Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Ради Тодоров - специалист
ZMeyGorianin написа:

Предполагам, че оловния акумулатор на латвийската машинка може да се смени с литиево-йонен, ако не върши работа, стига да е със същия волтаж-48В. Не знам дали и зарядното трябва да се сменя?

Може да се смени с литиево-йонна но трябва и зарядното да се смени.А това цитирано от OLX няма да го коментирам. Акумулаторна батерия за 65 км пробег с едно зареждане.:lol:Аман от търговски хитрости и още нещо пак цитирам-Или само с педали – като едновременно се зарежда батерията!А колко време ще трябва да се върти да се зареди батерията?По най-груби сметки при посочен пробег от 65 км с едно зареждане оловото трябва да е 60-70 ампер часа, къде го събраха в това малко предно отделение някаква нова технология ще да е.
ZMeyGorianin - майстор
Това е батерията:
Прикачен файл:
battery.jpg
Дават я 12Ач; 48В; тегло с кутията 18кг.; време за зареждане 6-8 часа; брой зареждания 700 цикъла; суха
evparts.alle - специалист
Ако тази батерия изкара 400, а не 700 цикъла при разреждане над 70 % аз си късам трудовата книжка! Пробега много под 200 цикъла ще е намалял драстично.
relaxxx - специалист
Вчера срещанх 1 фен с електричка.. хубче на предната гума - Crystalyte... та той твърдеше, че с педали и батерия 36в9ач изкарвал 60+ км.. което мен много ме озадачи.. това възможно ли е? При средна скорост 20 км в час..

e такъв...

Изображение
Стиви - специалист
Страхатна тема! Не знаех, че чак толкова е напреднала техниката, че да вграждат електродвигателите! Дори да съм виждал електробайк, явно не съм му обърнал внимание, защото на външен вид почти не се различават. Впечатлен съм!


Имам един познат, който редовно тръгва няколко часа преди жена си когато пътуват за някъде. Той с велосипеда, а тя сама с автомобила и багажа. Обикновено маршрута е София-Пловдив. Велосипеда му няма двигател.
Ако той, за кеф изминава наведнъж 130 километра, няма нищо впечатляващо в 60 километра комбинирано каране. Щом е комбинирано, в споменаването на километри няма никаква полезна информация и не е коректно да се спекулира. Няма как да се разбере какъв процент от пробега се пада на батериите и какъв процент е на педали. Единствената полезна информация за пробег на батерии е без никаква помощ с педалите.
zec ingenering - специалист
Стиви написа:
Страхатна тема! Не знаех, че чак толкова е напреднала техниката, че да вграждат електродвигателите! Дори да съм виждал електробайк, явно не съм му обърнал внимание, защото на външен вид почти не се различават. Впечатлен съм!


Имам един познат, който редовно тръгва няколко часа преди жена си когато пътуват за някъде. Той с велосипеда, а тя сама с автомобила и багажа. Обикновено маршрута е София-Пловдив. Велосипеда му няма двигател.
Ако той, за кеф изминава наведнъж 130 километра, няма нищо впечатляващо в 60 километра комбинирано каране. Щом е комбинирано, в споменаването на километри няма никаква полезна информация и не е коректно да се спекулира. Няма как да се разбере какъв процент от пробега се пада на батериите и какъв процент е на педали. Единствената полезна информация за пробег на батерии е без никаква помощ с педалите.
Стиви, благодаря ти за точното и казано на място мнение!
Това е една от мъглявините, които аз искам да разсея, и за която ще отделя специално място в новия ми сайт.
От тази мъглявина печелят само недобросъвестните търговци. Оферти за KIT-ове и цели електровелосипеди много, и всеки дава най-невероятни, понякога дори направо смешни данни (поне за мен) за пробег, брой цикли, зареждане с педали, без педали и пр., така, че незапознатият клиент или се обърква, или клъвва, особено ако вече е взел решение за подобна покупка и предложението идва от някоя по-голяма фирма, а не от някой гараж примерно.
Донякъде ги оправдавам и разбирам такива търговци ТУК. Те са си просто търговци, не могат да измислят нищо ново и просто следват китайския челен опит (справка – made-in-china.com и мн. др.).
На западно-европейският пазар обаче, ситуацията е мноого по-различна. Там вече знаят кое какво е, и защо може да струва толкова или два пъти по толкова!
Но всичко с времето си! А за сега - сложете си очилата с жълт филтър и включете фаровете против мъгла! :weedman:
ludiagsm - специалист
Да раздвижим малко темата :) Отдавна имам идея за скрап количка ремарке , и най-накрая мога да се похваля че имам нещо работещо Изображение

Опитах вариянт с едно колело , работи но не става за големи тежести над 40кг примерно, втория вариянт е с две колела и може да носи над 100 кг без проблем . Спесифична особеност е че при вариянт с 1 колело стбилността на количката (да не клюмва на една страна ) зависи изцяло от стабилността на велосипеда и на самата връзка към него(има я на снимка),неприятно е когато има голяма тежест и товара застане в единия край на ремъркето ляво или дясно опитва се буквално да те събори, при втория вариянт нещата са много по-различни стабилността е на лице а връзката към велосипеда трябва да е шарнирна , аз използвах биалетка от автомобил БМВ ще кача снимки тези дни.
geordgeo - специалист
Много яко се е получило, браво, може и човек да повозиш в ремаркето, ако има такива навитаци разбира се :-D
здравейте,
някой от търговците , моля да ми пише, трябва ми зарядно за 26в батерия Li-Mn.Да зарежда с 4а или с 6а

Поздрави Сава.
ludiagsm - специалист
geordgeo написа:
Много яко се е получило, браво, може и човек да повозиш в ремаркето, ако има такива навитаци разбира се :-D
Благодаря , грубовато и е направено набързо честно да ви кажа не съм използвал дори ролетка но в крайна сметка върши работа :).

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: