахлузите клемите (дано жиците са къси и да не позволяват). При това ефекта не зависи от вида на акумулатора обслужваем/необслужваем.
jorkataG - специалист
:-D Колега не учи хората на номера че току виж получиш призовка за предизвикване на термично явление известно в природата като пожар :-D
Junak - майстор
Невинаги става. Има и коли със стопяеми предпазители :)
kuger - майстор
Junak написа:
Невинаги става. Има и коли със стопяеми предпазители :)
Толкова "бързодействащи", че първо гори електрониката, после останалото :shock:
Pinto - специалист
От писаното в темата да разбирам ли, че като съм си купил запечатан необслужваем акумулатор ще трябва да го напъвам и разглобявам, за да му долея вода. С това действие не пада ли и гарнцията. Оправдано ли е перфектно работещ акумулатор да се човърка с идеята, че може би трябва да му се долее вода. Питам защото за първи път съм с такъв акумулатор, който има още 7-8 месеца гаранция.
kuger - майстор
Pinto написа:
От писаното в темата да разбирам ли, че като съм си купил запечатан необслужваем акумулатор ще трябва да го напъвам и разглобявам, за да му долея вода. С това действие не пада ли и гарнцията. Оправдано ли е перфектно работещ акумулатор да се човърка с идеята, че може би трябва да му се долее вода. Питам защото за първи път съм с такъв акумулатор, който има още 7-8 месеца гаранция.
Нищо не пипаш, караш и се молиш, ако даде фира да е скоро, още в гаранцията си. Като изтече гаранцията, ако искаш го прави на отделни клетки, твоя воля ..... и пари.
jorkataG - специалист
Колега не пипай акумулатора щом не ти прави номера. Не е желателно да се отваря такъв акумулатор щом е в гаранция, пък и да не е, не си играй.
Гаранцията отпада.
Pinto - специалист
Благодаря ви. Огледах го от всякъде и ми се струва, че интервенцията не изключва и евентуална повреда. Щом хората са го запечатали колкото изкара, толкова. Няма пък производителите да умират от глад. Преди години изкарах с един "Монбат" 8 (осем) години и имаше още живот в него.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 46

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: