Всички имаме коли, нали ?
ge6aaaa3 - специалист
Аз няма да вземам литиев тягов акумулатор, че да ми е необходима електроника, която да го следи...
Ето виж тук относно зареждането: http://www.industrialbatteries.bg/index ... subpage2=n
"Режими на работа:
- Основен заряд със стабилизиран ток.
- Заряд със стабилизирано напрежение и падащ ток.
- Форсиран до заряд с пулсиращ стабилизиран ток.
- Изравнителен заряд и десулфатизация с реверсивен ток.
- Режим на консервация."
Не виждам абсолютно нищо по-различно от заряд на стартерен оловен акумулатор.
За другото, не ми се спори, но ще ти кажа, че при елктрокари/електромобили капацитета на акумулаторите е много по-голям от този при автомобилите. Едно е 200Ah акумулатор да отдава 200A, друго е 65Ah да отдават 300A... Като казах, че стартерните отдават по-голям ток от тяговите, имах предвид тока спрямо капацитета.
jorkataG - специалист
Ако си наясно /както е видно/ с акумулаторите ще знаеш и как могат да се зареждат два акумулатора едновременно успоредно и последователно.
Впрочем в нета го пише как става но си има и тънкости дето не ги пише те се учат.

Тема "Допълнителен акумулатор в колата" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: