• 1
  • 2
Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
lov - майстор
То това е най удачното решение защото винта завършва с игла. И не е много удобно всеки път да си носиш специален инструмент. То не би трябвало да се налага но за да плуват оборотите или има друг проблем или пружинката която е от долу не е пружинка. Даже се учудвам как с шило или всевъзможните подръчни средства успява да да го върти. Принципно ако всичко е наред усилието е доста голямо. Освен преправянето на главата трябва да се отстрани и проблема.
Всъщност веднъж вече я возих до сервиза, но това беше миналата година есента, когато я купих. Там ми я настроиха за 5 минути и хайде по живо по здраво. Казаха, че нищо и няма. Прибрах се тогава аз видимо доволен и о чудо като започнах да кося същия проблем - гасне при форсиране и т.н. Един съсед, който е завършил двигатели с вътрешно горине и подразбира доста я погледна и я донастрои. Тогава си изкосих дворчето и понеже беше есен не ми се наложи да я ползвам отново. Тази година обаче още с първото палене се появиха същите проблеми. Реших да не би да е от грешно приготвена смес, но не е. Играх си с мерителни стъкленици да си я приготвя. За всеки случай опитах да врътна винта за настройка на сместа и то пък стана. Проблема е, че при работа по някакъв невероятен начин се самозатяга и ограничава притока на гориво, предполагам оттам идва гасненето при форсиране. Иначе наистина се върти доста трудно. Това със замяната на винта си го помислих и аз, но отдолу има игла на него.
lov - майстор
Я си огледай болтовете как е стегнат карбуратора. Китайетата вече на затягат болтовете а само ги слагат и нищо чудно да ти лапа въздух. Свали въздушния филтър и там са два болта.
mobilis написа:
Трябва ти специален бит. Тези винтове се срещат по-рядко, обикновено ги ползват за завиване на капаци на кутии на обществени места. За съжаление не се сещам под какво име ги водят, но в железариите ги има.
http://www.tashev-galving.com/062+NRX+3 ... 0%BA%D1%82
Изображение

Едит - намерих - битове SP 6, SP 8, SP 10
Днес пробвах с такъв тип накрайник и резултатът е отрицателен - не става. Също така пробвах и с една доста тънка (почти като малко шилце) отвертка и с нея се регулира. Все пак ми остана проблема с това разместването - много е досадно през 15-20 минути да си настройваш машината, вместо да си коси човек на воля. Ако много започне да ме дразни, отново ще ходя до сервиза да сменят жигльора, въпреки че не знам дали ще има особен ефект.
Благодаря на всички изказали мнение по темата!
  • 1
  • 2

Тема "Интересен вид отвертка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: