Всички имаме коли, нали ?
miroton - майстор
ама някои трябва да чете внимателно :-D
hidrazin - майстор
:? Доста скъпичък. Тя цената му не е е ли почти колкото на колата?
:partyman:
ivanovbg - майстор
То това не е за домашно. А и е за такива дето не разбират- моргаджии примерно. Принципно като имаш колата и комутатора, и да поназнайваш нещо не ти трябва тестер, по голям тестер от колата няма. Е ще трябва и осцилоскоп, но това вече си е майсторски инструмент.
И на всички пишман майстори препоръчвам квадратно гнездовия метод. Грешка няма.
stiv1961 - майстор
ivanovbg написа:
И на всички пишман майстори препоръчвам квадратно гнездовия метод. Грешка няма.
Я сподели за тоя метод, че аз съм един от тях :)
hidrazin - майстор
stiv1961 написа:
Я сподели за тоя метод, че аз съм един от тях :)
Цитат от вестник „Борба”, бр. 42, април 1961 г.
От вчера (7 април – б.а.) сеят царевица и в района на МТС Велико Търново. Само за един ден трактористът Петър Иванов зася 180 декара в местността Пладнището в село Беляковец.
Едновременно сеят бригадите и в селата Балван, Ветринци и др. В близки дни ще започне и квадратно-гнездовата сеитба на царевицата.


Иска да ти каже че най-доброто и лесно е проба на самата кола. Това дето не искаш да правиш. И е прав.
:partyman:
stiv1961 - майстор
:-D :lol: ясно, ама пустия са го наврели в делкото и е голям зор да сменям и пробвам. И другото което е, че не винаги комутатора се ебава. Когато колата е студена си работи нормално, правят номера когато загрее двигателя. Това значи след като сложа комутатор за проба и да карам известно време като другите са в багажника и като направи номер в полеви условия сменям и хвърлям :-D докато остане някой читав.
MamaMy - майстор
Toва го има в опел форума от 100 години. надявам се поне него да сте чели и да го спазвате. Когато се сменя комутатора, гърбът се маже с термопроводяща паста подобно на процесорите в компютрите. Комутатора се скапва от прегряване, а то е следствие на лош термоконтакт с основата.
hidrazin - майстор
:? Е, аз си мислех че това всеки го знае?
:partyman:
mitron - специалист
Здравейте а какви са проблемите които прави колата в следствие на развален комутатор (прекъсва,гасне,не пали и т.н)
stiv1961 - майстор
MamaMy написа:
Toва го има в опел форума от 100 години. надявам се поне него да сте чели и да го спазвате. Когато се сменя комутатора, гърбът се маже с термопроводяща паста подобно на процесорите в компютрите. Комутатора се скапва от прегряване, а то е следствие на лош термоконтакт с основата.
До сега съм купил два комутатора, и при двата в кутийката има тубичка с термопаста( мисля 2 гр.).
mitron написа:
Здравейте а какви са проблемите които прави колата в следствие на развален комутатор (прекъсва,гасне,не пали и т.н)
Основно когато е топла не пали на стартер, на тикане пали :)

Тема "Въпрос за комутатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: