• 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
fore - майстор
Значи е по добре да си купуват хората електрически триони,защото са по мощни. Което е валидно и за косите.
koveslav - майстор
Предназначението е водещо при избор на машина.Щом машината покрива изискванията на работата,от там нататък,икономичност,мощност,шумност и разни други параметри,са решение според вижданията на собственика.Свят широк,пазар шарен....
prascho - майстор
Кой модел ел.трион на "Макита" ползвате и сте доволни? Гледам в един сайт, че са с 13,3м.с. Не виждам 13,5м.с. Предполагам ще се съобразим и с цената на машината при избор между електрически и бензинов..
koveslav - майстор
Ако съм сгрешил с данните (13.3-13.5) моля да ме извините.Не това е най-важното.По-важно е да се оцени,че разликата между 10 и 13м.с. е огромна.Моята Макита,ако не греша е модел 3520-с напречно разположен електромотор и е 1.8kW.
Аз лично с спрях на този модел заради примливите му параметри и много изгодни части.На бензинови резачки съм правил доста ремонти,а и на някои електрически и цените хич,ама хич не ми харесват на другите марки.Китайски цилиндър и бутало за стария бензинов Партнер е около 100лв,а ротора и статора взети заедно на тази ел.Макита са около 90-95лв.....На коя от двете машини ремонта ще стане по-качествен според вас и коя ще има по-голям ресурс след ремонт?Пластмасовото зъбно колело,което е и предпазител на редуктора е около 9лв. а водещото на веригата е 4,90лв.Винтовете и капачките за бързото обтягане са яки,но и цените им са стотинки и дребни левчета.....Аз все още нищо не съм пипал,освен че не и одобрих по моите си изисквания шината и веригата.Те са "Долмар",дебелина 1,1.Качествени са,но при мен си мисля,че няма да издържат на напъна и така си стоят чисто нови.Ползвам шината и веригите от бензиновата,по-назад в тази тема сме го обсъждали подробно.За сравнение на цени с други електрически-при Спарки зъбното предпазно колело е 30лв,при Партнера беше 35 доколкото си спомням.За цени на части по електромоторите на тези марки почти няма смисъл да се говори-излизат колкото машината.Това е моята гледна точка,всеки сам за себе си преценява.Аз товаря доста тази техника и гледам да съм застрахован.Има и по-бързи и по-ергономични модели на пазара,НО.......Има и профи електрически по над 800лв.
Kumay - майстор
Прав е колегата, че при избора на трион има значение обем на работа, място на работа, навици при и след работа! :lol:
Аз лично за домашно ползване - разфасоване на метровки или каквото е паднало препоръчвам електрически! Ток има, работи се на едно място, по-малко шум!
Няма бъркане на горивна смес, палене, давене, центровки, псувни... :-D
Не е нужно да се прави прясна смес и при "зазимяване" да се издухва горивото докрай, за да не запушат жигльорите на карбуратора!
А и не на последно място доста по-малка инвестиция!
iivanov - майстор
Kumay написа:
Няма бъркане на горивна смес, палене, давене, центровки, псувни... :-D
Не е нужно да се прави прясна смес и при "зазимяване" да се издухва горивото докрай, за да не запушат жигльорите на карбуратора!
Електрическите са незаменими при строителството, наистина.Досадно е всеки път да дърпаш, за да отрежеш дъска или греда.Стават също и ако метровките са наредени.Иначе обикаляш ли купа, кабелите са още една пречка.А това с давенето и псуването е силно преувеличено.Читава ли е машинката и най-вече читава ли ти е главата проблемите отпадат.Относно зазимяването, има присадки, които държат горивото свежо за 6 месеца, а практиката сочи, че на месец поне веднъж ти се налага да палзваш машина.С бензинката не те е страх, че ще те светне тока при мокро време-има достатъчно случаи на сакатлъци .Абе в крайна сметка вземаш, к'вото ти е на сърце.
prascho - майстор
Най-вероятно говорите за този модел:
http://tomika.bg/index.php/detail/view/188

Затрупан съм с куп други задачки, та ще си помислим на какво да се спрем. На баща ми много не му се занимава и гледа лесното /на 68г е/. Предимно ще я ползва той машинката, но едва ли и аз ще се отърва от рязането. И на двамата моторите и двигателите не са ни страст. Разгледах в темата, че хвалите много шината и веригата на Щил.

Пример: Паля колата само за да се предвижа от точка А до точка Б. Без значение е дали е VW или BMV :).
Георги Иванов(алцек) - специалист
prascho написа:
Най-вероятно говорите за този модел:
http://tomika.bg/index.php/detail/view/188

Затрупан съм с куп други задачки, та ще си помислим на какво да се спрем. На баща ми много не му се занимава и гледа лесното /на 68г е/. Предимно ще я ползва той машинката, но едва ли и аз ще се отърва от рязането. И на двамата моторите и двигателите не са ни страст. Разгледах в темата, че хвалите много шината и веригата на Щил.

Пример: Паля колата само за да се предвижа от точка А до точка Б. Без значение е дали е VW или BMV :).
При това положение по-добре си платете на някой да ви реже дървата,иначе може да стане беля,щом не сте на "ти" с техниката.
forski - специалист
Колеги кой е представителя на AL-KO за България, ако изобщо има такъв?
Трябва ми страничен капак за техен моторен трион, също така шина и верига, ама те са лесни :)
п.п. При първа възможност ще дам данни за въпросната резачка!
kuger - майстор
forski написа:
Колеги кой е представителя на AL-KO за България, ако изобщо има такъв?
Трябва ми страничен капак за техен моторен трион, също така шина и верига, ама те са лесни :)
п.п. При първа възможност ще дам данни за въпросната резачка!
Това : http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... kA&cad=rja
ще свърши ли работа?
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: